Hribi.netSlovenski splet
uporabnik: geslo:  avtoprijava
English Hrvatski Seznam gora Iskanje izletov
gorovja / Julijske AlpeRjavina / Dolina Kot - Rjavina

Dolina Kot - Rjavina (grebenska pot)

Izhodišče: Dolina Kot (950 m)
Izhodišče Širina/Dolžina: 46,4157°N / 13,8977°E
Višinska razlika: 1582 m
Višinska razlika po poti: 1750 m
Zemljevid: Triglav 1:25.000
Priporočena oprema (poletje): čelada, komplet za samovarovanje
Priporočena oprema (zima): čelada, komplet za samovarovanje, cepin, dereze
Ogledov: 29100
Ocena: 3 glasov
Število slik: 72
Število komentarjev: 16
Dostop do izhodišča:

Gorenjsko avtocesto zapustimo na izvozu Hrušica in cesti naprej sledimo v smeri Kranjske Gore. Le malo pred vasjo Dovje pa se z glavne ceste v levo odcepi cesta, ki pelje v Mojstrano (Vrata, Kot in Krmo). Cesti naprej sledimo v smeri vasi Radovna in doline Krma in Kot. Razmeroma strma cesta nas nato pelje mimo table TNP, za katero se cesta kmalu položi in nas pripelje do križišča, kjer se desno odcepi makadamska cesta v dolino Kot (naravnost Radovna in Krma). Tej občasno nekoliko slabši cesti, nato sledimo do parkirišča, kjer tudi opazimo planinske smerokaze.

Opis poti:

Z izhodišča nadaljujemo po slabši cesti, ki nas po nekaj minutah pripelje do obračališča (parkiranje tu ni zaželjeno). Pot naprej zavije rahlo levo in preči hudournik. Na drugi strani hudournika se kar nekaj časa zložno vzpenjamo skozi gozd. Po polurni hoji pa se pot začne vzpenjati. Sledi nekaj deset korakov hoje po strmi poti, kjer so nam v pomoč klini, ki pa v suhem niso nujno potrebni. Strmina nato popusti in pot nas pripelje do studenčka (v sušnem obdobju presahne) na višini 1340m. Tu se levo odcepi neoznačena pot na Macesnovec, mi pa nadaljujemo po označeni poti, ki preči hudournik. Sledi kratko prečenje strmega dela, kjer nam je v pomoč jeklenica (nezahtevno). Pot nato preči pas rušja in se višje vzpne na bolj kamnita pobočja, kjer pred seboj vidimo Debeli kamen (velik balvan, ki ga vidimo na vrhu klanca). Do Debelega kamna se povzpnemo po gruščnati poti obdanim z rušjem. Naprej se pot vzpne ob manjšem melišču navzgor in se nekoliko višje obrne bolj desno, kjer nas pripelje na razpotje. Nadaljujemo levo v smeri Staničevega doma in Rjavine (desno Vrbanove špice zelo zahtevna pot). Strmina nato popusti in sledi nekaj minut lahkotne hoje do naslednjega razpotja. Nadaljujemo po desni poti proti Staničevem domu, ki obide vrtačo Pekel, ki jo vidimo desno pod nami (pot levo pelje na Rjavino po plezalni poti). Naprej se zložno vzpenjamo vse do Staničevega doma pri katerem se nam odpre lep razgled na Triglav.
Od Staničevega doma nadaljujemo po poti v smeri Krme in Rjavine. Pot se sprva zmerno vzpne, nato pa nas pripelje do naslednjega razpotja, kjer nadaljujemo levo v smeri Rjavine (naravnost Krma). Pot se nato rahlo spusti in nas pripelje na neizrazito sedelce Dovška vratca. Od tu naprej se pot začne strmo vzpenjati po zahodnih pobočjih Rjavine. S pomočjo nekaj varoval, pa nas pot pripelje na greben Rjavine. Sledi razgledna hoja po grebenu do zahodnega predvrha, nato pa se pot rahlo spusti in z leve se nam priključi plezalna pot iz doline Kot. Nadaljujemo naravnost in vse bolj razgledna pot nas pripelje do navpičnega kamina, po katerem se spustimo slabih 30m (varovano samo s klini in skobami). Pot, ki postane lažja nas nato mimo dveh naravnih oken v nekaj minutah pripelje na razgleden vrh.
Kot - Staničev dom 4:00, Staničev dom - Rjavina 2:00.

zemljevid poti
Ob poti: Dom Valentina Staniča (2332m), Dovška vratca (2254m), Rjavina Zahodni vrh (2530m), Okno v Rjavini (2480m)
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim izhodiščem, izleti z istim ciljem
Dodaj v:    facebook    Twitter    myspace    Digg    delicious    reddit
Slike:
Dolina Kot - rjavina1 Dolina Kot - rjavina2 Dolina Kot - rjavina3 Dolina Kot - rjavina4 Dolina Kot - rjavina5 Dolina Kot - rjavina6 Dolina Kot - rjavina7 Dolina Kot - rjavina8 Dolina Kot - rjavina9 Dolina Kot - rjavina10 Dolina Kot - rjavina11 Dolina Kot - rjavina12 Dolina Kot - rjavina13 Dolina Kot - rjavina14 Dolina Kot - rjavina15 Dolina Kot - rjavina16 Dolina Kot - rjavina17 Dolina Kot - rjavina18 Dolina Kot - rjavina19 Dolina Kot - rjavina20 Dolina Kot - rjavina21 Dolina Kot - rjavina22 Dolina Kot - rjavina23 Dolina Kot - rjavina24 Dolina Kot - rjavina25 Dolina Kot - rjavina26 Dolina Kot - rjavina27 Dolina Kot - rjavina28 Dolina Kot - rjavina29 Dolina Kot - rjavina30 Dolina Kot - rjavina31 Dolina Kot - rjavina32 Dolina Kot - rjavina33 Dolina Kot - rjavina34 Dolina Kot - rjavina35 Dolina Kot - rjavina36 Dolina Kot - rjavina37 Dolina Kot - rjavina38 Dolina Kot - rjavina39 Dolina Kot - rjavina40 Dolina Kot - rjavina41 Dolina Kot - rjavina42 Dolina Kot - rjavina43 Dolina Kot - rjavina44 Dolina Kot - rjavina45 Dolina Kot - rjavina46 Dolina Kot - rjavina47 Dolina Kot - rjavina48 Dolina Kot - rjavina49 Dolina Kot - rjavina50 Dolina Kot - rjavina51 Dolina Kot - rjavina52 Dolina Kot - rjavina53 Dolina Kot - rjavina54 Dolina Kot - rjavina55 Dolina Kot - rjavina56 Dolina Kot - rjavina57 Dolina Kot - rjavina58 Dolina Kot - rjavina59 Dolina Kot - rjavina60 Dolina Kot - rjavina61 Dolina Kot - rjavina62 Dolina Kot - rjavina63 Dolina Kot - rjavina64 Dolina Kot - rjavina65 Dolina Kot - rjavina66 Dolina Kot - rjavina67 Dolina Kot - rjavina68 Dolina Kot - rjavina69 Dolina Kot - rjavina70 Dolina Kot - rjavina71 Dolina Kot - rjavina72
Diskusija o izletu Dolina Kot - Rjavina (grebenska pot)
jersy
6.11.2007
Če se odpravljate po plezalni poti na rjavino potem je ta pot primerna za povratek
mkonci
4.5.2011
Kakšne so razmere na Rjavini, a je gor še sneg?
Če bo lepo vreme bi šel v nedeljo 8.5.2011...
Klin
4.5.2011
Tam gori je še veliko snega. Po podatkih naših meteorologov na Kredarici še skoraj 3 metre.
mkonci
hvala, bom prestavil pohod za nekaj časavelik nasmeh
JusAvgustin
4.5.2011
ali pa dereze v ruzak in cepin na ruzak, ter pamet v glavo... nasmeh rjavina je spektakelmežikanje
dejan87
8.8.2011
živjo. mene pa zanima če je še vedno kaj snega gor. Namreč v soboto 13.8 se mislim odpravit na Rjavino. Lep pozdrav
stom2
10.9.2011
Ali studenec ob poti 'dela'?

LPP
janna
10.9.2011
Dela ... vsaj prejšnji teden je.
stom2
Hvala!
pupek
5.8.2013
zanima me koliko je hoje od koče do vrha
andrej78
Uro in pol.lp
pupek
8.8.2013
mene zanima če je treba v kotu plačati kakšno parkirnino
B2
Za enkrat še ne!
dragovo
15.8.2014
Pozdravljeni!
Prosim vas za informacijo o stanju ceste v dolino Kot.Hvala lepa!
Jana24
16.8.2014
Pot v Kot je čist ok,bila 14 dni nazaj.Pa srečno kamorkoli že greš.
Matjaz_65
26.8.2016
vzpon mimo staničevega doma po grebenski in sestop po plezalni poti

FOTKE
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Geslo:
Avtoprijava:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati