Hribi.netSlovenski splet
English Hrvatski Seznam gora Iskanje izletov
gorovja / Julijske AlpeJezero Kreda / Pri Rosu - Jezero Kreda

Pri Rosu - Jezero Kreda

Izhodišče: Pri Rosu (685 m)
Izhodišče Širina/Dolžina: 46,449°N / 13,9243°E
Cilj: Jezero Kreda (715 m)
Ime poti: -
Število slik: 19
Število komentarjev: 5
Dostop do izhodišča:

Gorenjsko avtocesto zapustimo na izvozu Jesenice - zahod, nato pa z vožnjo nadaljujemo v smeri Kranjske Gore. Le malo pred vasjo Dovje, pa se v levo odcepi cesta, ki pelje proti Mojstrani ter dolinam Krma, Kot in Vrata. Omenjeni cesti v križiščih sledimo v smeri doline Vrata, mi pa se po njej peljemo do parkirišča Pri Rosu.

Opis poti:

Na koncu parkirišča se nahajajo številne table, pot pa se že takoj razcepi na dva dela. Mi izberemo levo pot (naravnost Koča pri Peričniku - po cesti), ki preko mostu preči reko Triglavsko Bistrico ter nato na drugi strani nadaljujemo levo (desno pot Triglavske Bistrice k slapu Peričnik in Aljaževemu domu v Vratih). Pot nadaljujemo ob Triglavski Bistrici brez večjih sprememb višine. Prvi odcep v desno "spregledamo", pri drugem pa se usmerimo desno. Od razpotja naprej se pot prične prečno vzpenjati skozi večinoma iglasti gozd ter v nekaj minutah s pobočja preide v manjšo dolinico, po kateri teče potoček. Tu se pot položi in se nadaljuje ob omenjenem prijetnem potočku. Nekaj 10 metrov naprej se nam priključi še pot iz Mojstrane (v opisu poti pot Dovje - jezero Kreda), mi pa tu nadaljujemo desno ter po nekaj korakih prispemo do omenjenega jezera.

zemljevid poti
Priporočamo: podobni izleti, izleti z istim izhodiščem, izleti z istim ciljem
Dodaj v:    facebook    Twitter    myspace    Digg    delicious    reddit
Slike:
Pri Rosu - jezero_kreda1 Pri Rosu - jezero_kreda2 Pri Rosu - jezero_kreda3 Pri Rosu - jezero_kreda4 Pri Rosu - jezero_kreda5 Pri Rosu - jezero_kreda6 Pri Rosu - jezero_kreda7 Pri Rosu - jezero_kreda8 Pri Rosu - jezero_kreda9 Pri Rosu - jezero_kreda10 Pri Rosu - jezero_kreda11 Pri Rosu - jezero_kreda12 Pri Rosu - jezero_kreda13 Pri Rosu - jezero_kreda14 Pri Rosu - jezero_kreda15 Pri Rosu - jezero_kreda16 Pri Rosu - jezero_kreda17 Pri Rosu - jezero_kreda18 Pri Rosu - jezero_kreda19
Diskusija o izletu Pri Rosu - Jezero Kreda ()
ločanka
13.3.2016
Izredno privlačen cilj, izredna narava. Je pa res, da slike tu ne povedo dovolj. Edina stvar, ki me je v tem okolju motila, je bilo veliko število beloušk v jezeru.
Gdu bo meni reku svinja
14.3.2016
Sta v teh koncih mogoče dve Kredi?
Lansko leto sem se kopal v kalnem turkiznem jezercu v dolini Radovna, ki povezuje Bled in Mojstrano, nekje ravno na sredini med njima, in praktično za cesto. Bilo je kar precej kopalcev, ki so rekli, da se mu pravi Kreda. Za razliko od tegale jezera je tisto na ravnini in med travniki.
Lunatic
14.3.2016
Dve sta, tu se kopa brez gužve... razen kačje eek
potka
Je tudi tisto jezerce na ravnini med travnikinasmehIn v tem se običajno kopajo, oz. smo se tudi mi že kopalinasmeh
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Geslo:
Avtoprijava:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati