Hribi.netSlovenski splet
English Hrvatski Seznam gora Iskanje izletov
gorovja / KaravankeVirnikov Grintovec / Korte / Trögern - Virnikov Grintovec

Korte / Trögern - Virnikov Grintovec

Izhodišče: Korte / Trögern (991 m)
Izhodišče Širina/Dolžina: 46,4372°N / 14,4888°E
Cilj: Virnikov Grintovec (1654 m)
Ime poti: -
Število slik: 45
Število komentarjev: 1
Dostop do izhodišča:

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Kranj - vzhod in cesti naprej sledimo v smeri Jezerskega. Z Zgornjega Jezerskega z vožnjo nadaljujemo proti Avstriji, mi pa se po njej peljemo do kraja Železna Kapla / Bad Eisenkappel, kjer v nekoliko večjem križišču zavijemo levo proti krajem Obirsko / Ebriach, Šajda / Zell - Schaida in Korte / Trögern. Naprej se nekaj kilometrov peljemo po dolini Obirskega potoka, nato pa zavijemo levo proti kraju Korte / Trogern. Naprej se peljemo skozi sotesko Skoz peči, do že omenjenega kraja, kjer na večjem parkirišču ob nekdanji gostilni Pristovnik tudi parkiramo.
Do izhodišča lahko pridemo tudi iz Savinjske doline in sicer preko MP Pavličev vrh.

Opis poti:

S parkirišča se usmerimo na cesto, po kateri smo se pripeljali do izhodišča. Po približno 3 minutah spusta, pa bomo prišli do križišča, kjer se ostro v levo odcepi cesta, ob kateri so planinske oznake za Virnikov Grintovec, Roblekovo planino in Jezersko. Usmerimo se na omenjeno cesto, le ta pa se prične prečno vzpenjati čez sprva še razgledna pobočja, s katerih se nam odpre lep razgled na Virnikov Grintovec, Pečovnik, Plešivec in okoliške zaselke.
Ko se deloma razgledna pobočja končajo, cesta zavije v desno ter preči Pristovški potok, za katerim prispemo v bolj ali manj strnjen gozd. Naprej se kar nekaj časa vzpenjamo skozi gozd, mi pa v križiščih sledimo "glavni" cesti, le ta pa nas višje pripelje do označenega razpotja.
Tu nadaljujemo ostro desno v smeri Virnikovega Grintovca (naravnost Roblekova planina 5 minut)po poti, ki gre v gozd ter se prične zmerno vzpenjati. Kolovoz nas nekoliko višje pripelje do poseke, s katere se nam odpre pogled na naš cilj ter nekoliko naprej še na Obir, le ta pa zavije nekoliko v desno. Sledi še malo hoje po širokem kolovozu, nato pa nas markacije usmerijo levo na ožji in postopoma tudi vse bolj strm kolovoz. Nekoliko višje se nam z leve priključi še en kolovoz, mi pa nadaljujemo desno ter nato po nekaj minutah nadaljnje hoje prispemo na sedlo Žingerc, kjer stopimo na slovensko stran.
Nadaljujemo v smeri Virnikovega Grintovca, po poti, ki gre v gozd, le ta pa se začne vse strmeje vzpenjati. Precej strma pot, nas višje pripelje na glavni greben, kjer le ta zavije v levo. Na grebenu, s katerega se nam odpirajo lepi razgledi na okoliške vrhove, popusti tudi strmina. Tej občasno zelo razgledni in na posameznih mestih za zdrs nevarni poti (v suhem ni večje nevarnosti) sledimo vse do vrha Virnikovega Grintovca.

zemljevid poti
Ob poti: Žingerc (1345m)
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim izhodiščem, izleti z istim ciljem
Dodaj v:    facebook    Twitter    myspace    Digg    delicious    reddit
Korte / Trögern - virnikov_grintovec43
Korte / Trögern - virnikov_grintovec44
Korte / Trögern - virnikov_grintovec45
Diskusija o izletu Korte / Trögern - Virnikov Grintovec ()
marinka67
12.8.2013
Do gostilne Pristovnik se ne da več priti z avtom, ampak je treba parkirati na cesti pri odcepu za cerkev. Tako nam je razložila prijazna gospa iz Romunije, ki ima nižje ob cesti okrepčevalnico. Pot se s tem menda podaljša za pribl. 1 uro. No mi nismo preverjali, ampak smo se odpeljali na Jezersko in se od tam povzpeli na V. Grintovec.
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Geslo:
Avtoprijava:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati