Hribi.netSlovenski splet
Registracija Navodila
uporabnik: geslo:  avtoprijava
English Hrvatski Seznam gora Iskanje izletov
gorovja / Pohorje in ostala severovzhodna SlovenijaLovrenška jezera / Hotel Planja - Lovrenška jezera

Hotel Planja - Lovrenška jezera

Izhodišče: Hotel Planja (1474 m)
Izhodišče Širina/Dolžina: 46,4526°N / 15,331°E
Cilj: Lovrenška jezera (1520 m)
Ime poti: -
Število slik: 11
Število komentarjev: 5
Dostop do izhodišča:

Zapeljemo se v Slovenske Konjice in tam naprej proti Zrečam. Cesti naprej sledimo proti smučišču Rogla, kjer na velikem parkirišču parkiramo.

Opis poti:

S parkirišča se usmerimo do hiške, kjer v zimski sezoni prodajajo smučarske vozovnice. Za tem prečimo smučarsko progo in pot nadaljujemo po širokem dolgem travniku sprva rahlo navzdol. Ko pridemo do najnižje točke naletimo na smerokaz za Lovrenška jezera. Pot naprej se rahlo vzpne in nas pripelje v gozd. Sedaj hodimo po kolovozu, ki nas v nekaj minutah pripelje na širok vrh Ostruščice. Tu je kar precej razpotij zato pazljivo sledimo oznakam za Lovrenška jezera.
Z vrha se pot začne spuščati proti sedlu Komisija kjer je tudi razpotje. Nadaljujemo po desni poti (leva gre na Ribniško kočo), ki se čez nekaj minut hoje po slabši cesti priključi poti s koče na Pesku. Tej poti sledimo naprej skoraj vodoravno. Slabša cesta nato preči potoček in kmalu za tem preide na široko stezico. Stezica se začne rahlo vzpenjati čez nekoliko redkejši smrekov gozd in nas pripelje do razglednega stolpa pri Lovrenških jezerih. Za ogled jezerc pa moramo pot nadaljevati po tlakovani stezici še približno pet minut.

zemljevid poti
Ob poti: Ostruščica (1498m), Sedlo Komisija (1446m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Koča na Pesku, Ribniško jezero (1 h 30 min), Ribniška koča (1 h 45 min), Jezerski vrh (1 h 30 min)
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim izhodiščem, izleti z istim ciljem
Dodaj v:    facebook    Twitter    myspace    Digg    delicious    reddit
Slike:
Hotel Planja - lovrenska_jezera1 Hotel Planja - lovrenska_jezera2 Hotel Planja - lovrenska_jezera3 Hotel Planja - lovrenska_jezera4 Hotel Planja - lovrenska_jezera5 Hotel Planja - lovrenska_jezera6 Hotel Planja - lovrenska_jezera7 Hotel Planja - lovrenska_jezera8 Hotel Planja - lovrenska_jezera9 Hotel Planja - lovrenska_jezera10 Hotel Planja - lovrenska_jezera11
Diskusija o izletu Hotel Planja - Lovrenška jezera ()
jany1980
21.5.2011
Priporočam ogled Lovrenških jezerc...
V tem času je tam najlepše.
Bodite samo dovolj zgodnji-jaz sem zadnjič opazil divjega petelina in nekaj divjih svinj pa tud jelen z ogromnim rogovjem me je presenetil. Res zelo lepo.
lp
artur
21.5.2011
Če se že odločiš za turo z Rogle do Lovrenških jezer, se pa splača še raskirat eno uro, pa prideš do Ribniške koče, pa še mogoče pol ure, pa prideš na najvišji vrh Pohorja,Črni vrh. pa še kaj bi se našlo.
Pa lp
bruny
21.5.2011
Ker sem ljubitelj krožnih poti predvidevam v prihodnosti opraviti turo in sicer na relaciji Rogla - koča na Pesku - koča na Pesniku - Kope - Ribniška koča - Rogla v pohodniškem koraku... Takole od oka mislim, da bo zneslo približno 45 - 50 km...Razdaljo med kočo na Pesku in kočo na Pesniku sem že enkrat prehodil v obe smeri, medtem ko sem razdaljo med kočo na Pesku in Kopami prevozil povratno z gorskim kolesom. Zanimiv je odsek pohorske kolesarke transverzale med kočo na Pesku preko Pesnika do Kop, ki meri 25 kilometrov in predvidevam, da bo podaljšek v nadaljevanju od Kop preko Ribniške koče do Rogle prava zadeva za odlično spoznanje - bi rekel kar osrednjega dela Pohorja...

Lp bruny
seinfeld
19.7.2013
Včeraj smo opravili to pot. Sem bil prijetno presenečen nad jezeri, še en čudež narave, ko sredi gozda leži ruševje z jezerci. Prečudovito. Videli smo precej redkih vrst ptic(komatar, krekovt, krivokljun,..). Nazaj grede smo šli do Koče na pesku in razglednega stolpa na Rogli. Vse skupaj 12km poti.
anazala
18.5.2017
tut jst bom šla. 3.6.2017 s pohodom Alpina. super bo, vem.
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Geslo:
Avtoprijava:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati