Hribi.netSlovenski splet
uporabnik: geslo:  avtoprijava
English Hrvatski Seznam gora Iskanje izletov
gorovja / Julijske AlpeMrežce / Pri Rupah - Mrežce

Pri Rupah - Mrežce (direktna pot)

Izhodišče: Pri Rupah (1350 m)
Izhodišče Širina/Dolžina: 46,3659°N / 13,9342°E
Število slik: 38
Število komentarjev: 3
Dostop do izhodišča:

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Lesce in cesti sledimo v smeri Bleda, tam pa nas v semaforiziranem križišču oznake za Pokljuko usmerijo desno. Tej cesti, ki nas v spodnjem delu pelje skozi nekaj vasi in se pozneje začne strmeje vzpenjati sledimo do Mrzlega Studenca (planina, ki se nahaja dobrih 50m za križiščem, kjer se levo navzdol odcepi cesta v Bohinj). Sredi omenjene planine se z glavne ceste v desno odcepi cesta, ki pelje do Medvedove konte, Pri Rupah in planine Javornik. Tu zavijemo desno in cesti v naslednjih križiščih sledimo v smeri planine (Za)Javornik. Cesta nas nato pelje mimo omenjene planine in nas dober km naprej pripelje do parkirišča pri spomeniku padlim borcem NOB.

Opis poti:

S parkirišča se usmerimo na peš pot v smeri Blejske koče na Lipanci, ki nas mimo spomenika NOB hitro povede v gozd. Pot, ki se sprva zložno vzpenja se po dobrih 10 minutah nekoliko bolj vzpne in nas pripelje do gozdne ceste, katero pa samo prečimo. Nadaljujemo po kolovozu v smeri Lipance, ki nas višje pripelje do mesta, kjer se priključimo poti s planine Javornik. Precej široka pot, ki ves čas poteka v objemu smrekovih gozdov, pa nas višje pripelje do naslednjega razpotja, kjer ponovno nadaljujemo v smeri Lipance (levo). Vzpon nadaljujemo po zelo širokem kolovozu, ki nas v rahlem vzponu v nekaj minutah pripelje do pašnega območja planine Lipanca. Tu pot zavije desno in nas v zmernem vzponu vodi ob desnem spodnjem robu omenjene planine. Sledi prečenje travnatega pobočja in pot, ki nas ponovno pripelje v gozd naredi pri spomeniku NOB ostri desni ovinek, za katerim pridemo do pastirske in planinske koče na planini Lipanca.
Od koče nadaljujemo levo v smeri Viševnika in Mrežc po poti, s katere se že kmalu levo navzdol odcepi pot proti Rudnemu polju. Nadaljujemo naravnost in zmerno strma pot nas po krajšem vzponu pripelje na naslednje razpotje, kjer nadaljujemo desno navzgor (naravnost Viševnik, Debeli vrh in Mrežce položna pot) po poti, ki se začne strmo vzpenjati sprva skozi pas redkega gozda in višje skozi rušje. Vse bolj razgledni poti, s katere se nam odpre pogled na najvišje vrhove Julijskih Alp, pa se malo pod vrhom priključi nekoliko daljša položna pot. Nadaljujemo desno in v nekaj naslednjih korakih stopimo na vrh.
Izhodišče - Blejska koča 45 minut, Blejska koča - Mrežce 55 minut.

zemljevid poti
Ob poti: Blejska koča (1630m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Lipanski vrh
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim izhodiščem, izleti z istim ciljem
Dodaj v:    facebook    Twitter    myspace    Digg    delicious    reddit
Slike:
Pri Rupah - mrezce1 Pri Rupah - mrezce2 Pri Rupah - mrezce3 Pri Rupah - mrezce4 Pri Rupah - mrezce5 Pri Rupah - mrezce6 Pri Rupah - mrezce7 Pri Rupah - mrezce8 Pri Rupah - mrezce9 Pri Rupah - mrezce10 Pri Rupah - mrezce11 Pri Rupah - mrezce12 Pri Rupah - mrezce13 Pri Rupah - mrezce14 Pri Rupah - mrezce15 Pri Rupah - mrezce16 Pri Rupah - mrezce17 Pri Rupah - mrezce18 Pri Rupah - mrezce19 Pri Rupah - mrezce20 Pri Rupah - mrezce21 Pri Rupah - mrezce22 Pri Rupah - mrezce23 Pri Rupah - mrezce24 Pri Rupah - mrezce25 Pri Rupah - mrezce26 Pri Rupah - mrezce27 Pri Rupah - mrezce28 Pri Rupah - mrezce29 Pri Rupah - mrezce30 Pri Rupah - mrezce31 Pri Rupah - mrezce32 Pri Rupah - mrezce33 Pri Rupah - mrezce34 Pri Rupah - mrezce35 Pri Rupah - mrezce36 Pri Rupah - mrezce37 Pri Rupah - mrezce38
Video:
Mrežce, 2.12.2017 - Sobotni smuk
Diskusija o izletu Pri Rupah - Mrežce (direktna pot)
Branee
28.4.2012
Vceraj takoj po "nocni" direktno gor nasmeh.

Bil je fenomenalen dan. Od blejske koce naprej se je pa ugrezalo preko kolen pa do vrha.
Lisička
Triglav
Vnesite tukaj
grega_p
29.7.2012
Povabilo na ta SUPER razglednik po poti, ki vodi mimo borovnic, gozdnih jagod, malin, gob, smrek, macesnov, krav, Lipance, rušja...

Predlagam krožno pot po lažji navzdol ali celo veliko daljši ovinek do Viševnika in Rudnega polja (najbolje je potem avto pustiti tam).

p.s. ob pogledu z vrha v Krmo vas mogoče pocuka gravitacijanasmeh
Majdag
12.6.2018
Mrežce, Lipanski vrh, Lipanska vrata, Brda Okroglež, Debela peč.. Poti so v jutranjih urah mokre. Prst se nabira na čevljih in po skalah je rahlo drseče. Sneg je le še po kotanjah.nasmeh

Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Geslo:
Avtoprijava:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati