Hribi.netSlovenski splet
English Hrvatski Seznam gora Iskanje izletov
gorovja / KaravankeBlekova planina / Grpiče / Korpitch - Blekova planina

Grpiče / Korpitch - Blekova planina

Izhodišče: Grpiče / Korpitch (590 m)
Izhodišče Širina/Dolžina: 46,5431°N / 13,8047°E
Cilj: Blekova planina (1629 m)
Ime poti: -
Število slik: 63
Število komentarjev: 0
Dostop do izhodišča:

Preko mejnega prehoda Korensko sedlo se zapeljemo v Avstrijo, nato pa še pred glavnim križiščem (križišče ceste Beljak - Trbiž) zavijemo desno v Radno vas / Radendorf. V naslednjem križišču pri kraju Šentlenart pri Sedmih studencih / St. Leonhard bei Siebenbrünn nadaljujemo desno proti vasi Grpiče / Korpitch (levo Ločilo / Hart). Ko prispemo v Grpiče pa se držimo oznak za Blekovo planino - Blekowa Alm. Ob izhodišču ni primernih parkirnih mest.

Opis poti:

Od zgornjega dela vasi prečimo pašno ograjo ter se čez pašnik zložno vzpnemo do križišča, ob katerem je označeno razpotje. Od križišča nadaljujemo po levi cesti v smeri "Pridou - Blekova", mi pa ji sledimo le nekaj minut, saj nas nato markacije usmerijo desno na pešpot, ki višje še nekajkrat preči gozdno cesto. Na nekaj mestih slabše označena, predvsem pa zelo zaraščena pot se nato nekaj časa nadaljuje po makadamski cesti ter jo od časa do časa spet zapusti. Višje se pot nadaljuje v glavnem po cesti, mi pa ji sledimo do daljšega levega ovinka, na kocu katerega se v desno odcepi markirana pot. Pot naprej se sprva vzpne skozi gozd, nato pa preide v zaraščeno dolinico, kjer se po zaraščeni poti vzpnemo do bližnje gozdne ceste, katero pa dosežemo ravno pri Pridovskih kočah.
Ko stopimo na cesto se priključimo nekoliko bolj obiskani poti iz vasi Žužalče / Susalitch. Tu obidemo še nekaj koč, nato pa cesta zavije ostro v desno ter nas po nekaj 10 korakih pripelje do mesta, kjer nas markacije povedejo levo na pešpot, ki se nato vzpenja skozi gozd. Po krajšem vzponu se vrnemo na cesto ter jo po 20 m spet zapustimo. Le nekaj metrov višje še zadnjič prečimo cesto, nato pa se pričnemo strmo vzpenjati skozi gozd. Višje se vzpenjamo čez strmo travnato pobočje obdano z bujnim grmičevjem, nato pa se pot vrne v gozd. Še naprej strma pot, nato preči pašno ograjo ter se za njo položi. Sledi zložen vzpon do mejnega grebena, nas pa vse bolj razgledna pot (pogled na Dobrač in Martuljkovo skupino) pripelje do pastirske koče na Blekovi planini.

zemljevid poti
Ob poti: Pridovske koče (1276m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Vošca, Zajčnik (20 min), Trupejevo poldne
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim izhodiščem, izleti z istim ciljem
Dodaj v:    facebook    Twitter    myspace    Digg    delicious    reddit
Slike:
Grpiče / Korpitch - blekova_planina1 Grpiče / Korpitch - blekova_planina2 Grpiče / Korpitch - blekova_planina3 Grpiče / Korpitch - blekova_planina4 Grpiče / Korpitch - blekova_planina5 Grpiče / Korpitch - blekova_planina6 Grpiče / Korpitch - blekova_planina7 Grpiče / Korpitch - blekova_planina8 Grpiče / Korpitch - blekova_planina9 Grpiče / Korpitch - blekova_planina10 Grpiče / Korpitch - blekova_planina11 Grpiče / Korpitch - blekova_planina12 Grpiče / Korpitch - blekova_planina13 Grpiče / Korpitch - blekova_planina14 Grpiče / Korpitch - blekova_planina15 Grpiče / Korpitch - blekova_planina16 Grpiče / Korpitch - blekova_planina17 Grpiče / Korpitch - blekova_planina18 Grpiče / Korpitch - blekova_planina19 Grpiče / Korpitch - blekova_planina20 Grpiče / Korpitch - blekova_planina21 Grpiče / Korpitch - blekova_planina22 Grpiče / Korpitch - blekova_planina23 Grpiče / Korpitch - blekova_planina24 Grpiče / Korpitch - blekova_planina25 Grpiče / Korpitch - blekova_planina26 Grpiče / Korpitch - blekova_planina27 Grpiče / Korpitch - blekova_planina28 Grpiče / Korpitch - blekova_planina29 Grpiče / Korpitch - blekova_planina30 Grpiče / Korpitch - blekova_planina31 Grpiče / Korpitch - blekova_planina32 Grpiče / Korpitch - blekova_planina33 Grpiče / Korpitch - blekova_planina34 Grpiče / Korpitch - blekova_planina35 Grpiče / Korpitch - blekova_planina36 Grpiče / Korpitch - blekova_planina37 Grpiče / Korpitch - blekova_planina38 Grpiče / Korpitch - blekova_planina39 Grpiče / Korpitch - blekova_planina40 Grpiče / Korpitch - blekova_planina41 Grpiče / Korpitch - blekova_planina42 Grpiče / Korpitch - blekova_planina43 Grpiče / Korpitch - blekova_planina44 Grpiče / Korpitch - blekova_planina45 Grpiče / Korpitch - blekova_planina46 Grpiče / Korpitch - blekova_planina47 Grpiče / Korpitch - blekova_planina48 Grpiče / Korpitch - blekova_planina49 Grpiče / Korpitch - blekova_planina50 Grpiče / Korpitch - blekova_planina51 Grpiče / Korpitch - blekova_planina52 Grpiče / Korpitch - blekova_planina53 Grpiče / Korpitch - blekova_planina54 Grpiče / Korpitch - blekova_planina55 Grpiče / Korpitch - blekova_planina56 Grpiče / Korpitch - blekova_planina57 Grpiče / Korpitch - blekova_planina58 Grpiče / Korpitch - blekova_planina59 Grpiče / Korpitch - blekova_planina60 Grpiče / Korpitch - blekova_planina61 Grpiče / Korpitch - blekova_planina62 Grpiče / Korpitch - blekova_planina63
Diskusija o izletu Grpiče / Korpitch - Blekova planina ()
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Geslo:
Avtoprijava:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati