Hribi.netSlovenski splet
Registracija Navodila
uporabnik: geslo:  avtoprijava
English Hrvatski Seznam gora Iskanje izletov
gorovja / Kamniško Savinjske AlpeDom na Okrešlju / Koča pod slapom Rinka - Dom na Okrešlju

Koča pod slapom Rinka - Dom na Okrešlju

Izhodišče: Koča pod slapom Rinka (930 m)
Izhodišče Širina/Dolžina: 46,3696°N / 14,5986°E
Cilj: Dom na Okrešlju (1396 m)
Ime poti: -
Čas hoje: 1 h 15 min
Zahtevnost: zahtevna označena pot
Zahtevnost smučanja: bolj zahtevno
Višinska razlika: 466 m
Višinska razlika po poti: 466 m
Zemljevid: Kamniške in Savinjske Alpe 1:50.000
Priporočena oprema (poletje): čelada
Priporočena oprema (zima): čelada, cepin, dereze
Ogledov: 75368
Ocena: 9 glasov
Število slik: 17
Število komentarjev: 62
Dostop do izhodišča:

Zapeljemo se v Luče (do sem iz Mozirja ali čez Kranjski rak) in naprej proti Logarski dolini. Kmalu za vasjo Solčava pridemo na križišče, kjer se levo odcepi cesta v Logarsko dolino. Zavijemo levo proti Logarski dolini (plačilo cestnine) in se peljemo po cesti do parkirišča pri koči pod slapom Rinka, kjer parkiramo.

Opis poti:

S parkirišča se usmerimo na široko turistično pot, ki se začne zložno vzpenjati. Po dobrih desetih minutah hoje pridemo iz gozda, kjer pridemo na razpotje. Usmerimo se levo (desno Orlovo gnezdo 3 minute) v smeri doma na Okrešlju. Pot naprej preči mostiček in se na drugi strani začne strmeje vzpenjati. Po krajšem vzponu nas pot pripelje pod stene, od koder sledi prečenje do vrha slapu. Ta del je izpostavljen padajočemu kamenju. Pot nato ponovno preči Savinjo in se naprej s pomočjo stopnic povzpne ob reki navzgor. Naprej se vzpenjamo po desni strani (levi breg) Savinje. Kmalu pridemo do izvira Savinje, kjer ponovno prekoračimo vodo. Na drugi strani gre pot v strnjen gozd in nas po krajšem vzponu pripelje do zimskega zavetišča na Okrešlju. Nadaljujemo levo in v nekaj korakih pridemo do doma na Okrešlju.

zemljevid poti
Ob poti: Orlovo Gnezdo (slap Rinka) (1000m), Izvir Savinje (1280m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Matkov kot, Kamniška koča na Kamniškem sedlu (1 h 30 min), Bivak pod Mrzlim vrhom (1 h 45 min), Ledinski vrh (2 h 15 min), Storžek (2 h 30 min), Velika (Koroška) Baba (3 h 15 min), Mrzla gora (3 h 15 min), Turska gora (3 h), Brana (2 h 30 min), Mala Rinka (3 h 15 min), Štajerska Rinka (3 h 30 min), Planjava (3 h 30 min), Koroška Rinka (Križ) (3 h 45 min), Kranjska Rinka (3 h 50 min)
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim izhodiščem,
Dodaj v:    facebook    Twitter    myspace    Digg    delicious    reddit
Slike:
Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju1 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju2 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju3 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju4 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju5 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju6 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju7 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju8 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju9 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju10 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju11 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju12 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju13 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju14 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju15 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju16 Koča pod slapom Rinka - dom_na_okreslju17
Diskusija o izletu Koča pod slapom Rinka - Dom na Okrešlju ()
Ivo
18.8.2006
Pot je,glede na katastrofo, ki so jo povzročili plazovi v zimi,zelo dobro urejena in markirana. Vse pohvale PD Celje in oskrbniku Juretu in sodelavcem,ki so z velikimi napori vse lepo uredili. Juretu zahvala za prijetno druženje in gostoljubnost.
eurora
17.4.2007
Lep pozdrav. Zanima me pot iz okrešlja na Kamniško sedlo,ker tu ni opisana?
andrej767
14.8.2007
Fantazija - rabiš cca 1.30 urce zmernega tempa,pot je zares lepa med nizkimi borovci prav prijetna vse do zadnje stene kjer pa je potrebna previdnost čeprav je odlično zavarovana.Tudi sam nisem ljubitelj izpostavljenih poti vendar tole ni problem,sploh če greš iz Okrešlja gor - nazaj je bolj zoprno ker moraš mal tipat za oporo nog.Zelo priporočam. nasmeh
majdicst
16.8.2007
Do Okrešlja je pot prav prijetna, še posebej če se odpraviš dovolj zgodaj, da uideš trumam neprimerno obutih turistov.jezik
Naprej do Kamniškega sedla pa je bilo včeraj (15. avgust 2007) približno tako kot na Triglav - nepretrgane procesije ljudi, ki so v veliki večini šli navzgor. Kdor ima možnost, naj si omisli prečenje Kamniškega sedla in spust v Kamniško Bistrico - je bolj enostavno kot pa povratek na Okrešelj. Rabiš le nekoga, ki te pripelje v Logarsko dolino in te počaka v Kamniški Bistrici...zavijanje z oemi
17.9.2007
Točno tako, pot je čudovita, razlged fenomenalen, okolje in narava neponovljiva. Tišina taka, da slišip palhut ptičjih kril...dokler je seveda na zmoti hrup kake večje skupine ljudi, ki si kot avtobus utira pot naprej.
Sestop iz Kamniškega sedla proti Okršlju pa res neprijeten, drseč teren (izmikajoči se kamni nasmeh), pa strm spust...še posebej če se s kom srečaš na poti. Izogib je sevda možen, brez težav,....sam je potrebna velika velika previdnost....
Nataša
17.9.2007
Pot na Okrešelj priporočam tudi začetnikom, saj bodo nagrajeni z lepim razgledom.
14.10.2007
Slike poti z Okrešlja na Kamniško sedlo: http://www.hribi.net/trenutnerazmere.asp?gorovjeid=3&id=754
29.10.2007
Mene pa zanima, kako bi bilo v četrtek it na Okrešelj, če bo jutri deževalo. Saj veste, kaka nevarnost zdrsa, pa to ... Vem, malo kompliciram, ampak grem raje na zihr ...
Aja, pa še to ... Do kdaj je koča odprta? Pozdravček! nasmeh
29.10.2007
Pot je večji del vlažna tudi, če je suho saj poteka ob Savinji. Strmi vendar nezahtevni deli pa so še dodatno zavarovani z jeklenico in stopnicami. Mal je treba popazit le pri sestopu, drugače pa korajžno na pot.
gad
5.1.2008
na okrešlju je zakon upravnik in njegova ekipa so zelo prijazni ali mi lahko gdo opiše pot od klemenče jame na ojstrico po kopinškovi plezelni poti
6.1.2008
Opis Kopinškove plezalne poti na Ojstrico najdeš napr. v knjigi "Kamniško-Savinjske Alpe"(založba Sidarta)ali v "50 zavarovanih plezalnih poti" iste založbe. Svetovanje glede deajnske zahtevnosti je zelo relativna in osebna stvar. Meni je ta pot napr. v praksi bila lažja, kot opisano v vodnikih, kjer je opredeljena kot zelo zahtevna označena pot. Plezalnega pasu po moje ne rabiš, čelado pa seveda priporočam. Pot je tudi kondicijsko zahtevna (pribl. 1500 m višinske razlike iz Logarske doline)in zahteva spoštljivo pripravo in pristop. Zimskih izkušenj pa nimam. Torej dodobra se informiraj in si vzemi čas ter srečno!
geppo
Pot sem večkrat prehodil in se mi ne zdi tako zahtevna. V vrhnjem delu poti je nekaj bolj izpostavljenih mest - ampak vse je dobro varovano ( jeklenice, klini ). Pozimi, zna biti pa kar zahtevno! Nekoč sem šel zgodaj spomladi in brez lednega kladiva bi težko prišel skozi - plazovi so zasuli pot in sem imel nekaj prečnic, ki so zahtevale kar nekaj znanja in korajže. drugače pa pot prehodim:Planinski dom - Klemenča - vrh Ojstrice - vrnitev čez Škarje - Planinski dom cck. 7ur dobre hoje brez velikih postankov. Pa tudi se strinjam, da je kondicijsko kar zahtevna!
6.1.2008
Tole mesto na forumu je namenjeno ( Diskusija o izletu Koča pod slapom Rinka - Dom na Okrešlju )diskusiji v oklepaju, ne pa temu kar pišete Gad, gost in gepponasmehjezik
7.1.2008
Imaš prav - ta stran je namenjena drugi temi!

LP
antik
26.9.2009
Zanima me ona druga pot iz Logarske doline do Doma na Okrešlju, prije slapa Rinka, ide nekam desno i nisam išel nikad još po njoj, a jako često sam išel već na Okrešlj, a vem da ta druga pot ide nekam desno, da na njoj piše pastirska pot ili tak nekaj, i da je često pisalo da je ta pot zaprta, pa me zanima a tko ve dal je otprta ta pot i dal se može ići po njoj...hvala
29.9.2009
Bi pot na Okrešelj zmogel kuža?
storžek
Antik, pred mesecem sem šel po tej poti, ki je bila več let zaprta in sicer navzdol. Od kioska greš direktno gor, sprva v desno, potem levo čez dve grape nad slapom. Na običajno pot prideš malo pred izvirom Savinje. Pot je malo slabše označena, potrebno je dosledno paziti na markacije, je pa daljša od direktne.
29.9.2009
Še glede kužkov. Pri izviru sta počivala kuža in gospodar. Prišla sta po pastirski poti pa sta imela kar težave čez grapo, kjer je pot delno podrta.
30.9.2009
Storžek, hvala. Se mi je zdelo, da bo moral kuža tokrat ostati doma.
1.10.2009
Mislim, da se nista razumela!!
Storžek je opisoval - pastirsko pot na Okrešelj, ki je zaprta.
Na Okrešelj lahko gre...samo da ga ni strah hoje po mostu ( nad slapom je most čez Savinjo ) in par lesenih stopnic!!!Torej cck. 15 m od skupne poti je bolj tako. Če je majhen ga boš pač nesla.
Lp
1.10.2009
O, hvala geppo, se pravi tistih mostičkov in lestev je samo nekaj metrov? Ker potem bi šlo, če ne drugače pač z nošenjem, ja.
4.10.2009
Zelo lepa razgledna pot, sicer strma, a ne tako zahtevna, da se nanjo ne bi podali tudi družinsko. Kuža je ostal doma, a zdaj lahko potrdim, da bi pot zmogel nasmeh.
vespuci
19.11.2009
21.11.09.grem iz okrešlja na savinjsko sedlo in me zanimajo snežne razmere.
20.11.2009
Poglej si post Okrešelj/Savinsko sedlo
če rabiš še več info napiši!
Lp
20.11.2009
rakec
18.7.2010
Bil 17.7.2010 po tej poti, lepo urejena, turistov kot kamenja.Sem pa srečal družino z psom, ki je šel gor povsem gladko, tudi po stopnicah in mostu.
teja.klobucar
16.8.2010
Na Okrešelj smo se podali 8.8.2010 z dvema otroka (3 in 5 let). Izredno lep in razgiban vzpon, deloma tudi izpostavljen. Najbolj nas je ob poti razveselila voda (izvir, slap).
VanSims
10.7.2011
Dol grede z Okrešlja sem šel po pastirski poti.

Velja opozorilo, na plaz tik na začetku poti oz. na koncu če greste gor grede(dol grede če ga ne zmoreš prečiti greš pač par deset metrov nazaj na zgoraj opisano normalno pot, gor grede pa bi zaradi njega moral obračati tik pred priključkom na normalno pot). Ta plaz je namreč težko prehoden, varovanje z zajlo pa čisto mimo speljano. Hodil sem kot po jajcih, tudi zato da ne bi prožil kaj na spodaj hodeče.

Drugače pa je to nekoliko strmejša pot v spodnjem delu in kot je že nekdo gor rekel je potrebno striktno opazovanje markacij.
Dejan Golob
31.10.2011
Res je zelo lepa in razgledna pot!!jezik
Pohodnica56
26.11.2011
Danes sem se podala v ta košček raja. Čeprav mrzlo, na nekaterih mestih slana, da je kot zimska pravljica okrog Solčave. Strma a lepa pot. Presenečena, dom je bil odprt. Res je VanSims, markacije so zakon. Na parih mestih je poledenelo, vendar se da izogniti.
grand
30.4.2012
Kakšne so kaj razmere na poti do doma? Z avtoceste so videti KSA še kar v snegu.
balon
Pozdravljeni!

Zanima me koliko je ta pot primerna za otroke (4+6). Hvala in lp.
Becar
13.7.2013
Jaz osebno 4 letnika ne bi vzel na takšno pot. Če pa je že treba, ga navežite in primerno obujte.
sh
Mi smo to pot prehodili s podobno starimi otroki. Seveda je pomembna predvsem primerna obutev.
petruša
13.7.2013
Mi smo po tej poti šli z otrokoma starima 6 in 7 in smo šli še dalje na Kamniško sedlo, ki je dosti bolj nevarna od Okrešlja. Tako da do okrešlja ne bi smelo biti težav, če ima kondicijo in seveda dobra obutev. Paziti pa itak moramo na svoje otroke. Lp in varen korak
VanSims
No, štiriletnega otroka jaz seveda na tako pot ne bi vzel razen seveda če ni za hribe to kar je bil Mozart za musko(pri štirih igral klavir). Šest, sedem let, ja to pa že(verjetno pa ne naprej na Kamniško sedlo, razen če ni otrok od @primoza).

Pot Rinka-Okrešelj bi jaz označil kot delno-zahtevno pa še to komaj. Ne vem od kod avtorju 'zahtevna'.

Keko
13.7.2013
Tudi jaz bi se strinjal, da je le delno zahtevna. Ker pa tega termina v klasifikaciji ni, je pa kar prav da je rangirana kot zahtevna, torej bolje nekoliko višje, kot nižje, da koga zahtevnost ne preseneti. Predvsem družine z majhnimi otroci, ki jih na tej poti srečaš že kar nekaj.
Becar
14.7.2013
Keko, na hribi.net obstaja tudi klasifikacija delno zahtevna pot. Lp mežikanje
Keko
Ja, res obstaja tudi ta klasifikacija. Sem spregledal, ker jih je bolj malo.
Potem bi pa res lahko bila samo delno zahtevna.
dprapr
14.7.2013
Ravno takšne poti so za otroke zanimive in jih tako pospešeno potegnejo v svet gora. Seveda jih je potrebno na izpostavljenih delih prijeti za roko (prehod nad slapom Rinka, lestve). Ostalo opravijo brez težav.
balon
26.7.2013
vsem hvala za odgovorenasmeh
primoza
Dobro je imeti s seboj kako pomožno vrv, da se kam ne odkotalijo. Pa na enem mestu spodaj čelada ni odveč.
pjoter
5.1.2014
ali kdo ve če je koča na okrešlju odprta
hvalanasmeh
herman8
6.1.2014
Dom na Okrešlju je odprt v zimskem času ob sobotah, nedeljah in praznikih, če je vreme lepo. Pokliči 041380177, to je GSM oskrbnika.
slavkovoda
6.7.2014
Res je delno zahtevna pot, še posebej po dežju, vendar ponuja izreden razgled, zanimivosti ob poti in prijetno počutje v in ob koči.
nadav
15.11.2014
Zanima me, kakšne so trenutne razmere za pot na kamniško sedlo in če se da kje tam prespati. Če je zimski sobi pitna voda.
školjka
19.5.2015
Za vikend bi šel iz Logarske doline na Okrešelj. Je pot že kopna oz. se ne rabi zimske opreme?
zico10
na okreselj je pot brez problema!
zabava
25.7.2015
napovedano je bilo bolj slabo vreme, a obisk Okrešlja se je splačal. Vreme je zdržalo, slap nas je malo osvežil, pohodnikov veliko, res prijeten dan.
Andrej Borko
28.12.2015
Zanima me, kakšna je trenutno pot do Okrešlja in naprej na Kamniško sedlo?
drdivx
Pogledaj tukaj:
biba
28.12.2015
ali tukaj http://www.hribi.net/trenutnerazmere.asp?slo=1&gorovjeid=3&id=1553
mirni
22.5.2016
Zdravo mene zanima če je bil kdo na okrešlju v zadnjih nekaj dneh kakšna je pot hvala
garmont
Poleg tega , da je strma je tudi kopna.mežikanje
tinky
22.5.2016
Se moraš kar potruditi da v sneg stopiš.Glej trenutne razmere Turska gora.
mala paklenica
25.7.2016
U proširenom sastavu na Okrešlju...
12.9.2016
Pastirska ( Lovska ) pot na Okrešelj je zaradi posledic nedavnega neurja do daljnega zaprta.
mornar
2.12.2016
Ali je kdo hodil v kratkem na okreselj 'ter ali je dom odlrt ob vikendih.
crnistane
8.3.2017
Zanima me kakšna je kaj pot do Okrešlja.....ali je še kaj zasnežena....nasmeh
vladika
10.3.2017
Pot na Okrešelj je še kar zasnežena in je prehodna s primerno opremo, dom na Okrešlju pa je ob vikendih odprt. Tam sem bil pred dvema tednoma in naredil tudi video http://www.hribi.net/trenutnerazmere.asp?slo=1&gorovjeid=3&id=582 glej spodaj. Tako, zdaj pa opremo gor in goram naproti, pa varen korak, Vlado.
13.3.2017
Bil danes gor. Resen sneg se prične nad slapom in ga je še precej. Gaz do Doma je narejena. Lp
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Geslo:
Avtoprijava:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati