Hribi.netSlovenski splet
Registracija Navodila
uporabnik: geslo:  avtoprijava
English Hrvatski Seznam gora Iskanje izletov
gorovja / DolomitiLastron dei Scarperi / Schusterplatte / Landro - Lastron dei Scarperi / Schusterplatte

Landro - Lastron dei Scarperi / Schusterplatte

Izhodišče: Landro (1406 m)
Izhodišče Širina/Dolžina: 46,64035°N / 12,23197°E
Cilj: Lastron dei Scarperi / Schusterplatte (2957 m)
Ime poti: -
Čas hoje: 6 h 30 min
Zahtevnost: zahtevno brezpotje
Zahtevnost smučanja: ni podatka
Višinska razlika: 1551 m
Višinska razlika po poti: 1664 m
Zemljevid: Tabacco 10 1:25.000
Priporočena oprema (poletje): čelada
Priporočena oprema (zima): čelada, cepin, dereze
Ogledov: 238
Ocena: 3 glasov
Število slik: 123
Število komentarjev: 1
Dostop do izhodišča:

Čez MP Rateče se zapeljemo do Trbiža / Tarvisio, kjer se usmerimo na avtocesto v smeri Vidma / Udine. Avtocesto zapustimo na izvozu za Tolmezzo in cesti sledimo do omenjenega kraja. Iz Tolmezza nadaljujemo v smeri naselja Ampezzo in gorskega prelaza Passo della Mauria. Cesta se nato začne spuščati in nas pripelje v dolino Cadore, kjer nadaljujemo desno (levo Belluno in Cortina d'Ampezzo) v smeri naselja Auronzo. Po nekaj nadaljnjih km vožnje pa pridemo do naslednjega večjega križišča, kjer se usmerimo desno v smeri kraja Misurina (levo prelaz Tre Croci). Od tu se spustimo po cesti do večjega križišča kjer nadaljujemo desno proti kraju Toblach / Dobbiaco (levo Cortina). Od križišča nadaljujemo mimo jezera Lago di Landro / Dürrensee. Od jezera sledimo glavni cesti še približno kilometer, nato pa zavijemo desno na večje makadamsko parkirišče.

Opis poti:

S parkirišča se usmerimo proti vzhodu na makadamsko cesto (pot 102) za oznakami »Rif. Locatelli«. Že po nekaj deset metrih pridemo do križišča kjer nadaljujemo naravnost po položni makadamski cesti. Tu se nam s poti odpre lep razgled na gorsko skupino Cristallo ter na bližnji Monte Piano.
Ko se nekoliko približamo pobočjem gore Monte Piano smo ponovno na razpotju. Desno se odcepi pot proti omenjenemu vrhu ter proti jezeru Lago di Landro, mi pa nadaljujemo rahlo levo za oznakami »Rif. Locatelli«. V nadaljevanju še naprej hodimo po makadamski cesti, ki poteka po dolini Valle della Rienza/Rienztal ob potoku Rienza Nera. Kasneje se levo odcepi pot proti plezalnemu vrtcu, malo za tem pa se desno odcepi še pot proti planini Malga Rinbianco. Mi na razpotjih še naprej nadaljujemo po položni cesti s katere se nam ponujajo zelo lepi razgledi na okoliške vrhove nad dolino.
Levo se nato odcepi še pot št. 10 proti sedlu Passo Grande dei Rondoi ter naprej proti koči Tre Scarperi, mi še naprej nadaljujemo po makadamski cesti, ki nato kmalu preide v stezo. Pot v nadaljevanju še naprej poteka ob potoku Rienza Nera in nas vodi skozi redek macesnov gozd.
Ko pridemo na manjšo travnato jaso, se desno odcepi slabše uhojena steza proti koči Langalm Hütte. Mi tu nadaljujemo naravnost za oznakami Rifugo Locatelli. V nadaljevanju nas pot pripelje iz gozda in se nato v dolgih ključih vzpenja skozi ruševje. Kasneje pridemo na strmejša pobočja, kjer bomo ob poti opazili tudi slap. Pot je na tem delu tudi zavarovana z ograjo. Sledi še krajši vzpon, nato pa pridemo na položnejša travnata pobočja s katerih se nam odpre čudovit razgled proti Trem Cinam.
Desno se nato kmalu odcepi pot št. 105 proti Koči Langalm ter naprej proti koči Auronzo. Mi na razpotju nadaljujemo naravnost proti koči Locatelli in se pričnemo nekoliko strmeje vzpenjati po zelo razgledni poti. Ko se približamo pobočjem Monte Paterna, se nam z desne priključi še široka pot od koče Lavaredo. Na razpotju nadaljujemo levo in sledi še nekoliko strmejši vzpon do koče Locatelli.
Od koče nadaljujemo proti severu po poti 102, ki se prične rahlo spuščati. Pot nas vodi mimo križa ob kateri je tudi manjša klop in miza. Le malo za omenjenim križem pa pridemo do razpotja. Usmerimo se levo za oznakami »Lastron dei Scarperi«. Pot v nadaljevanju preči večinoma travnata pobočja na vzhodni strani vrha Torre di Toblin in nas pripelje do škrbine Forcella di San Candido na severovzhodni strani omenjenega vrha.
Na škrbini nas smerokaz usmeri desno in v nadaljevanju v vzponu prečimo pobočja na desni južni strani grebena. Pot nato kmalu zavije v levo in nas pripelje do manjše škrbine. Tu nadaljujemo na severno stran po poti, ki v spustu preči dokaj strmo in krušljivo pobočje. Na tem delu je potrebno tudi nekaj previdnosti. V nadaljevanju se pot vzpenja po dolini na zahodni strani vrha Crodon di San Candido. Pot je razmeroma dobro uhojena v pomoč pa so nam tudi možici in nekaj zbledelih markacij. Tu se sprva vzpenjamo po melišču nato pa sledi nekoliko strmejši skalni odsek kjer pa plezanje ne preseže prve stopnje. Po skalnem odseku sledi ponovno vzpon po melišču, ki nas pripelje do neoznačenega razpotja.
Na razpotju nadaljujemo levo, desno pa vodi pot proti vrhu Crodon di San Candido. V nadaljevanju se še naprej vzpenjamo po melišču in malo preden bi dosegli greben nas pot pripelje do vstopa v grapo preko katere poteka prehod do vršnega pobočja gore.
Pri vzponu skozi grapo obvezno potrebujemo čelado, saj je na poti precej grušča. Nekaj časa se še vzpenjamo po grapi navzgor, ko pa postane grapa že zelo ozka pa nas možici usmerijo levo navzgor. Prvih nekaj metrov iz grape je nekoliko bolj strmih in je potrebno nekaj več previdnosti. Pot nas nato vodi nad grapo in malo pred škrbino zavije odločno v levo. Pot postane nekoliko manj strma in nas pripelje na južno stran vrha. Tu nadaljujemo rahlo v desno in kmalu dosežemo greben. Po razglednem in nezahtevnem grebenu nato kmalu dosežemo vrh.
Sestopimo po poti vzpona.

Ob poti: Rifugio Locatelli (2405m), Forcella di San Candido (2381m)
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim izhodiščem, izleti z istim ciljem
Dodaj v:    facebook    Twitter    myspace    Digg    delicious    reddit
Slike:
Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte1 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte2 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte3 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte4 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte5 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte6 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte7 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte8 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte9 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte10 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte11 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte12 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte13 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte14 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte15 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte16 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte17 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte18 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte19 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte20 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte21 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte22 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte23 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte24 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte25 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte26 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte27 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte28 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte29 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte30 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte31 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte32 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte33 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte34 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte35 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte36 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte37 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte38 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte39 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte40 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte41 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte42 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte43 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte44 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte45 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte46 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte47 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte48 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte49 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte50 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte51 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte52 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte53 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte54 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte55 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte56 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte57 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte58 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte59 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte60 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte61 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte62 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte63 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte64 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte65 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte66 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte67 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte68 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte69 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte70 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte71 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte72 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte73 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte74 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte75 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte76 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte77 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte78 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte79 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte80 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte81 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte82 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte83 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte84 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte85 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte86 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte87 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte88 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte89 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte90 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte91 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte92 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte93 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte94 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte95 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte96 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte97 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte98 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte99 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte100 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte101 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte102 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte103 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte104 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte105 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte106 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte107 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte108 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte109 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte110 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte111 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte112 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte113 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte114 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte115 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte116 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte117 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte118 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte119 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte120 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte121 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte122 Landro - lastron_dei_scarperi___schusterplatte123
Diskusija o izletu Landro - Lastron dei Scarperi / Schusterplatte ()
mirank
7.12.2017
Vrh je dostopen iz štirih različnih izhodišč, od katerih je opisani najdaljši in izhodišče tudi najdalj od Slovenije. Se pa vsi dostopi (iz Val Fiscaline, od rif. Auronzo ali Iz Val campo di dentro) združijo na Sedlu San Candido sev od Toblina. O kakšnem brezpotju tu ne more biti govora, saj je steza do vrha zelo dobro vidna in uhojena, možicev ne manjka pa še precej zbledele rdeče packe (tu in tam tudi rumene) so kar pogoste. Razgledi pa so-kot skoraj povsod tu okoli, res fantastični; Tura bo navdušila vsakogar, ne glede na izhodišče od koder se bo podal na ta vrh.
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Geslo:
Avtoprijava:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati