Hribi.netSlovenski splet
English Hrvatski Seznam gora Iskanje izletov
gorovja / Kamniško Savinjske AlpeVelika Raduha / Planina Vodol - Velika Raduha

Planina Vodol - Velika Raduha

Izhodišče: Planina Vodol (1324 m)
Izhodišče Širina/Dolžina: 46,4234°N / 14,7769°E
Cilj: Velika Raduha (2062 m)
Ime poti: -
Število slik: 46
Število komentarjev: 0
Dostop do izhodišča:

a) Z avtoceste Ljubljana - Maribor se usmerimo na izvoz Šentrupert, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Mozirju, Ljubnemu ob Savinji ter Logarski dolini. Od Ljubnega se peljemo po glavni cesti še približno 6 km, nato pa nas v kraju Struge, oznake za Raduho in Snežno jamo usmerijo desno na ožjo ter sprva še asfaltirano cesto. V križiščih sledimo oznakam za Snežno jamo, mi pa cesti, ki višje izgubi asfaltno prevleko sledimo do planine Vodol. Parkiramo ob križišču, kjer se sredi levega ovinka v desno odcepi slabša cesta, ki vodi do zgornjega dela planine Vodol.
b) Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Vodice, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Kamniku. V Kamniku sledimo oznakam za Gornji Grad ter prelaz Črnivec, mi pa le 1 km pred omenjenim prelazom zavijemo levo v smeri Kranjskega Raka in Podvolovljeka. Od Kranjskega Raka (prelaz Volovljek) se pričnemo spuščati proti Lučam, kjer zavijemo desno proti Mozirju. Od Luč se peljemo proti Mozirju približno 3 km, nato pa nas v kraju Struge, oznake za Raduho in Snežno jamo usmerijo levo na ožjo ter sprva še asfaltirano cesto. V križiščih sledimo oznakam za Snežno jamo, mi pa cesti, ki višje izgubi asfaltno prevleko sledimo do planine Vodol. Parkiramo ob križišču, kjer se sredi levega ovinka v desno odcepi slabša cesta, ki vodi do zgornjega dela planine Vodol.

Opis poti:

Z izhodišča se najprej sprehodimo do zgornjega dela planine Vodol, kjer nas oznake za Kočo na Loki usmerijo levo na pešpot, ki se prečno vzpne ob zgornjem robu planine. Pot naprej preide v gozd, kjer se nato kar nekaj časa prečno vzpenja. Višje stopimo iz gozda, pot pa nas hitro pripelje do pastirskih stanov na planini Javorje.
Na drugi strani planine stopimo na slabšo gozdno cesto, po kateri se pričnemo vidneje spuščati. Po krajšem spustu pa opazimo markacije, ki nas usmerijo desno v gozd, skozi katerega se v nekaj minutah nadaljnjega spusta, spustimo do Koče na Loki pod Raduho.
Od koče nadaljujemo po markirani poti v smeri Raduhe, le ta pa se že po nekaj 10 korakih razcepi na dva dela. Nadaljujemo rahlo levo (rahlo desno Durce) po poti, ki se zložno vzpenja po levem robu dolinice. Pot kmalu zavije v levo ter se strmo vzpne skozi pas redkega gozda. Strmina kmalu popusti, pot pa nas preko nekaj manjši travnikov povede v pas rušja, kjer se naprej zmerno do občasno strmo vzpenja. Po približno eni uri hoje od Koče na Loki, se nam z desne priključi pot od Durc, mi pa nadaljujemo levo po prečni poti v smeri Raduhe. Vse bolj razgledna pot, po južni strani obide vrh Male Raduhe, nato pa nas pripelje na glavni greben, s katerega se nam odpre lep pogled na severno stran.
Nadaljujemo po markirani poti, kateri se kmalu z desne priključi plezalna pot od Koče na Grohatu. Pot naprej se ponovno prične strmeje vzpenjati ter nas nato po nekaj minutah nadaljnje hoje pripelje na 2062 m visok vrh.

zemljevid poti
Ob poti: Planina Javorje (1594m), Koča na Loki pod Raduho (1534m)
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim izhodiščem, izleti z istim ciljem
Dodaj v:    facebook    Twitter    myspace    Digg    delicious    reddit
Slike:
Planina Vodol - velika_raduha1 Planina Vodol - velika_raduha2 Planina Vodol - velika_raduha3 Planina Vodol - velika_raduha4 Planina Vodol - velika_raduha5 Planina Vodol - velika_raduha6 Planina Vodol - velika_raduha7 Planina Vodol - velika_raduha8 Planina Vodol - velika_raduha9 Planina Vodol - velika_raduha10 Planina Vodol - velika_raduha11 Planina Vodol - velika_raduha12 Planina Vodol - velika_raduha13 Planina Vodol - velika_raduha14 Planina Vodol - velika_raduha15 Planina Vodol - velika_raduha16 Planina Vodol - velika_raduha17 Planina Vodol - velika_raduha18 Planina Vodol - velika_raduha19 Planina Vodol - velika_raduha20 Planina Vodol - velika_raduha21 Planina Vodol - velika_raduha22 Planina Vodol - velika_raduha23 Planina Vodol - velika_raduha24 Planina Vodol - velika_raduha25 Planina Vodol - velika_raduha26 Planina Vodol - velika_raduha27 Planina Vodol - velika_raduha28 Planina Vodol - velika_raduha29 Planina Vodol - velika_raduha30 Planina Vodol - velika_raduha31 Planina Vodol - velika_raduha32 Planina Vodol - velika_raduha33 Planina Vodol - velika_raduha34 Planina Vodol - velika_raduha35 Planina Vodol - velika_raduha36 Planina Vodol - velika_raduha37 Planina Vodol - velika_raduha38 Planina Vodol - velika_raduha39 Planina Vodol - velika_raduha40 Planina Vodol - velika_raduha41 Planina Vodol - velika_raduha42 Planina Vodol - velika_raduha43 Planina Vodol - velika_raduha44 Planina Vodol - velika_raduha45 Planina Vodol - velika_raduha46
Diskusija o izletu Planina Vodol - Velika Raduha ()
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Geslo:
Avtoprijava:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati