Hribi.netSlovenski splet
uporabnik: geslo:  avtoprijava
English Hrvatski Seznam gora Iskanje izletov
gorovja / DolomitiCima Vezzana / Malga Fosse - Cima Vezzana

Malga Fosse - Cima Vezzana (Via Ferrata Bolver Lugli)

Izhodišče: Malga Fosse (1936 m)
Izhodišče Širina/Dolžina: 46,28933°N / 11,79916°E
Cilj: Cima Vezzana (3192 m)
Ime poti: Via Ferrata Bolver Lugli
Čas hoje: 4 h 30 min
Zahtevnost: zelo zahtevna označena pot
Zahtevnost smučanja: ni podatka
Višinska razlika: 1256 m
Višinska razlika po poti: 1350 m
Zemljevid: Tabacco 22 1:25.000
Priporočena oprema (poletje): čelada, komplet za samovarovanje
Priporočena oprema (zima): čelada, komplet za samovarovanje, cepin, dereze
Ogledov: 3887
Ocena: 3 glasov
Število slik: 86
Število komentarjev: 0
Dostop do izhodišča:

Iz Nove Gorice se zapeljemo v Italijo ter se naprej po avtocesti peljemo do kraja Portogruaro, kjer na avtocestnem razcepu zavijemo v smeri kraja Belluno. Avtocesti sledimo do izvoza za Belluno, mi pa za krajem Belluno sledimo cesti v smeri kraja Feltre in nato proti kraju Transacqua in prelazu Passo Rolle. Malo pred prelazom bomo na desni strani ceste opazili večje parkirišče pri planini Malga Fosse na katerem parkiramo.

Opis poti:

Od izhodišča na planini Malga Fosse nadaljujemo proti jugovzhodu za oznakami »Rifugio Rosetta, Col Verde«. Pot se na začetku rahlo spusti po travnatih pobočjih, nato pa večinoma v rahlem vzponu preči pobočja pod vrhom Cimon della Pala. Pot imenovana Sentiero dei Finanzieri se kasneje nekoliko strmeje vzpne in nas pripelje na položnejša travnata pobočja.
Pot se v nadaljevanju prične rahlo spuščati in nas pripelje do označenega razpotja. Desno navzdol vodi pot proti smučišču Col Verde, naravnost vodi pot naprej proti koči Rosetta, mi pa se usmerimo levo navzgor za oznakami »Via Ferrata Bolver – Lugli«.
Od razpotja najprej sledi kratek vzpon po večinoma travnatem pobočju, ki nas pripelje do vstopa v steno.
V začetnem delu pot ni zavarovana in je zato potrebno nekaj več previdnosti (plezanje 1-2 stopnje). Pot, ki je označena z rdečimi pikami se nekajkrat precej strmo vzpne, le na krajšem nekoliko bolj izpostavljenem delu pa je zavarovana z jeklenico.
Višje nas pot pripelje do začetka zavarovane poti imenovane Via Ferrata Bolver Lugli. Stena postane še bolj strma, pot pa je od tu naprej vseskozi dobro zavarovana. V samem začetku se zavarovana pot vzpne po strmem žlebu levo navzgor, nato pa pot zavije počasi v desno. Pot se v nadaljevanju večkrat skoraj navpično vzpne ob jeklenici, tako da je potrebno imeti tudi kar nekaj moči v rokah. V zadnjem delu plezalna pot poteka levo od strme grape in je še nekoliko bolj izpostavljena. Ko pridemo na vrh stene, nadaljujemo levo in po kratkem vzponu ob grebenu pridemo na položnejša pobočja kjer se zavarovana pot konča.
Pot v nadaljevanju zavije rahlo v desno in nas po kratkem nezahtevnem prečenju pripelje do bivaka Fiamme Gialle.
Od bivaka nadaljujemo proti severovzhodu in se spustimo do sedla Passo del Travignolo kjer se nam z desne priključi pot po dolini Valle dei Cantoni. Na sedlu nadaljujemo naravnost za oznakami Cima Vezzana in se pričnemo vzpenjati po dokaj strmem melišču navzgor. Pot nato zavije v desno in nas pripelje do manjšega sedla pod vrhom Il Nuvolo. Nadaljujemo levo in se nato nekaj časa vzpenjamo po skalnatem pobočju navzgor. V zadnjem delu pot ponovno zavije nekoliko v levo in sledi še vzpon ob razglednem grebenu do vrha.

Ob poti: Bivak Fiamme Gialle (3005m), Passo del Travignolo (2985m)
Priporočamo: podobni izleti, izleti z istim izhodiščem, izleti z istim ciljem
Dodaj v:    facebook    Twitter    myspace    Digg    delicious    reddit
Slike:
Malga Fosse - cima_vezzana1 Malga Fosse - cima_vezzana2 Malga Fosse - cima_vezzana3 Malga Fosse - cima_vezzana4 Malga Fosse - cima_vezzana5 Malga Fosse - cima_vezzana6 Malga Fosse - cima_vezzana7 Malga Fosse - cima_vezzana8 Malga Fosse - cima_vezzana9 Malga Fosse - cima_vezzana10 Malga Fosse - cima_vezzana11 Malga Fosse - cima_vezzana12 Malga Fosse - cima_vezzana13 Malga Fosse - cima_vezzana14 Malga Fosse - cima_vezzana15 Malga Fosse - cima_vezzana16 Malga Fosse - cima_vezzana17 Malga Fosse - cima_vezzana18 Malga Fosse - cima_vezzana19 Malga Fosse - cima_vezzana20 Malga Fosse - cima_vezzana21 Malga Fosse - cima_vezzana22 Malga Fosse - cima_vezzana23 Malga Fosse - cima_vezzana24 Malga Fosse - cima_vezzana25 Malga Fosse - cima_vezzana26 Malga Fosse - cima_vezzana27 Malga Fosse - cima_vezzana28 Malga Fosse - cima_vezzana29 Malga Fosse - cima_vezzana30 Malga Fosse - cima_vezzana31 Malga Fosse - cima_vezzana32 Malga Fosse - cima_vezzana33 Malga Fosse - cima_vezzana34 Malga Fosse - cima_vezzana35 Malga Fosse - cima_vezzana36 Malga Fosse - cima_vezzana37 Malga Fosse - cima_vezzana38 Malga Fosse - cima_vezzana39 Malga Fosse - cima_vezzana40 Malga Fosse - cima_vezzana41 Malga Fosse - cima_vezzana42 Malga Fosse - cima_vezzana43 Malga Fosse - cima_vezzana44 Malga Fosse - cima_vezzana45 Malga Fosse - cima_vezzana46 Malga Fosse - cima_vezzana47 Malga Fosse - cima_vezzana48 Malga Fosse - cima_vezzana49 Malga Fosse - cima_vezzana50 Malga Fosse - cima_vezzana51 Malga Fosse - cima_vezzana52 Malga Fosse - cima_vezzana53 Malga Fosse - cima_vezzana54 Malga Fosse - cima_vezzana55 Malga Fosse - cima_vezzana56 Malga Fosse - cima_vezzana57 Malga Fosse - cima_vezzana58 Malga Fosse - cima_vezzana59 Malga Fosse - cima_vezzana60 Malga Fosse - cima_vezzana61 Malga Fosse - cima_vezzana62 Malga Fosse - cima_vezzana63 Malga Fosse - cima_vezzana64 Malga Fosse - cima_vezzana65 Malga Fosse - cima_vezzana66 Malga Fosse - cima_vezzana67 Malga Fosse - cima_vezzana68 Malga Fosse - cima_vezzana69 Malga Fosse - cima_vezzana70 Malga Fosse - cima_vezzana71 Malga Fosse - cima_vezzana72 Malga Fosse - cima_vezzana73 Malga Fosse - cima_vezzana74 Malga Fosse - cima_vezzana75 Malga Fosse - cima_vezzana76 Malga Fosse - cima_vezzana77 Malga Fosse - cima_vezzana78 Malga Fosse - cima_vezzana79 Malga Fosse - cima_vezzana80 Malga Fosse - cima_vezzana81 Malga Fosse - cima_vezzana82 Malga Fosse - cima_vezzana83 Malga Fosse - cima_vezzana84 Malga Fosse - cima_vezzana85 Malga Fosse - cima_vezzana86
Diskusija o izletu Malga Fosse - Cima Vezzana (Via Ferrata Bolver Lugli)
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Geslo:
Avtoprijava:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati