Hribi.netSlovenski splet

Spletne kamere

Slike

Anketa

Kako se imenuje plezalna pot, ki vodi na Krn?

Pot Silva Korena

Pot Lojzeta Rekarja

Hanzova pot

Kopiščarjeva pot

Kopinškova pot

Kremžarjeva pot

gorovja / Julijske AlpeSvete Višarje / Monte Lussari / Ovčja vas/Valbruna - Svete Višarje / Monte Lussari

Ovčja vas/Valbruna - Svete Višarje / Monte Lussari

Izhodišče: Ovčja vas/Valbruna (807 m)
Izhodišče Širina/Dolžina: 46,4964°N / 13,5006°E
Cilj: Svete Višarje / Monte Lussari (1766 m)
Ime poti: -
Število slik: 17
Število komentarjev: 5
Dostop do izhodišča:

Iz Kranjske Gore se čez mejni prehod Rateče zapeljemo do Trbiža / Tarvisio. Naprej se peljemo po stari cesti proti Vidmu / Udine. Že po nekaj kilometrih iz Trbiža / Tarvisio se levo odcepi cesta v Ovčjo vas / Valbruna. Cesti sledimo do velikega parkirišča pri spodnji postaji stare krožno kabinske žičnice.

Opis poti:

S parkirišča nadaljujemo po cesti naprej, a le kako minuto, saj nato opazimo slabšo gozdno cesto, ki se usmeri levo navzgor. Cesta, ki se sprva vzpne, se kasneje komaj znatno vzpenja. Po približno 20 minutah hoje od parkirišča cesta preči hudournik, kakih 10 metrov pred hudournikom pa se v levo odcepi markirana pot na Svete Višarje. Že na samem začetku pešpoti naletimo na zaraščeno pot, ki nas čez visoke trave in grmovje pripelje v gozd. Pot skozi gozdu je lažje sledljiva, a precej strma. Naprej je pot markirana, a so markacije že zbledele. Strma pot nas pelje po mestoma zelo strmem pobočju, ki je v mokrem nevarno za zdrs. Strmina popusti, ko nas pot pripelje na z gozdom poraščen greben. Strmina nato še naprej popušča, pot pa nas pripelje do podrtij starih lesenih koč. Na tem delu pot preči zaraščeno področje, nato pa se ponovno začne zmerno vzpenjati. Pot naprej nas vodi še mimo dveh podobnih podrtij, nato pa se vzpne pod staro žičnico. Markirana pot se od tu naprej izgubi v visoki travi, zato je priporočljivo, da se usmerimo desno navzgor, kjer v nekaj korakih pridemo do smučarske proge.
Pot naprej se nadaljuje po kamnitem kolovozu, ki poteka ob robu smučarske proge.
Pozimi je hoja po smučišču prepovedana!
Med hojo po smučišču se nam odpirajo lepi razgledi. Nekoliko višje pridemo na križišče dveh smučarskih prog, mi pa se usmerimo desno strmo navzgor. Tu pred seboj vidimo oddajnike na Svetih Višarjah. Ko strmina popusti obidemo oddajnike po levi strani in pot nas pripelje do zgornje postaje krožno kabinske žičnice.
Sledi le še kratek vzpon do cerkve. Nekaj metrov nad cerkvijo pa je čudovit razgled na okoliške gore.

Ob poti: Planina Limerca (1300m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Kamniti lovec / Cima del Cacciatore
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim izhodiščem, izleti z istim ciljem
Dodaj v:    facebook    Twitter    myspace    Digg    delicious    reddit
Slike:
Ovčja vas/Valbruna - svete_visarje___monte_lussari1 Ovčja vas/Valbruna - svete_visarje___monte_lussari2 Ovčja vas/Valbruna - svete_visarje___monte_lussari3 Ovčja vas/Valbruna - svete_visarje___monte_lussari4 Ovčja vas/Valbruna - svete_visarje___monte_lussari5 Ovčja vas/Valbruna - svete_visarje___monte_lussari6 Ovčja vas/Valbruna - svete_visarje___monte_lussari7 Ovčja vas/Valbruna - svete_visarje___monte_lussari8 Ovčja vas/Valbruna - svete_visarje___monte_lussari9 Ovčja vas/Valbruna - svete_visarje___monte_lussari10 Ovčja vas/Valbruna - svete_visarje___monte_lussari11 Ovčja vas/Valbruna - svete_visarje___monte_lussari12 Ovčja vas/Valbruna - svete_visarje___monte_lussari13 Ovčja vas/Valbruna - svete_visarje___monte_lussari14 Ovčja vas/Valbruna - svete_visarje___monte_lussari15 Ovčja vas/Valbruna - svete_visarje___monte_lussari16 Ovčja vas/Valbruna - svete_visarje___monte_lussari17
Diskusija o izletu Ovčja vas/Valbruna - Svete Višarje / Monte Lussari ()
VanSims
9.12.2013
Markacije na tej poti so lepo obnovljene(prehojena v obratni smeri junija letos), tako da bi pot morda premaknili med označene.
Tadej
Popravljeno.
klm
10.12.2013
Opisana pot je bila markirana že davno pred časom opisa poti, tako da gre že ves čas za označeno pot. Navsezadnje gre tudi za eno najstarejših Višarskih romarskih poti.
Njen začetek pa je pravzaprav v centru vasice, nasproti hotela Saisera, kjer je urejeno tudi parkirišče.
POLJANC
10.12.2013
Zanima me ali je pot v zimskem času shojena.lp.
klm
Ta pot je že v kopnem redko obiskana, pozimi pa sameva. CAi 613 iz Žabnice oziroma iz zaselka Visarje (Lussari) pa je pozimi shojena.
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Geslo:
Avtoprijava:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati