Hribi.netSlovenski splet
Registracija Navodila
uporabnik: geslo:  avtoprijava
English Hrvatski Seznam gora Iskanje izletov
gorovja / Julijske AlpePlanina Za Črno goro / Petrovo Brdo - Planina Za Črno goro

Petrovo Brdo - Planina Za Črno goro

Izhodišče: Petrovo Brdo (803 m)
Izhodišče Širina/Dolžina: 46,2157°N / 13,9997°E
Cilj: Planina Za Črno goro (1340 m)
Ime poti: -
Število slik: 84
Število komentarjev: 0
Dostop do izhodišča:

Iz Železnikov se peljemo proti Tolminu ali obratno, cesti pa sledimo do kraja Petrovo Brdo, kjer na parkirišču ob Planinski koči Petrovo Brdo tudi parkiramo. Planinski dom se nahaja v neposredni bližini križišča, kjer se odcepi cesta na Soriško planino.

Opis poti:

Ob planinskem domu opazimo oznake za Črno prst, ki nas usmerijo na zelo strmo pot. Po kratkem strmem vzponu stopimo na širok kolovoz, kateremu sledimo v desno, le ta pa nas hitro pripelje do hudourniškega potoka. Markiran kolovoz kmalu zavije nekoliko proti levi ter se nato razmeroma strmo vzpenja skozi gozd. Po približno pol ure hoje pridemo do planinskih smernih tabel, kjer je označeno razpotje.
Nadaljujemo v smeri Črne prsti (levo Kup in Podbrdo) ter vzpon nadaljujemo po vzpenjajočem kolovozu, ki višje zavije v desno in se povsem položi. Po nekaj minutah nadaljnje hoje zapustimo kolovoz in vzpon nadaljujemo po markirani pešpoti. Po krajšem vzponu se pot nekoliko položi in nas pripelje na staro, a odlično ohranjeno mulatjero. Vzpon nadaljujemo po omenjeni mulatjeri, ki nas skozi gozd in nekaj grap pripelje do razpotja v bližini Lovčevega bivaka Pri Koucah. Tu nadaljujemo naravnost (desno Lajnar in Slatnik) ter po nekaj 10 korakih nadaljnje hoje prispemo do že omenjenega bivaka (Lovčev bivak je le ime koče in v njem ni možno bivakirati).
Od Lovčevega bivaka nadaljujemo po markirani poti v smeri Črne prsti. Pot naprej preči pas gozda, nato pa postopoma preide na vse bolj razgledna pobočja, s katerih se nam odpira razgled na vrhove in pobočja, ki obdajajo Baško grapo. Višje pot zavije nekoliko proti levi ter se prične lahkotno spuščati. Pot nato obide staro kasarno ter nas le nekaj 10 m naprej pripelje do lovske koče na Vrhu Bače.
Od lovske koče nadaljujemo naravnost (ostro desno Petrovo Brdo) ter se vzpnemo na preval Vrh Bače, kjer je označeno razpotje. Tu nadaljujemo levo v smeri Črne prsti (rahlo desno po cesti Soriška planina, desno v breg Šavnik in Možic) ter se pričnemo prečno vzpenjati skozi gozd. Ko se pot vzpne že skoraj pod sam vrh Šanc, pa se le ta prične spuščati proti manjšemu sedelcu. Pot nas sprva vodi mimo koče GRS, nato pa dosežemo že omenjeno sedelce. Pot naprej se prične najprej zmerno vzpenjati, nato pa nas postopoma pripelje na greben Koble, kjer se še dodatno postavi pokonci. Sledi nekaj minut strmega vzpona po poti, ki poteka ob robu občasno izpostavljenega grebena. Višje se pot položi, zavije nekoliko v desno in nas pripelje na manj izrazit vrh Koble.
S Koble sledi rahel spust, nato pa se pot nadaljuje po manj strmem grebenu proti sosednjemu Krevlu. Proti vrhu Krevla se nekoliko naprej v levo odcepi označena pot v smeri "Kobla žig", mi pa nadaljujemo naravnost ter po desni strani obidemo vrh, do katerega je sicer le nekaj 10 korakov hoje.
Na drugi strani Krevla se pot ponovno prične spuščati, tokrat do bližnjega smučišča. Ko dosežemo rob smučarske proge, opazimo oznake za Črno prst, ki nas usmerijo levo navzdol. Sledi še nekaj spusta, nato pa prispemo do manjšega močvirja Na Kalu, kjer je tudi manj opazno razpotje. Nadaljujemo po desni poti (levo preko manjšega sedelca vodi stara pastirska pot, ki preči južna pobočja spodnjih Bohinjskih gora, le ta se čez čas priključi poti s Podbrda proti Črni prsti), katera se še naprej zložno spušča in nas nekoliko nižje pripelje na označeno razpotje. Na razpotju nadaljujemo po spodnji desni poti (leva zgornja pot vodi proti Črni prsti), ki se še kratek čas spušča skozi gozd, nato pa zavije v desno in nas iz gozda pripelje na planino Za Črno goro.

zemljevid poti
Ob poti: Lovčev bivak Pri Koucah (1192m), Vrh Bače (1273m), Kobla (1498m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Krevl, Rušni vrh, Črna prst
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim izhodiščem, izleti z istim ciljem
Dodaj v:    facebook    Twitter    myspace    Digg    delicious    reddit
Slike:
Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro1 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro2 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro3 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro4 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro5 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro6 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro7 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro8 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro9 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro10 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro11 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro12 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro13 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro14 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro15 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro16 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro17 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro18 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro19 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro20 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro21 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro22 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro23 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro24 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro25 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro26 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro27 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro28 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro29 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro30 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro31 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro32 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro33 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro34 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro35 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro36 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro37 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro38 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro39 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro40 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro41 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro42 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro43 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro44 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro45 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro46 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro47 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro48 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro49 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro50 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro51 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro52 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro53 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro54 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro55 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro56 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro57 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro58 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro59 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro60 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro61 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro62 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro63 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro64 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro65 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro66 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro67 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro68 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro69 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro70 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro71 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro72 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro73 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro74 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro75 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro76 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro77 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro78 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro79 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro80 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro81 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro82 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro83 Petrovo Brdo - planina_za_crno_goro84
Diskusija o izletu Petrovo Brdo - Planina Za Črno goro ()
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Geslo:
Avtoprijava:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati