Hribi.netSlovenski splet
Registracija Navodila
uporabnik: geslo:  avtoprijava
English Hrvatski Seznam gora Iskanje izletov
gorovja / KaravankeVeliki vrh (Košuta) / Podljubelj - Veliki vrh (Košuta)

Podljubelj - Veliki vrh (Košuta) (mimo Matizovca)

Izhodišče: Podljubelj (658 m)
Izhodišče Širina/Dolžina: 46,3979°N / 14,2876°E
Cilj: Veliki vrh (Košuta) (2088 m)
Ime poti: mimo Matizovca
Število slik: 87
Število komentarjev: 2
Dostop do izhodišča:

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice, se usmerimo na izvoz Podtabor (Tržič, Ljubelj), nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Ljubelju. Po približno 6 km vožnje od črpalke pri Bistrici pri Tržiču, pa zapustimo glavno cesto, saj nas oznake za Podljubelj usmerijo desno na lokalno. Le malo naprej, pa prispemo na naslednje križišče, kjer nadaljujemo desno ter nato po nekaj 10 m parkiramo na primernem mestu sredi vasi.
Če v križišču, ko zapeljemo v Podljubelj zavijemo levo, bomo težko našli primeren parkirni prostor.

Opis poti:

Z izhodišča se vrnemo nekaj 10 m nazaj do križišča, od tam pa nadaljujemo po asfaltni cesti v smeri Matizovca in Kofc. Cesta se naprej prične zmerno vzpenjati skozi vas, nato se položi in nas pripelje do manjšega križišča, kjer nadaljujemo desno v smeri Kofc.
Naprej se kar nekaj časa vzpenjamo po asfaltni cesti, le ta pa nas mimo manjšega križa, pripelje do zaselka nekaj hiš (Pod Košuto). Tu nadaljujemo naravnost po spet nekoliko bolj strmi cesti, katera pa kmalu izgubi asfaltno prevleko. Nekaj 10 m naprej, se nahaja veliko makadamsko parkirišče, katerega obidemo po desni strani. S ceste, s katere se nam odpirajo občasni razgledi na Dobrčo in okoliške gore, pa se nekaj ovinkov višje, v desno odcepi markirana pešpot, ki preči en ovinek. Pešpot se vrne na cesto pri zadnjem ovinku pred kmetijo Matizovec.
Od Matizovca nadaljujemo po slabši cesti v smeri Doma na Kofcah, mi pa na nekaj zaporednih razpotjih, pazljivo sledimo markacijam. Po nekaj minutah hoje po slabši cesti oz. kolovozu, pa nas markacije usmerijo na strmo pešpot, ki se najprej prečno vzpne proti levi, nato pa preide na gozdnat greben, kjer zavije nekoliko v desno. Naprej se vzpenjamo po strmi planinski poti, ki višje preči kolovoz ter se za njim postopoma položi. Le malo naprej, pa se gozd razredči, markirana pot pa zavije desno v gozd ter se malo višje priključi kolovozu, kateri se prečno vzpenja proti desni. Kolovoz višje zavije v levo, nam pa se z desne priključi še markirana pot s Kala.
Od razpotja naprej se gozd konča, nas pa vse bolj razgledna pot v 5 minutah nadaljnje hoje pripelje do Doma na Kofcah.
Od planinskega doma nadaljujemo v smeri Velikega vrha in Kladiva po sprva nekoliko slabše vidni poti, ki se začne vzpenjati čez razgledni travnik. Po 15 minutah hoje od doma na Kofcah pridemo do lepega razgledišča pri križu.
Pot se nato rahlo spusti in nas v nekaj minuta pripelje do strmejši pobočij Košute. Pot se nato vzpne čez pas rušja, kjer nas pripelje na razpotje. Nadaljujemo naravnost (desno Kladivo in Kofce gora) po poti, ki se prečno vzpenja čez vse bolj strma pobočja. Pot, ki naprej poteka po neporaščenem pobočju pa nas kmalu pripelje do kratkega strmega dela, kjer nam je v pomoč jeklenica (nezahtevno). Ko prehodimo ta del se pot obrne rahlo proti levi in se naprej razmeroma strmo vzpenja čez travnato pobočje. Vse bolj razgledna pot pa nas nato pripelje v manjšo dolinico po kateri se povzpnemo skoraj do mejnega grebena, kjer se nam z desne priključi grebenska pot. Pot nato iz dolinice ponovno preide na južna pobočja, kjer po južni strani obide vrh »Toplar (2000m)« in nas za tem pripelje pod vršno pobočje Velikega vrha. Pot, ki je nekaj časa potekala ob grebenu se tu le temu umakne in se nadaljujemo v prečnem vzponu po prisojnih pobočjih. Višje pot zavije ostro desno in nas nato v nekaj minutah pripelje na razgleden vrh.
Podljubelj - Matizovec 1:15, Matizovec - Kofce 1:15, Kofce - Veliki Vrh 1:45.

zemljevid poti
Ob poti: Matizovec (1072m), Dom na Kofcah (1488m)
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim izhodiščem, izleti z istim ciljem
Dodaj v:    facebook    Twitter    myspace    Digg    delicious    reddit
Slike:
Podljubelj - veliki_vrh_kosuta1 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta2 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta3 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta4 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta5 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta6 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta7 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta8 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta9 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta10 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta11 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta12 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta13 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta14 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta15 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta16 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta17 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta18 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta19 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta20 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta21 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta22 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta23 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta24 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta25 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta26 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta27 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta28 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta29 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta30 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta31 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta32 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta33 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta34 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta35 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta36 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta37 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta38 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta39 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta40 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta41 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta42 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta43 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta44 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta45 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta46 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta47 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta48 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta49 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta50 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta51 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta52 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta53 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta54 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta55 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta56 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta57 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta58 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta59 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta60 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta61 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta62 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta63 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta64 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta65 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta66 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta67 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta68 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta69 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta70 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta71 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta72 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta73 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta74 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta75 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta76 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta77 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta78 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta79 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta80 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta81 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta82 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta83 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta84 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta85 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta86 Podljubelj - veliki_vrh_kosuta87
Diskusija o izletu Podljubelj - Veliki vrh (Košuta) (mimo Matizovca)
falcon
1.1.2012
Lep pohod. V zimskih razmerah potrebna pozornost pred vrhom.zadrega
misace
18.5.2017
V torek 16.5.2017, malo drugače. Zadnji asfaltni odcep kakšen kilometer nižje desno in po makadamu do Vasovnika. Po lepih kolovozih in strmem šodru na greben pod Kofcami, na VV, in čez Malo Kladivo in planine Šija mimo zdaj stalno odprte Planšarije na Kofcah nazaj mežikanje
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Geslo:
Avtoprijava:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati