Hrastnik - Planinski rudarski dom na Kalu - via Ravne

Hrastnik - Planinski rudarski dom na Kalu (via Ravne)

Starting point: Hrastnik (290 m)
Destination: Planinski rudarski dom na Kalu (946 m)
Path name: via Ravne
Difficulty of skiing: partly demanding
Map:
Hiking equipment (winter): ice axe, crampons

Iz Trbovelj ali Laškega se zapeljemo v Hrastnik, nato pa z vožnjo nadaljujemo v smeri »Hrastnik center in vas Čeče«. Tej cesti sledimo do mesta, kjer opazimo oznake za smučišče Rajska dolina. Tu zavijemo desno in nato že po nekaj metrih parkiramo na enem od številnih parkirišč v Hrastniku.

Iz centra Hrastnika nadaljujemo po asfaltirani cesti v smeri vasi Boben in Čeče. Cesti, ki kmalu zapusti Hrastnik in se naprej vzpenja ob potoku Boben sledimo do začetka vasi Boben. Ravno na tem mestu nadaljujemo desno, prečimo most in vzpon nadaljujemo v smeri Kala in Mrzlice po cesti, ki se za hišami spremeni v sprva zložen kolovoz. Kolovoz hitro preide v gozd, kjer se vzpenja ob prijetnem potočku, nato pa zavije v levo in se strmo vzpne.
Pot kmalu preide iz gozda na prostrana travnata pobočja, čez katera se nato vzpenjamo po občasno nekoliko slabše vidni stezici. Višje nas pot pripelje do asfaltirane ceste v zaselku Ravne, skozi katerega nadaljujemo v smeri Kala. Nekoliko naprej nas oznake za Kal usmerijo desno na slabšo cesto, ki se hitro spremeni v prijetno stezico, po kateri se nato vzpenjamo po deloma travnatem pobočju.
Čez čas nas pot pripelje na cesto, kateri pa sledimo le dobrih 100m do levega ovinka, sredi katerega se v desno odcepi markirana peš pot. Vzpon nadaljujemo po sprva širokem kolovozu, ki nas v zmernem vzponu, ki večinoma poteka skozi gozd pripelje do mesta, kjer se nam z desne priključi pot čez Klobuk.
Nadaljujemo levo, prečimo cesto in se naprej vzpenjamo po markirani peš poti, ki se vzpne čez razgledno travnato pobočje. Višje strmina popusti in pot se priključi cesti, kateri nato sledimo vse do planinskega doma na Kalu.

Trip can be prolonged to next destinations: Kal (10 min), Mrzlica (45 min)
Recommended: similar trips, trips from the same starting point, trips with the same destination
hrastnik - Planinski rudarski dom na Kalu hrastnik - Planinski rudarski dom na Kalu hrastnik - Planinski rudarski dom na Kalu hrastnik - Planinski rudarski dom na Kalu hrastnik - Planinski rudarski dom na Kalu hrastnik - Planinski rudarski dom na Kalu hrastnik - Planinski rudarski dom na Kalu hrastnik - Planinski rudarski dom na Kalu hrastnik - Planinski rudarski dom na Kalu hrastnik - Planinski rudarski dom na Kalu hrastnik - Planinski rudarski dom na Kalu hrastnik - Planinski rudarski dom na Kalu hrastnik - Planinski rudarski dom na Kalu hrastnik - Planinski rudarski dom na Kalu hrastnik - Planinski rudarski dom na Kalu hrastnik - Planinski rudarski dom na Kalu hrastnik - Planinski rudarski dom na Kalu hrastnik - Planinski rudarski dom na Kalu hrastnik - Planinski rudarski dom na Kalu hrastnik - Planinski rudarski dom na Kalu hrastnik - Planinski rudarski dom na Kalu hrastnik - Planinski rudarski dom na Kalu hrastnik - Planinski rudarski dom na Kalu hrastnik - Planinski rudarski dom na Kalu hrastnik - Planinski rudarski dom na Kalu hrastnik - Planinski rudarski dom na Kalu hrastnik - Planinski rudarski dom na Kalu hrastnik - Planinski rudarski dom na Kalu hrastnik - Planinski rudarski dom na Kalu