Hribi.netSlovenski splet
Registracija Navodila
uporabnik: geslo:  avtoprijava
English Hrvatski Seznam gora Iskanje izletov
gorovja / KaravankeGrlovec / Ferlacher Horn / Franc / Franzbauer - Grlovec / Ferlacher Horn

Franc / Franzbauer - Grlovec / Ferlacher Horn

Izhodišče: Franc / Franzbauer (1008 m)
Izhodišče Širina/Dolžina: 46,4759°N / 14,2981°E
Cilj: Grlovec / Ferlacher Horn (1840 m)
Ime poti: -
Število slik: 26
Število komentarjev: 4
Dostop do izhodišča:

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Ljubelj (Tržič), nato pa z vožnjo nadaljujemo v smeri Celovca / Klagenfurt. Za predorom Ljubelj se cesta prične spuščati, mi pa ji sledimo do križišča, kjer se rahlo desno ter navzdol odcepi cesta proti kraju Borovlje / Ferlach. Cesta, ki se še naprej spušča nas hitro pripelje do omenjenega kraja, kjer kmalu prečimo železniško progo. Le malo za progo se priključimo na drugo cesto, kateri sledimo v desno, mi pa se po njej peljemo v smeri kraja Sele / Zell - Pfarre. Kmalu za vasjo Bajdiše / Waidisch zapustimo glavno cesto in z vožnjo nadaljujemo desno v smeri Zgornjega Kota / Zell - Oberwinkel. Naprej se nekaj časa peljemo ob potoku Ribnica / Ribnitza, nato pa že kmalu opazimo prve planinske oznake za Grlovec / Ferlacher Horn. Pot lahko pričnemo že tukaj (to nam pot podaljša za približno 45 minut), lahko pa se odpeljemo še nekoliko višje do kmetije Franc / Franzbauer. Če nadaljujemo vožnjo se še nekaj časa peljemo po dolini, nato pa zavijemo desno proti kmetiji Franc / Franzbauer. Ob kmetiji, kjer je še nekaj drugih stanovanjskih hiš, ni primernih parkirnih mest, zato je bolje, da parkiramo že nekoliko nižje ob cesti.

Opis poti:

Ob koncu manjšega zaselka nas oznake za Grlovec / Ferlacher Horn usmerijo levo na kolovoz, ki nas mimo hiše s hišno št. 11 popelje do mesta, kjer kolovoz zavije v desno, markirana pot pa se nadaljuje naravnost. Pot naprej preči krajšo jaso oz. travnik, nato pa preide v gozd skozi katerega se postopoma prične strmeje vzpenjati. Višje se steza položi, nato pa nas pripelje do gozdne ceste, kateri nekaj metrov sledimo v levo, nato pa po nekaj metrih opazimo nadaljevanje planinske poti. Kratek čas nadaljujemo vzporedno s cesto, nato pa se prečno vzpnemo čez poseko. Na drugi strani poseke stopimo v gozd, nas pa pot pripelje na označeno razpotje, kjer se priključimo poti od Dajčpetra / Deutcher Peter.
Tu nadaljujemo desno ter še enkrat prečimo dokaj razgledno poseko. V nadaljevanju nas pot vodi skozi gozd ter nas mimo spominskega obeležja postopoma pripelje na zahodni greben Grlovca (greben imenovan Velika gora). Vzpon nadaljujemo po in ob grebenu, s katerega se nam občasno odpre lep razgled predvsem proti severu. Višje se greben prehodno zoži in se kratek čas nadaljuje ob robu mogočnega prepada (prepad je le na eno stran, tako da ni večjih težav). Greben se nato postopoma razširi, nas pa pot iz gozda pripelje na vršno poboje gore. Sledi kratek prečni vzpon skozi redek pas iglastega gozda, nato pa ob vse lepših razgledih hitro dosežemo vrh, na katerem stoji večji križ.

Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim ciljem
Dodaj v:    facebook    Twitter    myspace    Digg    delicious    reddit
Slike:
Franc / Franzbauer - grlovec___ferlacher_horn1 Franc / Franzbauer - grlovec___ferlacher_horn2 Franc / Franzbauer - grlovec___ferlacher_horn3 Franc / Franzbauer - grlovec___ferlacher_horn4 Franc / Franzbauer - grlovec___ferlacher_horn5 Franc / Franzbauer - grlovec___ferlacher_horn6 Franc / Franzbauer - grlovec___ferlacher_horn7 Franc / Franzbauer - grlovec___ferlacher_horn8 Franc / Franzbauer - grlovec___ferlacher_horn9 Franc / Franzbauer - grlovec___ferlacher_horn10 Franc / Franzbauer - grlovec___ferlacher_horn11 Franc / Franzbauer - grlovec___ferlacher_horn12 Franc / Franzbauer - grlovec___ferlacher_horn13 Franc / Franzbauer - grlovec___ferlacher_horn14 Franc / Franzbauer - grlovec___ferlacher_horn15 Franc / Franzbauer - grlovec___ferlacher_horn16 Franc / Franzbauer - grlovec___ferlacher_horn17 Franc / Franzbauer - grlovec___ferlacher_horn18 Franc / Franzbauer - grlovec___ferlacher_horn19 Franc / Franzbauer - grlovec___ferlacher_horn20 Franc / Franzbauer - grlovec___ferlacher_horn21 Franc / Franzbauer - grlovec___ferlacher_horn22 Franc / Franzbauer - grlovec___ferlacher_horn23 Franc / Franzbauer - grlovec___ferlacher_horn24 Franc / Franzbauer - grlovec___ferlacher_horn25 Franc / Franzbauer - grlovec___ferlacher_horn26
Diskusija o izletu Franc / Franzbauer - Grlovec / Ferlacher Horn ()
michael66
12.4.2017
A je do kmetije Franc asfatna cesta?
turbo
Do Franca je asfalt, je pa vožnja gor uradno dovoljena samo domačinom. Jaz sem vedno pustil avto spodaj na križišču, tudi Avstrijci počnejo isto, v vasi tako ali tako ni prostora za parkiranje, razen nekomu na dvorišču.
12.4.2017
Da naj se res ne vozi gor k Francu je tudi v tem opisu:

turbo
12.4.2017
Upam da sedaj bo ?! povezava o.k.
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Geslo:
Avtoprijava:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati