Hribi.netSlovenski splet
Registracija Navodila
uporabnik: geslo:  avtoprijava
English Hrvatski Seznam gora Iskanje izletov
gorovja / Julijske AlpeTeme (Hribarice) / Planina Blato - Teme (Hribarice)

Izhodišče: Planina Blato (1147 m)
Izhodišče Širina/Dolžina: 46,3112°N / 13,8501°E
Cilj: Teme (Hribarice) (2495 m)
Ime poti: čez Planino v Lazu in po Dolini za Debelim vrhom
Število slik: 92
Število komentarjev: 0
Dostop do izhodišča:

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Lesce in cesti sledimo proti Bledu in naprej proti Bohinjski Bistrici. Z vožnjo nadaljujemo proti Bohinjskemu jezeru (Ribčev laz), pri katerem pridemo na križišče, kjer nadaljujemo desno v smeri Stare Fužine. V Stari Fužini pa v križišču pri kapelici zavijemo ostro levo na vzpenjajočo cesto v smeri planine Blato, planine Vogar in doline Voje. Cesta nas naprej pripelje do mesta, kjer pobirajo cestnino in parkirnino, mi pa ji sledimo naprej do naslednjega križišča, kjer nadaljujemo levo (desno Voje). Cesti nato sledimo do naslednjega križišča (peljemo se kar nekaj časa), kjer zavijemo ostro desno v smeri planine Blato (naravnost planina Vogar). Tej cesti nato sledimo do parkirišča nad planino Blato.

Opis poti:

S parkirišča na planini Blato se usmerimo po cesti nekoliko nazaj do smerokazov pri kolovozu. Tu se usmerimo na kolovoz, ki se sprva strmo vzpne nato pa se zmerno vzpenja in nas v desetih minutah hoje pripelje do razpotja, kjer gremo desno v smeri planine v Lazu (levo planina pri Jezeru). Že po nekaj 10 korakih nadaljnje hoje pridemo na naslednje razpotju, kjer ponovno nadaljujemo desno po vse slabšem kolovozu (naravnost planina pri Jezeru strma pot). Pot naprej se zmerno vzpenja in po večini poteka po gozdu. Po uri in pol hoje se desno odcepi pot na planino Krstenico, mi pa nadaljujemo naravnost v smeri planine Laz. Pot naprej se začne nekoliko spuščati in nas nato hitro pripelje na planino.
S Planine v Lazu nadaljujemo po markirani poti v smeri Vodnikovega doma in Lazovškega prevala. Pot naprej se sprva zložno vzpne po severnem delu planine, nato pa preide v gozd, kjer se postopoma prične strmeje vzpenjati. Višje se gozd razredči, pot pa se prehodno skoraj povsem položi. Naprej se vzpenjamo po spet bolj strmi stezi, kateri ob vse lepših razgledih sledimo do že omenjenega prevala.
Na Lazovškem prevalu zapustimo markirano pot in se usmerimo levo v smeri proti Debelemu vrhu (označeno z možici). Po krajšem vzponu se usmerimo rahlo v desno na severno stran Debelega vrha. Tu je potrebno nekoliko paziti, saj je ob poti tudi nekaj brezen. Sledimo možicem čez pobočja pod severno steno Debelega vrha in se pričnemo spuščati po dokaj strmem terenu. Po spustu zavijemo v desno (proti severu), prečimo dolino in se nato pričnemo vzpenjati pod zahodnimi pobočji Vrha Hribaric (2388m). Po terenu, ki je označen z možici se še naprej rahlo vzpenjamo v smeri proti severu vse do sedla med Vrhom Hribaric in Vršaki.
S sedla nadaljujemo naravnost proti Kanjavcu. Ko se priključimo markirani poti nadaljujemo nekoliko levo in nato po markirani (zahodni) poti na Kanjavec. Pot se dokaj strmo vzpne in poteka po neizraziti dolinici med vzhodnim in zahodnim vrhom. Na sedlu med obema vrhovoma zapustimo označeno pot in se usmerimo levo in sledi samo še kratek vzpon do zahodnega vrha Kanjavca.
Z vrha nadaljujemo po zelo razglednem grebenu proti zahodu in se sprva nekoliko spustimo. V nadaljevanju še naprej hodimo po nezahtevnem grebenu in se vzpnemo na vrh Teme.

zemljevid poti
Ob poti: Planina v Lazu (1560m), Lazovški preval (1966m), Hribarice (2358m), Kanjavec (Zahodni vrh) (2569m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Poprovec
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim izhodiščem, izleti z istim ciljem
Dodaj v:    facebook    Twitter    myspace    Digg    delicious    reddit
Slike:
Planina Blato - teme_hribarice1 Planina Blato - teme_hribarice2 Planina Blato - teme_hribarice3 Planina Blato - teme_hribarice4 Planina Blato - teme_hribarice5 Planina Blato - teme_hribarice6 Planina Blato - teme_hribarice7 Planina Blato - teme_hribarice8 Planina Blato - teme_hribarice9 Planina Blato - teme_hribarice10 Planina Blato - teme_hribarice11 Planina Blato - teme_hribarice12 Planina Blato - teme_hribarice13 Planina Blato - teme_hribarice14 Planina Blato - teme_hribarice15 Planina Blato - teme_hribarice16 Planina Blato - teme_hribarice17 Planina Blato - teme_hribarice18 Planina Blato - teme_hribarice19 Planina Blato - teme_hribarice20 Planina Blato - teme_hribarice21 Planina Blato - teme_hribarice22 Planina Blato - teme_hribarice23 Planina Blato - teme_hribarice24 Planina Blato - teme_hribarice25 Planina Blato - teme_hribarice26 Planina Blato - teme_hribarice27 Planina Blato - teme_hribarice28 Planina Blato - teme_hribarice29 Planina Blato - teme_hribarice30 Planina Blato - teme_hribarice31 Planina Blato - teme_hribarice32 Planina Blato - teme_hribarice33 Planina Blato - teme_hribarice34 Planina Blato - teme_hribarice35 Planina Blato - teme_hribarice36 Planina Blato - teme_hribarice37 Planina Blato - teme_hribarice38 Planina Blato - teme_hribarice39 Planina Blato - teme_hribarice40 Planina Blato - teme_hribarice41 Planina Blato - teme_hribarice42 Planina Blato - teme_hribarice43 Planina Blato - teme_hribarice44 Planina Blato - teme_hribarice45 Planina Blato - teme_hribarice46 Planina Blato - teme_hribarice47 Planina Blato - teme_hribarice48 Planina Blato - teme_hribarice49 Planina Blato - teme_hribarice50 Planina Blato - teme_hribarice51 Planina Blato - teme_hribarice52 Planina Blato - teme_hribarice53 Planina Blato - teme_hribarice54 Planina Blato - teme_hribarice55 Planina Blato - teme_hribarice56 Planina Blato - teme_hribarice57 Planina Blato - teme_hribarice58 Planina Blato - teme_hribarice59 Planina Blato - teme_hribarice60 Planina Blato - teme_hribarice61 Planina Blato - teme_hribarice62 Planina Blato - teme_hribarice63 Planina Blato - teme_hribarice64 Planina Blato - teme_hribarice65 Planina Blato - teme_hribarice66 Planina Blato - teme_hribarice67 Planina Blato - teme_hribarice68 Planina Blato - teme_hribarice69 Planina Blato - teme_hribarice70 Planina Blato - teme_hribarice71 Planina Blato - teme_hribarice72 Planina Blato - teme_hribarice73 Planina Blato - teme_hribarice74 Planina Blato - teme_hribarice75 Planina Blato - teme_hribarice76 Planina Blato - teme_hribarice77 Planina Blato - teme_hribarice78 Planina Blato - teme_hribarice79 Planina Blato - teme_hribarice80 Planina Blato - teme_hribarice81 Planina Blato - teme_hribarice82 Planina Blato - teme_hribarice83 Planina Blato - teme_hribarice84 Planina Blato - teme_hribarice85 Planina Blato - teme_hribarice86 Planina Blato - teme_hribarice87 Planina Blato - teme_hribarice88 Planina Blato - teme_hribarice89 Planina Blato - teme_hribarice90 Planina Blato - teme_hribarice91 Planina Blato - teme_hribarice92
Diskusija o izletu Planina Blato - Teme (Hribarice) (čez Planino v Lazu in po Dolini za Debelim vrhom)
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Geslo:
Avtoprijava:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati