Hribi.netSlovenski splet
Registracija Navodila
uporabnik: geslo:  avtoprijava
English Hrvatski Seznam gora Iskanje izletov
gorovja / KaravankeBela peč / Weiße Wand / Pamž / Pamschbauer - Bela peč / Weiße Wand

Pamž / Pamschbauer - Bela peč / Weiße Wand (čez Sveto peč)

Izhodišče: Pamž / Pamschbauer (1068 m)
Izhodišče Širina/Dolžina: 46,4454°N / 14,2533°E
Cilj: Bela peč / Weiße Wand (1665 m)
Ime poti: čez Sveto peč
Število slik: 56
Število komentarjev: 0
Dostop do izhodišča:

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Ljubelj (Tržič), nato pa z vožnjo nadaljujemo v smeri Celovca / Klagenfurt. Za predorom Ljubelj zavijemo levo ter parkiramo na označenem parkirišču ob nekdanjem mejnem prehodu.

Opis poti:

Na zahodni strani opuščenega mejnega prehoda opazimo asfaltno cesto, ki se prične zložno vzpenjati proti kmetiji Pamž. Asfaltni cesti sledimo do bližnjega hudournika, kjer nadaljujemo po spodnji makadamski cesti (naravnost kmetija Pamž). Cesta se naprej najprej rahlo spusti, nato pa zavije v levo ter se nadaljuje z nekaj krajšimi vzponi in spusti. Čez čas cesta zavije v desno ter se prične strmeje vzpenjati. S ceste, ki ima nekaj stranskih krakov, pa se nam odpirajo lepi razgledi na okoliške gore. Višje prispemo na izrazitejši greben, kjer se takoj za levim ovinkom, ostro v levo odcepi slabše uhojena lovska stezica, ki se nadaljuje po grebenu do lovske koče, mi pa nadaljujemo naravnost ter cesti, ki se ponovno prehodno rahlo spusti, sledimo v glavnem proti severu. Višje cesta, katera preči več plazovitih pobočij zavije ostro v levo, mi pa ji v zmernem vzponu sledimo do že prej omenjene lovske koče (pot po cesti je približno pol ure daljša kot po lovski stezi).
Od lovske koče nadaljujemo po gozdni cesti, mi pa ji v zmernem vzponu sledimo do njenega konca.
Od konca ceste, kjer je trenutno (maj 2011) postavljena začasna gozdarska žičnica, pa nadaljujemo levo navzgor, kjer se po lažjem, a zaraščenem brezpotju povzpnemo na bližnji greben. Ko stopimo na greben mu sledimo v levo, mi pa se po, oz. ob njem povzpnemo na vrh Svete peči, vrha ki se nahaja sredi redkega gozda.
Na vrhu Svete peči ujamemo slabše uhojeno stezico, ki se prične spuščati proti jugozahodu. Pot nas sprva vodi čez razgledno pobočje, nato pa preide v redek gozd, kjer hitro prispemo do pašne ograje. Prečimo ograjo ter se čez večji travnik sprehodimo na njegovo drugo stran, kjer stopimo na markirano pot, ki vodi iz Žabnice / Bodental proti Rjavci.
Stezi z oznako št.12 sledimo v levo, mi pa se po njej najprej zložno, nato pa strmo vzpenjamo. Strmina hitro popusti in pot po levi strani obide Belo peč. Po krajšem prečenju stopimo na neizrazito sedelce, kjer se ostro v desno odcepi slabše uhojena stezica, po kateri se v 3 minutah nadaljnje hoje povzpnemo na vrh Bele peči.

Ob poti: Sveta peč / Helige Wand (1613m)
Priporočamo: podobni izleti, izleti z istim izhodiščem,
Dodaj v:    facebook    Twitter    myspace    Digg    delicious    reddit
Slike:
Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand1 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand2 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand3 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand4 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand5 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand6 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand7 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand8 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand9 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand10 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand11 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand12 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand13 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand14 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand15 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand16 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand17 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand18 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand19 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand20 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand21 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand22 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand23 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand24 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand25 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand26 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand27 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand28 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand29 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand30 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand31 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand32 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand33 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand34 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand35 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand36 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand37 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand38 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand39 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand40 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand41 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand42 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand43 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand44 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand45 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand46 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand47 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand48 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand49 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand50 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand51 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand52 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand53 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand54 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand55 Pamž / Pamschbauer - bela_pec___weisse_wand56
Diskusija o izletu Pamž / Pamschbauer - Bela peč / Weiße Wand (čez Sveto peč)
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Geslo:
Avtoprijava:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati