Hribi.netSlovenski splet
Registracija Navodila
uporabnik: geslo:  avtoprijava
English Hrvatski Seznam gora Iskanje izletov
gorovja / Pohorje in ostala severovzhodna SlovenijaSveti Jernej nad Muto / Bistriški jarek (Verdinek) - Sveti Jernej nad Muto

Bistriški jarek (Verdinek) - Sveti Jernej nad Muto

Izhodišče: Bistriški jarek (Verdinek) (452 m)
Izhodišče Širina/Dolžina: 46,6509°N / 15,1234°E
Cilj: Sveti Jernej nad Muto (1038 m)
Ime poti: -
Število slik: 26
Število komentarjev: 0
Dostop do izhodišča:

a) Zapeljemo se v Dravograd, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Mariboru. Za oznako ceste 8,0 km postanemo pozorni, saj bomo nekoliko za avtobusno postajo in prehodom za pešce, zavili levo v naselje Gortina (odcep z glavne ceste ni označen). Takoj, ko zapustimo glavno cesto prispemo v naselje Gortina, mi pa se nato peljemo v smeri Mute, levo pa zavijemo na označenem križišču, kjer opazimo oznake za Bistriški jarek. Cesta nas nato hitro pripelje v Bistriški jarek, skozi katerega se zložno vzpenjamo. Za domačijo Verdinek in še pred oznako ceste 6,0 km se rahlo v desno odcepi makadamska cesta, ki vodi proti domačiji Štrigel. Ob križišču, kjer se nekoliko v desno nahajajo tudi rdeče planinske table, se prične opisana pot.
b) Najprej se zapeljemo v Maribor, nato pa sledimo oznakam za Dravograd. Ko že prečimo Mučko Bistrico, pa nekoliko za trgovino Tuš zapeljemo desno v smeri naselja Muta 1. Pot naprej nas pripelje v Muto, kjer na križiščih sledimo prednostni cesti, z nekoliko večjega križišča pa gremo levo, tako da se v nadaljevanju peljemo proti Gortini. Nekoliko za tem, ko se naselje Muta konča, pa iz označenega križišča zapeljemo desno v smeri Bistriškega jarka. Cesta nas nato hitro pripelje v Bistriški jarek, skozi katerega se zložno vzpenjamo. Za domačijo Verdinek in še pred oznako ceste 6,0 km se rahlo v desno odcepi makadamska cesta, ki vodi proti domačiji Štrigel. Ob križišču, kjer se nekoliko v desno nahajajo tudi rdeče planinske table, se prične opisana pot.

Opis poti:

Z izhodišča nadaljujemo še nekoliko bolj desno kot se odcepi stranska cesta, na pešpot v smeri sv. Jerneja in Bricnika. Sprva se pot prečno vzpne čez pašnik, nato pa preide v gozd, kjer se pri znamenju povsem položi. Kratek čas še prečimo pobočja proti desni, nato pa nadaljujemo ob potočku. Višje ob potočku nekaj časa poteka tudi državna meja, nas pa pot višje pripelje na kolovoz, po katerem se nekaj minut vzpenjamo. S kolovoza nas nato planinske oznake usmerijo ostro levo, mi pa se še nekaj časa vzpenjamo skozi gozd, pred domačijo Lubej pa prehodno stopimo na cesto.
Pred domačijo nadaljujemo rahlo desno, na slabšo stezico, nad domačijo pa dosežemo kolovoz, kateremu sledimo v desno. Dobro označena pot nas še nekaj minut višje pripelje do razpotja, ob katerem se nahaja informativna tabla z opisom Knafelčeve markacije z zelenim obročem.
Nadaljujemo naravnost proti sv. Jerneju (levo Avstrija, sv. Lovrenc), pot pa nas malo višje pripelje iz gozda, kjer gremo desno, prehodno še enkrat v gozd. Gozd hitro zapustimo, nato pa mimo pokopališča dosežemo cerkev sv. Jerneja.
Žig in vpisna skrinjica se nahajata še nekoliko naprej ob domačiji Primož.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2018 (oktober).

Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Sveti Primož nad Muto (1 h 20 min), Sv. Lovrenc na Ivniku / St. Lorenzen ob Eibiswald, Bricnik
Priporočamo: podobni izleti, izleti z istim izhodiščem, izleti z istim ciljem
Dodaj v:    facebook    Twitter    myspace    Digg    delicious    reddit
Bistriški jarek (Verdinek) - sveti_jernej_nad_muto24
Bistriški jarek (Verdinek) - sveti_jernej_nad_muto25
Bistriški jarek (Verdinek) - sveti_jernej_nad_muto26
Diskusija o izletu Bistriški jarek (Verdinek) - Sveti Jernej nad Muto ()
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Geslo:
Avtoprijava:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati