Hribi.netSlovenski splet
Registracija Navodila
uporabnik: geslo:  avtoprijava
English Hrvatski Seznam gora Iskanje izletov
gorovja / Zasavsko - Posavsko hribovje in DolenjskaOklo nad Ihanom / Gorjuša - Oklo nad Ihanom

Gorjuša - Oklo nad Ihanom (skozi Dobovlje)

Izhodišče: Gorjuša (317 m)
Izhodišče Širina/Dolžina: 46,134°N / 14,6268°E
Cilj: Oklo nad Ihanom (465 m)
Ime poti: skozi Dobovlje
Število slik: 50
Število komentarjev: 1
Dostop do izhodišča:

Štajersko avtocesto zapustimo na izvozu Domžale, nato pa sledimo oznakam za grad Krumperk. Cesta nas nato vodi mimo skakalnic SSK Sam Ihan ter se nadaljuje ob visokonapetostnem daljnovodu. Sledi nekaj vzpona, nato pa prispemo do manjšega prevala, kjer prečimo markirano pot Domžale - Murovica. Tu parkiramo na primernem mestu ob lesenem znamenju. Parkiramo še pred gradom Krumperk in naseljem Gorjuša.

Opis poti:

V bližini znamenja opazimo markacije, ki nas usmerijo na kolovozno pot, ki se prične vzpenjati proti jugu. Zmerno strma pot nas v glavnem vodi skozi gozd, višje pa se nam priključi še nekaj neoznačenih poti z bližnjih izhodišč. Tej poti, kjer na razpotjih sledimo sicer redkim markacijam, nato sledimo vse do Velikega vrha, kjer se nahaja vpisna skrinjica z vpisno knjigo.
Z Velikega vrha nadaljujemo naravnost, po poti, ki se prične zmerno spuščati, na razpotjih pa sledimo sicer redkim markacijam. Nekoliko nižje prispemo iz gozda ter se lahkotno vzpnemo preko travnika do makadamske ceste, kjer je označeno razpotje.
Po markirani poti se nadaljuje pot proti Sv. Trojici, mi pa se po makadamski cesti v minuti ali dveh nadaljnje hoje povzpnemo do cerkve sv. Kunigunde.
Od cerkve se vrnemo za zadnjega razpotja, nato pa nadaljujemo v smeri Oklega in Sv. Trojice. Ko nekaj minut naprej zapustimo gozd, prečimo traso visokonapetostnih daljnovodov, za tem pa prispemo do Konjeniškega centra Brdo pri Ihanu, kjer stopimo na asfaltno cesto. Po asfaltni cesti se najprej nekoliko spustimo do križišča, ob katerem se nahaja kapelica, nato pa se vzpnemo po cesti, ki se nadaljuje levo od kapelice.
Pot naprej nas vodi po asfaltni cesti proti naselju Dobovlje. Ko prispemo v Dobovlje se v desno odcepi neoznačena pot proti cerkvi sv. Miklavža in proti Oklemu, mi pa nadaljujemo naravnost, sprva nekoliko navzdol, nato pa po zložni cesti, ki mimo nekaj hiš in preko travnika preide v gozd. V gozdu, na križišču nadaljujemo po zgornji desni cesti (naravnost Sv. Trojica), po njej pa nato nadaljujemo vse do obeležja NOB na Oklem.
Izhodišče - Veliki vrh 20 minut, Veliki vrh - Tabor 15 minut, Tabor - Oklo 55 minut.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2018 (januar).

Ob poti: Veliki vrh (Križentaver) (419m), Sv. Kunigunda na Taboru nad Ihanom (377m), Brdo (335m), Dobovlje (428m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Sveta Trojica (nad Dobom) (1 h)
Priporočamo: podobni izleti, izleti z istim izhodiščem, izleti z istim ciljem
Dodaj v:    facebook    Twitter    myspace    Digg    delicious    reddit
Slike:
Gorjuša - oklo_nad_ihanom1 Gorjuša - oklo_nad_ihanom2 Gorjuša - oklo_nad_ihanom3 Gorjuša - oklo_nad_ihanom4 Gorjuša - oklo_nad_ihanom5 Gorjuša - oklo_nad_ihanom6 Gorjuša - oklo_nad_ihanom7 Gorjuša - oklo_nad_ihanom8 Gorjuša - oklo_nad_ihanom9 Gorjuša - oklo_nad_ihanom10 Gorjuša - oklo_nad_ihanom11 Gorjuša - oklo_nad_ihanom12 Gorjuša - oklo_nad_ihanom13 Gorjuša - oklo_nad_ihanom14 Gorjuša - oklo_nad_ihanom15 Gorjuša - oklo_nad_ihanom16 Gorjuša - oklo_nad_ihanom17 Gorjuša - oklo_nad_ihanom18 Gorjuša - oklo_nad_ihanom19 Gorjuša - oklo_nad_ihanom20 Gorjuša - oklo_nad_ihanom21 Gorjuša - oklo_nad_ihanom22 Gorjuša - oklo_nad_ihanom23 Gorjuša - oklo_nad_ihanom24 Gorjuša - oklo_nad_ihanom25 Gorjuša - oklo_nad_ihanom26 Gorjuša - oklo_nad_ihanom27 Gorjuša - oklo_nad_ihanom28 Gorjuša - oklo_nad_ihanom29 Gorjuša - oklo_nad_ihanom30 Gorjuša - oklo_nad_ihanom31 Gorjuša - oklo_nad_ihanom32 Gorjuša - oklo_nad_ihanom33 Gorjuša - oklo_nad_ihanom34 Gorjuša - oklo_nad_ihanom35 Gorjuša - oklo_nad_ihanom36 Gorjuša - oklo_nad_ihanom37 Gorjuša - oklo_nad_ihanom38 Gorjuša - oklo_nad_ihanom39 Gorjuša - oklo_nad_ihanom40 Gorjuša - oklo_nad_ihanom41 Gorjuša - oklo_nad_ihanom42 Gorjuša - oklo_nad_ihanom43 Gorjuša - oklo_nad_ihanom44 Gorjuša - oklo_nad_ihanom45 Gorjuša - oklo_nad_ihanom46 Gorjuša - oklo_nad_ihanom47 Gorjuša - oklo_nad_ihanom48 Gorjuša - oklo_nad_ihanom49 Gorjuša - oklo_nad_ihanom50
Diskusija o izletu Gorjuša - Oklo nad Ihanom (skozi Dobovlje)
mukica
15.3.2018
Moji domači konci, skoraj vsak teden vsaj 1x krog ki pa se spreminja glede na čas, ki mi je na voljo, najraje podaljšam do Ajdovščine in potem domov v Ihan, povečini pa začnem pri skakalnici.nasmeh
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Geslo:
Avtoprijava:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati