Hribi.netSlovenski splet
uporabnik: geslo:  avtoprijava
English Hrvatski Seznam gora Iskanje izletov
gorovja / Julijske AlpeKrn / Planina Kuhinja - Krn

Planina Kuhinja - Krn (mimo jezera v Lužnici)

Izhodišče: Planina Kuhinja (991 m)
Izhodišče Širina/Dolžina: 46,2413°N / 13,663°E
Cilj: Krn (2244 m)
Ime poti: mimo jezera v Lužnici
Čas hoje: 4 h 45 min
Zahtevnost: delno zahtevna označena pot
Zahtevnost smučanja: ni podatka
Višinska razlika: 1253 m
Višinska razlika po poti: 1400 m
Zemljevid: Julijske Alpe - zahodni del 1:50.000
Priporočena oprema (poletje): čelada
Priporočena oprema (zima): čelada, cepin, dereze
Ogledov: 33852
Ocena: 2 glasov
Število slik: 71
Število komentarjev: 14
Dostop do izhodišča:

Iz Tolmina se peljemo proti Kobaridu ali obratno, a le do mesta, kjer nas oznake za Kamno usmerijo desno (iz smeri Kobarida pa levo) čez most. Razmeroma ozki in vzpenjajoči cesti nato sledimo v smeri vasi Vrsno in višje Krn. Od vasice Krn pa nadaljujemo v smeri Koče na planini Kuhinja. Ko prispemo do velikega parkirišča, kjer se po rahlo levi cesti nadaljuje cesta proti Koči na planini Kuhinja, parkiramo na velikem parkirišču.

Opis poti:

S parkirišča pri manjšem kamnolomu nadaljujemo po desni zgornji cesti v smeri planine Kašina (levo planina Kuhinja 3 minute). Cesta, ki se naprej zmerno vzpenja, pa nas že po nekaj korakih nadaljnje hoje pripelje na naslednje križišče, kjer ponovno nadaljujemo desno (levo planina Zaslap). Razmeroma zložna cesta, ki se postopoma spreminja v kolovoz, nas kmalu pripelje na prostrana travnata pobočja, kjer stopimo na pašnike planine Kašina.
Tu se cesta oz. kolovoz obrne še bolj v desno, za tem naredi oster levi ovinek, nato pa se nadaljuje v prečenju pobočij proti desni. Po približno 45 minutah (od izhodišča) zmernega vzpona, pa nas razmeroma razgledna pot pripelje do s koprivami porasle planine Leskovca.
Od omenjene planine nadaljujemo rahlo levo po markirani in sprva precej zložni planinski poti. Poti, ki preide na zahodna in vse bolj strma travnata pobočja, se višje z desne priključi še nekoliko manj uhojena pot s planine Sleme. Nadaljujemo levo, po že zelo strmi poti, ki se vzpenja ob vznožju strmih sten Maselnika (1906 m). Nekoliko višje se poti, ki je zaradi precejšnje strmine izpostavljena padajočemu kamenju, priključi še druga pot s planine Sleme. Nadaljujemo naravnost po poti, ki se nekoliko višje položi, za tem pa zavije precej v levo, kjer preide v manjšo dolino. Sledi še kratek nekoliko bolj strm vzpon in levo nekoliko pod seboj zagledamo jezero v Lužnici (1801 m).
Markirana pot omenjeno jezerce obide po desni strani in se naprej vzpenja ob vznožju melišč grebena Mali Peski. Višje pot zavije nekoliko v levo in se čez travnata pobočja Srednjega vrha (2032 m) vzpne na sedelce imenovano Prag (2068 m).
Na Pragu, kjer je označeno razpotje, nadaljujemo levo v smeri Batognice (naravnost navzdol Krnsko jezero desno Vrh nad Peski in koča na planini Razor) po poti, ki se zmerno vzpenja po vršnem pobočju Batognice. Tej vse bolj razgledni poti nato sledimo do vrha, le tega pa dosežemo po 15 minutah nadaljnje hoje.
Z Batognice nadaljujemo po sprva nekoliko slabše vidni poti, ki se nadaljuje po levi strani vrha. Pot, ki se sprva le rahlo spušča, nas kmalu pripelje v bolj strm svet, kjer se začnemo strmeje spuščati. Po kratkem spustu, pridemo do razmeroma strmih stopnic, po katerih se začnemo strmo spuščati. Na tem delu je zaradi drobirja na poti velika nevarnost zdrsa. Pot naprej se postopoma položi in nas le nekoliko naprej pripelje na Krnsko škrbino (do škrbine lahko pridemo tudi če na Pragu nadaljujemo po t.i. Severni poti, ki obide vrh Batognice; slednja je nekoliko krajša, a tudi bistveno manj razgledna).
S škrbine nadaljujemo naravnost (levo planina Kuhinja, desno Krnsko jezero) po poti, ki se začne vzpenjati po travnatem pobočju gore. Tej vse bolj razgledni poti nato sledimo do razglednega vrha, le tega pa dosežemo po približno 30 minutah hoje od Krnske škrbine.
Z vrha se lahko v 5 minutah spustimo do Gomiščkovega zavetišča in nato do planine Kuhinja sestopimo po običajni poti.

zemljevid poti
Ob poti: Planina Kašina (1049m), Planina Leskovca (1230m), Jezero v Lužnici (1801m), Prag (2068m), Batognica (2164m), Krnska škrbina (2058m)
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim izhodiščem, izleti z istim ciljem
Dodaj v:    facebook    Twitter    myspace    Digg    delicious    reddit
Slike:
Planina Kuhinja - krn1 Planina Kuhinja - krn2 Planina Kuhinja - krn3 Planina Kuhinja - krn4 Planina Kuhinja - krn5 Planina Kuhinja - krn6 Planina Kuhinja - krn7 Planina Kuhinja - krn8 Planina Kuhinja - krn9 Planina Kuhinja - krn10 Planina Kuhinja - krn11 Planina Kuhinja - krn12 Planina Kuhinja - krn13 Planina Kuhinja - krn14 Planina Kuhinja - krn15 Planina Kuhinja - krn16 Planina Kuhinja - krn17 Planina Kuhinja - krn18 Planina Kuhinja - krn19 Planina Kuhinja - krn20 Planina Kuhinja - krn21 Planina Kuhinja - krn22 Planina Kuhinja - krn23 Planina Kuhinja - krn24 Planina Kuhinja - krn25 Planina Kuhinja - krn26 Planina Kuhinja - krn27 Planina Kuhinja - krn28 Planina Kuhinja - krn29 Planina Kuhinja - krn30 Planina Kuhinja - krn31 Planina Kuhinja - krn32 Planina Kuhinja - krn33 Planina Kuhinja - krn34 Planina Kuhinja - krn35 Planina Kuhinja - krn36 Planina Kuhinja - krn37 Planina Kuhinja - krn38 Planina Kuhinja - krn39 Planina Kuhinja - krn40 Planina Kuhinja - krn41 Planina Kuhinja - krn42 Planina Kuhinja - krn43 Planina Kuhinja - krn44 Planina Kuhinja - krn45 Planina Kuhinja - krn46 Planina Kuhinja - krn47 Planina Kuhinja - krn48 Planina Kuhinja - krn49 Planina Kuhinja - krn50 Planina Kuhinja - krn51 Planina Kuhinja - krn52 Planina Kuhinja - krn53 Planina Kuhinja - krn54 Planina Kuhinja - krn55 Planina Kuhinja - krn56 Planina Kuhinja - krn57 Planina Kuhinja - krn58 Planina Kuhinja - krn59 Planina Kuhinja - krn60 Planina Kuhinja - krn61 Planina Kuhinja - krn62 Planina Kuhinja - krn63 Planina Kuhinja - krn64 Planina Kuhinja - krn65 Planina Kuhinja - krn66 Planina Kuhinja - krn67 Planina Kuhinja - krn68 Planina Kuhinja - krn69 Planina Kuhinja - krn70 Planina Kuhinja - krn71
Diskusija o izletu Planina Kuhinja - Krn (mimo jezera v Lužnici)
SašaRegent
22.8.2012
če opustimo nadležne muhe na štartu in pomankljivo vzdržane markacije na Batognici .... čudovito pohodniško doživetje!!
miranm
18.6.2013
Pozdravljeni,
Zanima me, če je omenjena pot iz Planine Kuhinja na Krn (mimo jezera v Lužnici) kopna in ali je potrebna zimska oprema.

Hvala in srečen korak!
Miran
Laščan
11.7.2013
Zanima me, koliko je hoje od sedelca Prag, pa do ostalin iz 1.sv.vojne pod Malimi Peski (spomenik in ostaline barak)
Hvala!
miri
12.7.2013
Par minut.
SuzanaM
Do spomenika je 15-20 minut. Vidimo ga takoj, ko prečimo južna pobočja Vrha nad Peski. So pa razgledi tako lepi, da minutke do spomenika hitro minejo.
megadave
8.9.2014
Pred dvemi dnevi sem se vrnil s te čudovite ture(Pl.Kuhinja-Krn-Batognica-jezero v Lužnici-Rdeči rob-Pl.Kuhinja).Resda vse skupaj traja okrog 9 ur,ampak meni najlepša tura do sedaj.Batognica,Lužnica,svizci,orli,potem pa naravna znamenitost-Rdeči rob.Čudovito!
miri
Probaj v obratni smeri! Bi šel stavit,da je še lepše.Ne vem ,zakaj.
šnedrnca
20.11.2015
.Ojla, je bil kdo na Batognici
Smetar
bil sem prejšnji vikend gor...
debebarbara
21.11.2015
Takole je bilo 19. 11. Batognica, Krn
StyLa
11.7.2016
Ta vikend smo opravili krožno turo s Planine Kuhinja - mimo koče gor na Krn in potem preko Batognice in mimo jezera nazaj. To je res lepa tura, kratkočasna in polna lepih razgledov. Toplo priporočam vsem ki bodo dostopali na Krn s tega izhodišča. Priznam pa, da verjetno ne bi našli poti v obratno smer, ki poteka po pašnikih in mimo staj, saj je dokaj slabo označena.
darinka4
Od parkirišča do planine Leskovca in potem naprej je pot solidno označena. Jaz običajno grem mimo Lužniškega jezera na Batognico in potem po južni dol.Mi je veliko lepše tako.
N3bULA
23.7.2017
Po zgornji poti sel na Krn vceraj.
Pot je dobro oznacena, kljub soboti sem do Batognice srecal samo 5-6 planincev, zato pa ni manjkalo krav in ovc od katerih je "pognojena" cela Batognica velik nasmeh.
Tudi stopnice na poti iz Batognice na Krnsko škrbino niso tako strasne, sploh ker je ob njihovi celotni dolžini napeljana jeklenka.
Spust iz Krna sem opravil mimo zavetisca on nato po obicajni poti proti planini Kuhinja, ta običajna pot je za spust zelo primerna, za vzpon pa se mi zdi prevec monotona.

LP
haluzow
23.7.2017
Včeraj sva šla s punco po tej poti. Izredno lepa tura, krasni razgledi. Sestopala sva po južni strani, ki pa se zelooo vleče. Tako da v primeru krožne ture priporočam vzpon čez Batognico.
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Geslo:
Avtoprijava:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati