Hribi.netSlovenski splet

Spletne kamere

Slike

Anketa

Kako se imenuje plezalna pot, ki vodi na Krn?

Pot Silva Korena

Pot Lojzeta Rekarja

Hanzova pot

Kopiščarjeva pot

Kopinškova pot

Kremžarjeva pot

gorovja / Julijske AlpeVrtaški vrh /  Mojstrana - Vrtaški vrh

Mojstrana - Vrtaški vrh (stara pot)

Izhodišče: Mojstrana (675 m)
Izhodišče Širina/Dolžina: 46,4552°N / 13,9321°E
Cilj: Vrtaški vrh (1898 m)
Ime poti: stara pot
Število slik: 66
Število komentarjev: 0
Dostop do izhodišča:

Gorenjsko avtocesto zapustimo na izvozu Jesenice - zahod (Hrušica) ter se naprej peljemo v smeri Kranjske Gore. Malo pred Dovjem, pa nas oznake za Mojstrano, Krmo, Kot in Vrata, usmerijo levo na nekoliko ožjo cesto, po kateri hitro prispemo v Mojstrano. Skozi Mojstrano sledimo oznakam za alpsko dolino Vrata, mi pa omenjeni cesti sledimo le do table, ki označuje konec Mojstrane. Tu na levi strani opazimo parkirišče, kjer parkiramo.

Opis poti:

S parkirišča najprej previdno prečimo cesto, nato pa se vzpnemo po sprva neoznačeni stezici, ki se že po 2 minutah priključi markirani poti, ki se s ceste odcepi nekaj 10 m nižje. Vzpon nadaljujemo po markirani poti, ki nas vodi skozi gozd, nato pa prispemo na traktorsko vlako, kateri sledimo v desno, le ta pa nas že po nekaj metrih pripelje na manjše razpotje, kjer se v desno odcepi pot na Grančišče. Nadaljujemo naravnost po široki poti, ki nas hitro pripelje v strnjen gozd ter zavije nekoliko v desno. Pot naprej postane še nekoliko bolj strma ter nas mimo še enega odcepa za Grančišče, pripelje na gozdnat greben, kjer zavije v levo in se prehodno položi.
Vzpon nadaljujemo po vse bolj strmi poti, ki nas še nekaj časa vodi skozi strnjen gozd, nato pa se pomakne še nekoliko bolj v levo, kjer nas pripelje na strma pobočja, preko katerih nas vodi široka in na nekaj mestih tudi z ograjo varovana planinska pot. S poti, ki je varovana predvsem zaradi živine, se nam pričnejo odpirati lepi razgledi na Jerebikovec, višje pa tudi na Rjavino in Triglav. Še naprej strma pot višje preči nekaj grap, nato pa strmina postopoma popusti. Sledi prečenje proti levi in pot nas pripelje do pašne ograje, za katero se svet ter pot položita.
Od pašne ograje nadaljujemo po zložni poti, po kateri v dobrih 10 minutah nadaljnje hoje prispemo do planšarskega stanu na Vrtaški planini.
Od koče nadaljujemo desno ter se vzpnemo po planini naravnost navzgor. Pot naprej preči pas gozda, nato pa nas pripelje v manjšo neizrazito dolinico, kjer nadaljujemo levo (naravnost po neoznačeni poti Stare koče). Naprej se skozi gozd prečno vzpnemo proti levi, nato pa prispemo do večjega pašnega območja, kjer se steza prehodno delno izgubi. Po slabše vidni stezici se prečno vzpnemo na drugo stran "pašnika", nato pa nas oznake povedejo v gozd. Naprej se še nekaj časa zložno vzpenjamo proti zahodu, nato pa nas pot pripelje na neizrazit greben, kjer zavije desno ter se prične strmeje vzpenjati.
Po krajšem vzponu markirana pot zapusti greben in zavije levo, mi pa jo ravno na tem mestu zapustimo in vzpon še naprej nadaljujemo po neizrazitem grebenu.
Od mesta, ko zapustimo markirano pot, postane steza komaj vidna, a vsaj sprva še lepo sledljiva. Med vzponom po komaj vidni poti pazimo, da nas kakšna stezica, ki jo je naredila živina ne zapelje preveč v desno ali levo, saj bi se v tem primeru lahko znašli v pasu ruševja. Če sledimo pravi poti, ki se ves čas nadaljuje v približno isti smeri, bomo med ruševjem opazili lepe prehode (nekateri so na sveže požagani), skozi katere bomo hitro prišli do manjšega neoznačenega razpotja.
Na omenjenem razpotju nadaljujemo levo (desno Stare koče) ter se po nekaj 10 korakih, rahlo spustimo v manjšo dolinico. Ko stopimo v dolinico, vzpon nadaljujemo po in ob njej, mi pa če bomo pozorni, lahko opazimo celo nekaj starih obledelih markacij. Vzpon po dolini, nam višje prepreči rušje, zato oz. tudi sicer na tem mestu zavijemo levo ter se vzpnemo na razgledno sleme, po katerem se v nekaj 10 korakih nadaljnje hoje sprehodimo na razgleden vrh.

zemljevid poti
Težavnost:

Od mesta, ko zapustimo markirano pot, pa do Vrtaškega vrha, je orientacija zelo težavna.

Ob poti: Vrtaška planina (1462m)
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim izhodiščem, izleti z istim ciljem
Dodaj v:    facebook    Twitter    myspace    Digg    delicious    reddit
Slike:
 Mojstrana - vrtaski_vrh1  Mojstrana - vrtaski_vrh2  Mojstrana - vrtaski_vrh3  Mojstrana - vrtaski_vrh4  Mojstrana - vrtaski_vrh5  Mojstrana - vrtaski_vrh6  Mojstrana - vrtaski_vrh7  Mojstrana - vrtaski_vrh8  Mojstrana - vrtaski_vrh9  Mojstrana - vrtaski_vrh10  Mojstrana - vrtaski_vrh11  Mojstrana - vrtaski_vrh12  Mojstrana - vrtaski_vrh13  Mojstrana - vrtaski_vrh14  Mojstrana - vrtaski_vrh15  Mojstrana - vrtaski_vrh16  Mojstrana - vrtaski_vrh17  Mojstrana - vrtaski_vrh18  Mojstrana - vrtaski_vrh19  Mojstrana - vrtaski_vrh20  Mojstrana - vrtaski_vrh21  Mojstrana - vrtaski_vrh22  Mojstrana - vrtaski_vrh23  Mojstrana - vrtaski_vrh24  Mojstrana - vrtaski_vrh25  Mojstrana - vrtaski_vrh26  Mojstrana - vrtaski_vrh27  Mojstrana - vrtaski_vrh28  Mojstrana - vrtaski_vrh29  Mojstrana - vrtaski_vrh30  Mojstrana - vrtaski_vrh31  Mojstrana - vrtaski_vrh32  Mojstrana - vrtaski_vrh33  Mojstrana - vrtaski_vrh34  Mojstrana - vrtaski_vrh35  Mojstrana - vrtaski_vrh36  Mojstrana - vrtaski_vrh37  Mojstrana - vrtaski_vrh38  Mojstrana - vrtaski_vrh39  Mojstrana - vrtaski_vrh40  Mojstrana - vrtaski_vrh41  Mojstrana - vrtaski_vrh42  Mojstrana - vrtaski_vrh43  Mojstrana - vrtaski_vrh44  Mojstrana - vrtaski_vrh45  Mojstrana - vrtaski_vrh46  Mojstrana - vrtaski_vrh47  Mojstrana - vrtaski_vrh48  Mojstrana - vrtaski_vrh49  Mojstrana - vrtaski_vrh50  Mojstrana - vrtaski_vrh51  Mojstrana - vrtaski_vrh52  Mojstrana - vrtaski_vrh53  Mojstrana - vrtaski_vrh54  Mojstrana - vrtaski_vrh55  Mojstrana - vrtaski_vrh56  Mojstrana - vrtaski_vrh57  Mojstrana - vrtaski_vrh58  Mojstrana - vrtaski_vrh59  Mojstrana - vrtaski_vrh60  Mojstrana - vrtaski_vrh61  Mojstrana - vrtaski_vrh62  Mojstrana - vrtaski_vrh63  Mojstrana - vrtaski_vrh64  Mojstrana - vrtaski_vrh65  Mojstrana - vrtaski_vrh66
Diskusija o izletu Mojstrana - Vrtaški vrh (stara pot)
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Geslo:
Avtoprijava:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati