Hribi.netSlovenski splet

Spletne kamere

Slike

Anketa

Kje se nahaja Hotunjski vrh (1107 m)?

V Julijskih Alpah

V Karavankah

V Kamniško Savinjskih Alpah

Na Pohorju

Ne vem

gorovja / Julijske AlpeTriglav /  Stara Fužina - Triglav

Stara Fužina - Triglav (čez Planiko in Triglavsko škrbino)

Izhodišče: Stara Fužina (600 m)
Izhodišče Širina/Dolžina: 46,2903°N / 13,8868°E
Cilj: Triglav (2864 m)
Ime poti: čez Planiko in Triglavsko škrbino
Čas hoje: 7 h 30 min
Zahtevnost: zelo zahtevna označena pot
Zahtevnost smučanja: zelo zahtevno
Višinska razlika: 2264 m
Višinska razlika po poti: 2264 m
Zemljevid: Triglav 1:25.000
Priporočena oprema (poletje): čelada, komplet za samovarovanje
Priporočena oprema (zima): čelada, komplet za samovarovanje, cepin, dereze
Ogledov: 20495
Ocena: 1 glasov
Število slik: 123
Število komentarjev: 12
Dostop do izhodišča:

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Lesce in cesti sledimo proti Bledu in naprej proti Bohinjski Bistrici. Z vožnjo nadaljujemo proti Bohinjskemu jezeru (Ribčev laz), pri katerem pridemo na križišče, kjer nadaljujemo desno v smeri Stare Fužine. V Stari Fužini pa v križišču pri kapelici zavijemo ostro levo na vzpenjajočo cesto v smeri planine Blato, planine Vogar in doline Voje. Tej cesti nato sledimo do parkirišča, kjer pobirajo cestnino in parkirnino.

Opis poti:

S parkirišča nadaljujemo desno v smeri korit Mostnice po široki poti, po kateri v nekaj minutah prispemo do Hudičevega mostu, s katerega že lahko uzremo prvi pogled v korita. Pri mostu stopimo na slabšo cesto, kateri sledimo v levo, po njej pa hodimo le kratek čas, saj nas nato oznake za korita usmerijo desno na lepo urejeno turistično pot. Pot naprej nas kmalu pripelje do osrednjega korit, ob katerih se nato zložno vzpenjamo. Med vzponom ob koritih naletimo na oznake "Slonček" (skala, ki jo je izdolbla voda v obliki slončka - vredno ogleda). Pot naprej se še nekaj časa vzpenja ob Mostnici, nato pa zavije nekoliko proti levi, kjer nas po nekaj minutah nadaljnje hoje pripelje do gozdne ceste, ki vodi proti zatrepu doline Voje. Cesti sledimo v desno, le ta pa nas hitro pripelje do planinske koče na Vojah(do sem lahko pridemo tudi z avtom, to nam pot skrajša za približno 45 minut).
Od koče nadaljujemo po zložni makadamski cesti, ki nas naprej vodi ob robu obsežnih pašnikov doline Voje. Nekoliko naprej se cesta razcepi na dva dela, mi pa lahko nadaljujemo tako po levi (smer Velo polje) ali pa po nekaj minut daljši desni cesti, ki nas ob zatrepu doline pripelje do slapu Mostnice.
Če smo si ogledali slap, se vrnemo nekaj metrov nazaj, nato pa se preko mostička priključimo "levi" nekoliko krajši poti. Pot naprej preide v strnjen gozd, kjer se najprej vzpne nad slap, nato pa postopoma zavije precej v levo, kjer se vzpenja po razmeroma strmih pobočjih. Po približno enournem vzponu skozi gozd, pot zavije v desno ter nas nato po nekaj minutah prečnega vzpona pripelje iz gozda na planino Spodnja Grintovica, kjer se nahaja korito z vodo (zaradi možnosti zmrzali je pipo možno odpreti le v poletnih mesecih).
Pot naprej se vrne v gozd, kjer se ponovno prične strmeje vzpenjati. Precej enolična pot nas nato pripelje v neizrazito dolinico (Jurjevčeva vrtača), kjer se postopoma položi. Naprej gozd postane malo redkejši pot pa zavije rahlo proti desni, kjer nato po nekaj minutah nadaljnje hoje prispemo na slabše označeno razpotje. Nadaljujemo po desni poti (levo planina pod Mišelj vrhom, Malo polje in Velo polje), ki se ponovno prične vidneje vzpenjati. Pot naprej se vzpenja ob neizrazitem grebenu manj znanega vrha Na Zagonu (1824 m), nato pa se položi in nas v nekaj korakih nadaljnje hoje pripelje do mesta, kjer se priključimo občutno bolj uhojeni poti s Pokljuke.
Nadaljujemo v smeri Vodnikovega doma ter vzpon nadaljujemo po zložni poti, ki preči pobočja Tosca. Pot naprej preči še nekaj manjših melišč (v zgodnjem poletju so tu še možna snežišča), nato pa nas hitro pripelje do Vodnikovega doma na Velem polju.
Od doma nadaljujemo naravnost v smeri Triglava (desno navzgor Bohinjska vratca). Pot naprej se zmerno vzpenja in preči pobočja pod Vernarjem. Že kmalu pa naletimo na prvo jeklenico, ki nam pomaga "premagati" kratko polico. Pot naprej se vzpenja po melišču in nas nato pripelje do strmega skalnega skoka. Dobro zavarovana pot nas po strmih stopnicah pripelje na vrh tega skoka. Sledi nekaj metrov prečenja po strmem pobočju, nato pa nas pot pripelje na prostrana območja v bližini Konjskega sedla, le tega pa dosežemo po krajšem spustu.
S sedla nadaljujemo levo v smeri Planike (naravnost Kredarica in Staničev dom, desno Krma) po razmeroma strmi poti, ki se prečno vzpenja proti zahodu. Višje nas vse bolj razgledna pot pripelje na neizrazit greben, kjer le ta zavije v desno in se prehodno nekoliko položi. Naprej markirana pot po desni strani obide večjo vrtačo, nato pa se začne obračati proti levi. Sledi še približno 10 minut vzpona in pot nas pripelje do doma Planika pod Triglavom.
Pri domu se usmerimo na pot v smeri Triglava čez Triglavsko škrbino. Pot sprva skoraj vodoravno preči visokogorsko krnico Triglavski kot v kateri se večji del leta zadrži sneg. Na drugi strani krnice pa se pot vzpne po melišču do začetka plezalnega dela poti. Pot se strmo vzpne s pomočjo klinov in jeklenic. Dobro zavarovana pot pa je izpostavljena padajočemu kamenju, zato je obvezna čelada! Zadnji metri pod Triglavsko škrbino pa so manj strmi, a nič manj nevarni. Vzpon po drsečem pesku zahteva od nas veliko previdnost, da ne zdrsnemo. Na škrbini, kjer se nam priključi pot z Doliča in Plemenic nadaljujemo desno navzgor po strmi, a dobro zavarovani poti. Po nekaj minutah strmina popusti in do vrha nas čaka samo še nekaj minut vzpona po vršnem pobočju Triglava.
Izhodišče - Koča na Vojah 45 minut, Koča na Vojah - Spodnja Grintovica 2:00, Spodnja Grintovica - Vodnikov dom 2:00, Vodnikov dom - Planika 1:30, Planika - Triglav 1:15.

zemljevid poti
Ob poti: Koča na Vojah (690m), Planina Spodnja Grintovica (1175m), Vodnikov dom (1817m), Konjsko sedlo (2020m), Dom Planika (2401m), Triglavska škrbina (2659m)
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim ciljem
Dodaj v:    facebook    Twitter    myspace    Digg    delicious    reddit
Slike:
 Stara Fužina - triglav1  Stara Fužina - triglav2  Stara Fužina - triglav3  Stara Fužina - triglav4  Stara Fužina - triglav5  Stara Fužina - triglav6  Stara Fužina - triglav7  Stara Fužina - triglav8  Stara Fužina - triglav9  Stara Fužina - triglav10  Stara Fužina - triglav11  Stara Fužina - triglav12  Stara Fužina - triglav13  Stara Fužina - triglav14  Stara Fužina - triglav15  Stara Fužina - triglav16  Stara Fužina - triglav17  Stara Fužina - triglav18  Stara Fužina - triglav19  Stara Fužina - triglav20  Stara Fužina - triglav21  Stara Fužina - triglav22  Stara Fužina - triglav23  Stara Fužina - triglav24  Stara Fužina - triglav25  Stara Fužina - triglav26  Stara Fužina - triglav27  Stara Fužina - triglav28  Stara Fužina - triglav29  Stara Fužina - triglav30  Stara Fužina - triglav31  Stara Fužina - triglav32  Stara Fužina - triglav33  Stara Fužina - triglav34  Stara Fužina - triglav35  Stara Fužina - triglav36  Stara Fužina - triglav37  Stara Fužina - triglav38  Stara Fužina - triglav39  Stara Fužina - triglav40  Stara Fužina - triglav41  Stara Fužina - triglav42  Stara Fužina - triglav43  Stara Fužina - triglav44  Stara Fužina - triglav45  Stara Fužina - triglav46  Stara Fužina - triglav47  Stara Fužina - triglav48  Stara Fužina - triglav49  Stara Fužina - triglav50  Stara Fužina - triglav51  Stara Fužina - triglav52  Stara Fužina - triglav53  Stara Fužina - triglav54  Stara Fužina - triglav55  Stara Fužina - triglav56  Stara Fužina - triglav57  Stara Fužina - triglav58  Stara Fužina - triglav59  Stara Fužina - triglav60  Stara Fužina - triglav61  Stara Fužina - triglav62  Stara Fužina - triglav63  Stara Fužina - triglav64  Stara Fužina - triglav65  Stara Fužina - triglav66  Stara Fužina - triglav67  Stara Fužina - triglav68  Stara Fužina - triglav69  Stara Fužina - triglav70  Stara Fužina - triglav71  Stara Fužina - triglav72  Stara Fužina - triglav73  Stara Fužina - triglav74  Stara Fužina - triglav75  Stara Fužina - triglav76  Stara Fužina - triglav77  Stara Fužina - triglav78  Stara Fužina - triglav79  Stara Fužina - triglav80  Stara Fužina - triglav81  Stara Fužina - triglav82  Stara Fužina - triglav83  Stara Fužina - triglav84  Stara Fužina - triglav85  Stara Fužina - triglav86  Stara Fužina - triglav87  Stara Fužina - triglav88  Stara Fužina - triglav89  Stara Fužina - triglav90  Stara Fužina - triglav91  Stara Fužina - triglav92  Stara Fužina - triglav93  Stara Fužina - triglav94  Stara Fužina - triglav95  Stara Fužina - triglav96  Stara Fužina - triglav97  Stara Fužina - triglav98  Stara Fužina - triglav99  Stara Fužina - triglav100  Stara Fužina - triglav101  Stara Fužina - triglav102  Stara Fužina - triglav103  Stara Fužina - triglav104  Stara Fužina - triglav105  Stara Fužina - triglav106  Stara Fužina - triglav107  Stara Fužina - triglav108  Stara Fužina - triglav109  Stara Fužina - triglav110  Stara Fužina - triglav111  Stara Fužina - triglav112  Stara Fužina - triglav113  Stara Fužina - triglav114  Stara Fužina - triglav115  Stara Fužina - triglav116  Stara Fužina - triglav117  Stara Fužina - triglav118  Stara Fužina - triglav119  Stara Fužina - triglav120  Stara Fužina - triglav121  Stara Fužina - triglav122  Stara Fužina - triglav123
Video:
Triglav dvodnevna tura 1.del - Prvi dan dvodnevne ture na triglav. Pričetek v dolini Voje do Vodnikovega doma na Velem Polju. Pot me je vodila do Doma Planika pod Triglavom, nato pa preko Malega Triglava do najvišjega vrha Slovenije - Triglava. Spust proti Planinski koči na Doliču, kjer sem zaključil dan.
Diskusija o izletu Stara Fužina - Triglav (čez Planiko in Triglavsko škrbino)
lverwulgen
Hej,
To poletje, bi radi, da to storijo vzpenjati. Nimamo izkušenj pri plezanju, ampak so športni in želijo nekaj izziv. Ali je še vedno primerno za nas? & Kabine, kjer lahko ostanejo, boste morali to knjigo ali pa greš, če želite spati. Upam, da kdo mi lahko pomaga. & Sorrie če obstajajo napake v tekstu, ampak sem ga prevesti s programom. hvala vnaprej!
VanSims
16.2.2015
Mi zadovoljni in radi vam posredovati informacija. Triglav za vzpenjati storiti biti izziv ampak ne zahtevati alpinistična plezanja Na Planiki začeti se najlažja pot, ki postati proti vrhu izpostavljena in ne biti za vrtoglavico. Biti to lažja (A/B) ferata. Tudi ina Doliču se začeti pot ne tako težka. Pot iz Kredarica nekoliko manj lahka biti, izpostavljena a zelo dobro varovana in zelo populirana .

Če vi izkušen biti mi toplo priporočiti malo težjo (plezanje do I) pot čez Plemenice ali drugo pot iz Planike(Gorjanska)

Kabine kjer lahko ostanejo tudi obstajati! (Dolič, Planika, Kredarica, Staničeva). Knjiga zelo zelo priporočena v visoki sezoni(julij, avgust) saj biti zelo veliko človekov. Septembra biti ne tako populirano, če želeti manj človekov. Pozneje pade sneg in potrebna oprema zimska do maja. Junija navadno kopna biti stran od juga.

V upanju da vaš program to razumeti, vas lepo pozdraviti in pričakovati v naša dežela!
jprim
@vanSims
Se samo čudim ... daleč je še do poletja.jezik
SunBurned
16.2.2015
VanSims, genialno!!!! velik nasmehvelik nasmehvelik nasmeh
slamca
Ob takšnem komentarju - odgovoru se človek lahko samo resno vpraša. Smo res takšni kreteni? jezen
VanSims
16.2.2015
@slamca: jaz sem se pač poskušal prilagoditi njegovemu programu. Ko bo to skopiral vanj bo po moje dobil še najboljši prevod v svoj jezik.
smatjaz
Bemtiš, a ne bi bilo lažje vse skupaj v angleščini, jo vsi prevajalniki najbolje prevedejo zmeden
ločanka
17.2.2015
Sem se nasmejala Vansimsemu opisu! Je za hece!
valerija112
Zakaj ne bi raje zbrali pot s Pokljuke?
A je res treba iz Bohinja in tako nabirati največjo višinsko razliko?
redbull
17.2.2015
nasmeh dober opiss, brez smeha ne gre
valerija112
Oooo,Dejan! Pozdravljen.
redbull
zdravo
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Geslo:
Avtoprijava:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati