Hribi.netSlovenski splet
Registracija Navodila
uporabnik: geslo:  avtoprijava
English Hrvatski Seznam gora Iskanje izletov
gorovja / Julijske AlpeSlemenova špica / Erjavčeva koča na Vršiču - Slemenova špica

Erjavčeva koča na Vršiču - Slemenova špica

Izhodišče: Erjavčeva koča na Vršiču (1525 m)
Izhodišče Širina/Dolžina: 46,4391°N / 13,7483°E
Cilj: Slemenova špica (1911 m)
Ime poti: -
Število slik: 49
Število komentarjev: 1
Dostop do izhodišča:

Iz Kranjske Gore se po cesti, ki vodi preko prelaza Vršič peljemo proti Bovcu ali obratno. Med 22. in 23. serpentino vršiške ceste bomo prišli do parkirišča pod Erjavčevo kočo, kjer parkiramo.

Opis poti:

Od Erjavčeve koče na Vršiču oz. s parkirišča ob koči najprej previdno prečimo glavno cesto, nato pa nadaljujemo po pešpoti v smeri Slemenove špice, Male Mojstrovke po Hanzovi poti in Doma v Tamarju. Široka in dobro uhojena, večinoma kamnita pot se nato najprej vzpne do zadnje serpentine na kranjskogorski strani, kjer zavije nekoliko v desno ter se v nadaljevanju razmeroma strmo vzpenja. Med vzponom nas pot vodi skozi pasove ruševja in med redkimi macesni. Ob lepih pogledih na Špikovo skupino, Škrlatico, Prisojnik, Vršič... kmalu dosežemo razpotje, kjer se priključimo še nekoliko bolj obiskani poti s prelaza Vršič.
Tu nadaljujemo desno ter se mimo nekaj metrov oddaljenega razgledišča v nekaj minutah povzpnemo na preval Vratca (1799 m), kjer je naslednje označeno razpotje.
Levo se nadaljuje zavarovana plezalna pot na Malo Mojstrovko ter neoznačena pot proti Slemenu, v desno se odcepi neoznačena vendar dobro uhojena pot proti Prednjemu Robičju, v smeri naravnost pa se nadaljuje običajna pot proti Slemenu in Slemenovi špici.
Sledi kratek del poti, kjer prečimo pobočja pod Prednjim Robičjem, nato pa se pot postopoma prične spuščati proti pobočjem nad dolino Male Pišnice. Ko dosežemo omenjena pobočja pot zavije levo, nato pa se nadaljuje z nekaj krajšimi vzponi in spusti. V kopnem nezahtevna pot nas nekoliko naprej pripelje do razpotja, kjer se nam z desne priključi markirana pot iz Tamarja skozi Grlo ter še neoznačena pot skozi Malo Pišnico.
Nadaljujemo v smeri Slemenove špice, po poti, ki še naprej preči pobočja visoko nad Malo Pišnico. Ob lepih pogledih, ki sežejo vse do bližnje Italije in Avstrije pa kmalu prispemo na pobočja Slemenove špice, kjer se pobočje, ne pa tudi pot položi. Sledi kratek vzpon, nato pa prispemo na slabše označeno razpotje, kjer nadaljujemo rahlo desno (naravnost vodi pot proti Tamarju - pot mimo Črnih vod (tudi, če nadaljujemo naravnost je še vedno možno proti na Slemenovo špico)). Po nekaj minutah nadaljnjega vzpona se pot povsem položi, mi pa pred seboj zagledamo manjša jezerca ter vsem znan pogled proti Jalovcu. Jezerca obidemo po desni strani, oz. kjer pač želimo, nato pa se mimo vpisne skrinjice v nekaj minutah povzpnemo na razgleden in prepaden vrh Slemenove špice.

zemljevid poti
Ob poti: Vratca (1799m)
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim izhodiščem, izleti z istim ciljem
Dodaj v:    facebook    Twitter    myspace    Digg    delicious    reddit
Slike:
Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica1 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica2 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica3 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica4 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica5 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica6 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica7 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica8 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica9 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica10 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica11 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica12 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica13 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica14 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica15 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica16 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica17 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica18 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica19 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica20 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica21 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica22 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica23 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica24 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica25 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica26 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica27 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica28 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica29 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica30 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica31 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica32 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica33 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica34 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica35 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica36 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica37 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica38 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica39 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica40 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica41 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica42 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica43 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica44 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica45 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica46 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica47 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica48 Erjavčeva koča na Vršiču - slemenova_spica49
Diskusija o izletu Erjavčeva koča na Vršiču - Slemenova špica ()
Matjaz_65
24.12.2016
še nekaj mojih fotk nasmeh
vračal sem se po poti pod severnim ostenjem male mojstrovke in šitne glave mežikanje
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Geslo:
Avtoprijava:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati