Hribi.netSlovenski splet
uporabnik: geslo:  avtoprijava
English Hrvatski Seznam gora Iskanje izletov
gorovja / Severne apneniške AlpeHoher Kopf / Parkirišče Erichhütte - Hoher Kopf

Parkirišče Erichhütte - Hoher Kopf (pot 432)

Izhodišče: Parkirišče Erichhütte (1339 m)
Izhodišče Širina/Dolžina: 47,39164°N / 13,04879°E
Cilj: Hoher Kopf (2875 m)
Ime poti: pot 432
Čas hoje: 4 h 45 min
Zahtevnost: zelo zahtevna označena pot
Zahtevnost smučanja: ni podatka
Višinska razlika: 1536 m
Višinska razlika po poti: 1600 m
Zemljevid:
Priporočena oprema (poletje): čelada, komplet za samovarovanje
Priporočena oprema (zima): čelada, komplet za samovarovanje, cepin, dereze
Ogledov: 2985
Ocena: 2 glasov
Število slik: 96
Število komentarjev: 0
Dostop do izhodišča:

Skozi karavanški predor se zapeljemo v Avstrijo, nato pa z vožnjo nadaljujemo po Turski avtocesti. Naprej se peljemo skozi predor Katschberg in pozneje še Turski predor / Tauerntunnel, mi pa avtocesti proti Salzburgu (tudi Solnograd) sledimo le še do izvoza za Bischofshofen, od koder z vožnjo nadaljujemo po štiripasovnici proti že omenjenemu kraju. Iz Bischofshofna sledimo oznakam za Höchkonig ter Dienten am Höchkonig. Cesta se prične vzpenjati in nas pripelje na sedlo Dientner sattel. Od sedla nadaljujemo še dobrih 100 metrov po cesti, ki se prične spuščati, nato pa bomo na desni strani ceste opazili parkirišče na katerem parkiramo.

Opis poti:

S parkirišča nadaljujemo za oznakami »Erichhütte 30min« na gorsko cesto, ki je zaprta za promet. Makadamska cesta po kateri se vzpenjamo nas vodi ob pašnikih z lepim razgledom na Visoke ture ter na bližnje vrhove nad kočo Erichhütte. Pot nas nato vodi skozi kratek pas gozda kjer prečimo tudi manjši potok. V nadaljevanju pot ponovno poteka ob pašnikih vse do koče Erichhütte na planini Schönbergalm.
Od koče nadaljujemo desno za oznakami »Königsjodler Klettersteig, Hochkönig« in se pričnemo rahlo vzpenjati po travnatih pobočjih proti severovzhodu. Pot nas kmalu pripelje do razpotja kjer nadaljujemo levo v smeri Hochköniga, desno pa vodi pot proti vrhu Taghaube (2159 m).
V nadaljevanju se pot nekaj časa vzpenja ob redkem ruševju, nato pa nas po za odtenek strmejšem travnatem pobočju pripelje do še enega razpotja. Desno zavarovana plezalna pot na Granlspitz (2307 m), mi pa nadaljujemo levo proti škrbini Hochscharte.
Pot se tu obrne rahlo v levo in nas s travnatih pobočij pripelje na strmejša skalnata pobočja, ki jih sprva prečimo proti severu. Po prečenju pot zavije v desno in se vzpne proti škrbini Hochscharte. Na tem delu je pot dokaj krušljiva in v pomoč nam je tudi krajša lestev. Na škrbini nadaljujemo levo in po kratkem vzponu smo ponovno na razpotju.
Levo je le še kratek vzpon do vstopa v izjemno zahtevno pot Königsjodler, mi pa nadaljujemo desno in se spustimo po grapi na vzhodno stran grebena. Na razpotju je tudi opozorilna tabla zaradi nevarnosti padajočega kamenja na poti. Pot v grapi je precej krušljiva in je zavarovana z jeklenico. Nižje pot iz grape zavije v levo in sledi nezavarovano prečenje, ki nas pripelje do razpotja.
Nadaljujemo levo po poti 432 za oznakami Hochkönig, desno pa vodi pot proti planini Stegmoosalm. V nadaljevanju se pot prične vzpenjati po precej strmem in nekoliko krušljivem pobočju. Varovala na poti so zelo redka, zato je potrebna še posebna previdnost. Pot se nato še kar nekaj časa vzpenja po razmeroma strmem pobočju, ki je tudi nevarno za zdrs. S poti se nam prične odpirati lep pogled proti Hochkönigu, ves čas pa imamo tudi lep pogled proti »vražjim rogovom« preko katerih vodi pot Königsjodler. Pot kasneje postane še nekoliko bolj krušljiva, v pomoč pa nam je tudi kakšen klin ali jeklenica. Višje postane pobočje malenkost manj strmo vendar polno grušča in je zato še vedno potrebna previdnost. Do škrbine Birgkarscharte sledi še prečni vzpon po drsečem melišču.
Na škrbini kjer se nam odprejo lepi razgledi proti severu nadaljujemo levo, desno pa vodi pot na Hochkönig, ki je najvišji vrh Berchtesgadenskih Alp. V nadaljevanju nas manj zahtevna pot vodi ob severni strani razglednega grebena in nas kmalu pripelje na vrh.

Ob poti: Birgkarscharte (2847m), Hochscharte (2283m), Erichhütte (1545m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Hochkönig (3 h)
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim izhodiščem, izleti z istim ciljem
Dodaj v:    facebook    Twitter    myspace    Digg    delicious    reddit
Slike:
Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf1 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf2 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf3 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf4 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf5 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf6 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf7 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf8 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf9 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf10 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf11 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf12 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf13 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf14 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf15 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf16 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf17 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf18 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf19 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf20 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf21 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf22 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf23 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf24 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf25 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf26 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf27 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf28 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf29 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf30 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf31 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf32 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf33 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf34 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf35 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf36 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf37 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf38 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf39 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf40 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf41 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf42 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf43 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf44 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf45 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf46 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf47 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf48 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf49 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf50 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf51 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf52 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf53 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf54 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf55 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf56 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf57 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf58 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf59 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf60 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf61 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf62 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf63 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf64 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf65 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf66 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf67 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf68 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf69 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf70 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf71 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf72 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf73 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf74 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf75 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf76 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf77 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf78 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf79 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf80 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf81 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf82 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf83 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf84 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf85 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf86 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf87 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf88 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf89 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf90 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf91 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf92 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf93 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf94 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf95 Parkirišče Erichhütte - hoher_kopf96
Diskusija o izletu Parkirišče Erichhütte - Hoher Kopf (pot 432)
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Geslo:
Avtoprijava:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati