Hribi.netSlovenski splet
English Hrvatski Seznam gora Iskanje izletov
gorovja / Ziljske AlpeDobrač/Dobratsch / Rute / Hermsberg - Dobrač/Dobratsch

Rute / Hermsberg - Dobrač/Dobratsch

Izhodišče: Rute / Hermsberg (886 m)
Izhodišče Širina/Dolžina: 46,6153°N / 13,6247°E
Cilj: Dobrač/Dobratsch (2166 m)
Ime poti: -
Število slik: 65
Število komentarjev: 0
Dostop do izhodišča:

Preko mejnega prehoda Korensko sedlo se spustimo v Avstrijo ter ko dosežemo glavno cesto Trbiž / Tarvisio - Beljak / Villach, nadaljujemo levo proti Trbižu. Glavni cesti sledimo do kraja Ziljica / Gailitz, tam pa se v krožišču usmerimo na cesto proti kraju Šmohor / Hermagor. Od krožišča se peljemo po cesti proti Šmohorju približno 11 km, nato pa nas oznake za Plajberk pri Beljaku / Bad Bleiberg usmerijo levo. Naprej se peljemo skozi podvoz in cesta nas pripelje v središče kraja Čajna / Nötsch im Gailtal, od koder z vožnjo nadaljujemo proti Plajberku pri Beljaku. Naprej se peljemo po vzpenjajoči cesti, po kateri hitro prispemo do velikega kamnoloma, mi pa ji od tu sledimo le še kakih 100 m, nato pa nas oznake za vas Rute / Hermsberg usmerijo ostro desno na ozko ter strmo cesto. Po krajšem vzponu prispemo v omenjeno vas, mi pa le malo nad njo zavijemo desno na slabšo makadamsko cesto, po kateri v dobrih 100 m nadaljnje vožnje prispemo do manjšega označenega parkirišča, kjer parkiramo.

Opis poti:

S parkirišča nadaljujemo po gozdni cesti, ki je s prometnim znakom zaprta za javni promet. Po nekaj minutah se nam z desne priključi še markirana pot iz doline (izhodišče Čajna / Nötsch), mi pa cesti sledimo le še kratek čas, saj nas nato oznake za Dobrač / Dobratch in kočo Ludwig Walter-Haus usmerijo desno na markirano pešpot. Pot naprej se zložno do zmerno vzpenja skozi gozd, pri tem pa nekajkrat preči bližnji kolovoz. Nekoliko višje prečimo hudourniško grapo, nas pa že nekoliko bolj strma pot pripelje do gozdne ceste, kjer se nam z leve priključi pot iz kraja Wurzach. Cesti sledimo v desno, le ta pa nas že po nekaj metrih pripelje do manjšega križišča, kjer nadaljujemo ostro levo. Le malo za ovinkom, nas planinske smerne table usmerijo desno na pot, ki vodi na Dobrač. Malo višje se nam z leve priključi še ena pot iz prej omenjenega kraja ter kraja Bleiberg Kreuth, mi pa nadaljujemo v nam že znani smeri.
Pot naprej se prične strmo vzpenjati, nam pa se občasno pričnejo odpirati lepi razgledi na Ziljsko dolino in Ziljske Alpe. Višje se pot položi ter preči pobočja proti desni. Naprej prečimo še pašno ograjo, nas pa pot nekaj minut za tem pripelje do manjšega neoznačenega razpotja, kjer se v desno odcepi nemarkirana stezica k bližnji lovski koči, mi pa nadaljujemo rahlo levo, po poti, ki se prične v okljukih strmeje vzpenjati. Med vzponom se gozd prične redčiti, nas pa precej strma pot pripelje v pas rušja, kjer zavije desno ter se postopoma položi. Vzpon nadaljujemo po vse bolj razgledni poti (pogled na Mangart, Jalovec, Kanin, Viš, Montaž, Ziljsko dolino, Ziljske Alpe...), ki večinoma preči pobočja proti desni. Pot naprej nas vodi preko nekaj grap, ki so lahko v zgodnjem poletju še pod snegom, nas pa spet bolj strma pot pripelje na stranski greben Dobrača, kjer stoji manjši križ.
Ko dosežemo greben nadaljujemo levo ter vzpon nadaljujemo po sprva zmerno strmi, višje pa zelo strmi poti, ki v zgornjem delu preči tudi nekaj zelo strmih pobočij, kjer je predvsem v mokrem nevarnost zdrsa.
Ko se prečno vzpnemo čez strmo pobočje, pa pred seboj že zagledamo slovensko cerkvico na Dobraču, do katere nas loči le še nekaj korakov.
Od cerkvice se v nekaj korakih sprehodimo še na bližnji vrh, od tam pa lahko v nekaj minutah še do nemške cerkvice in koče Ludwig Walter-Haus.

Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim ciljem
Dodaj v:    facebook    Twitter    myspace    Digg    delicious    reddit
Slike:
Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch1 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch2 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch3 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch4 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch5 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch6 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch7 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch8 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch9 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch10 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch11 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch12 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch13 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch14 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch15 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch16 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch17 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch18 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch19 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch20 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch21 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch22 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch23 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch24 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch25 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch26 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch27 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch28 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch29 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch30 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch31 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch32 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch33 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch34 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch35 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch36 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch37 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch38 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch39 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch40 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch41 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch42 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch43 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch44 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch45 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch46 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch47 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch48 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch49 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch50 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch51 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch52 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch53 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch54 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch55 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch56 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch57 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch58 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch59 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch60 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch61 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch62 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch63 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch64 Rute / Hermsberg - dobrac_dobratsch65
Diskusija o izletu Rute / Hermsberg - Dobrač/Dobratsch ()
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Geslo:
Avtoprijava:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati