Hribi.netSlovenski splet
Registracija Navodila
uporabnik: geslo:  avtoprijava
English Hrvatski Seznam gora Iskanje izletov
gorovja / Kamniško Savinjske AlpeSveti Lovrenc nad Zabreznico / Selo pri Žirovnici - Sveti Lovrenc nad Zabreznico

Selo pri Žirovnici - Sveti Lovrenc nad Zabreznico

Izhodišče: Selo pri Žirovnici (545 m)
Cilj: Sveti Lovrenc nad Zabreznico (725 m)
Ime poti: -
Število slik: 19
Število komentarjev: 9
Dostop do izhodišča:

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Lesce, kjer se v krožišču usmerimo na staro cesto v smeri Žirovnice in Jesenic. Po nekaj km vožnje se pripeljemo do križišča v Žirovnici, kjer zavijemo desno, ter že po nekaj metrih znova desno preko železnice v smeri vzhod. Ko prevozimo vas Žirovnica naletimo na krajevno tablo - Selo pri Žirovnici. Parkiramo na primernem mestu v bližini.

Opis poti:

Le nekaj m naprej od krajevne table, na blagem desnem ovinku (nekaj pred gostiščem Osvald), pri malo večji zgradbi v roza fasadi, zavijemo s ceste levo v ulico, ki se med hišami vijugasto vzpne. V prvem križišču zavijemo levo, kmalu zatem, v drugem pa desno, kjer naletimo tudi na lesen smerokaz "Sv Lovrenc". Ko zmanjka asfalta, čez nekaj 10 m na razpotju pred stanovanjsko zgradbo zavijemo levo po kolovozu v klanec, kjer kmalu naletimo na pašno ograjo z vrati in napisom "Sv Lovrenc". Nadaljujemo po kolovozu pašnika (levo bližnjice), ki po nekaj 10 m zavije levo, kasneje, nekoliko višje (na desni se odcepi bližnjica), pa še desno mimo cerkvenega znamenja pod rob gozda, kjer se obrne še nekoliko bolj desno v smeri vzhod. Ko naletimo na leseno hiško, pot kmalu zavije levo v gozd, kjer hodimo po stopnicah ob leseni ograji. Po nekaj minutni hoji ob tej ograji (višje - desno še en odcep bližnjice), naletimo na zadnji lesen smerokaz, kjer nadaljujemo naravnost (levo v klanec Brinjev vrh), ter po nekaj 10 m nadaljnje hoje skozi gozd prispemo do cerkvice Sv. Lovrenca.
Vpisna knjiga se nahaja pod zvončkom želja pred vhodom v cerkev.

zemljevid poti
Priporočamo: podobni izleti, izleti z istim ciljem
Dodaj v:    facebook    Twitter    myspace    Digg    delicious    reddit
Slike:
Selo pri Žirovnici - sveti_lovrenc_nad_zabreznico1 Selo pri Žirovnici - sveti_lovrenc_nad_zabreznico2 Selo pri Žirovnici - sveti_lovrenc_nad_zabreznico3 Selo pri Žirovnici - sveti_lovrenc_nad_zabreznico4 Selo pri Žirovnici - sveti_lovrenc_nad_zabreznico5 Selo pri Žirovnici - sveti_lovrenc_nad_zabreznico6 Selo pri Žirovnici - sveti_lovrenc_nad_zabreznico7 Selo pri Žirovnici - sveti_lovrenc_nad_zabreznico8 Selo pri Žirovnici - sveti_lovrenc_nad_zabreznico9 Selo pri Žirovnici - sveti_lovrenc_nad_zabreznico10 Selo pri Žirovnici - sveti_lovrenc_nad_zabreznico11 Selo pri Žirovnici - sveti_lovrenc_nad_zabreznico12 Selo pri Žirovnici - sveti_lovrenc_nad_zabreznico13 Selo pri Žirovnici - sveti_lovrenc_nad_zabreznico14 Selo pri Žirovnici - sveti_lovrenc_nad_zabreznico15 Selo pri Žirovnici - sveti_lovrenc_nad_zabreznico16 Selo pri Žirovnici - sveti_lovrenc_nad_zabreznico17 Selo pri Žirovnici - sveti_lovrenc_nad_zabreznico18 Selo pri Žirovnici - sveti_lovrenc_nad_zabreznico19
Diskusija o izletu Selo pri Žirovnici - Sveti Lovrenc nad Zabreznico ()
megalodon
Pozdravljeni,

rabim malce pomoči. Zanima me kje gre pot iz Sela pri Žirovnici do Završnice (baje skozi tunel(rov)).
Ali je primerna za otroke. Smo bili pred 14 dnevi na sv. Lovrencu, ali se pot odcepi malo pod križem na travniku. Kakšna je časovnica poti (seveda zaradi otrok mežikanje). Mogoče se kdo ojunači in jo celo objavi pod opise poti.
Hvala za kakršno koli informacijo.
23.3.2011
Najenostavneje je, če se usmerimo na vodostan v Žirovnici. Do slednjega so speljane stopnice, nato pa naletimo na (celo označeno) pot v levo, po kateri hitro pridemo do tunelčka. Od tod dalje smo v cca 20 min že v Završnici.
Saj res: pot je absolutno primerna za otroke (v spremstvu)
megalodon
23.3.2011
Ne zamerit če še malo "zatežim". zadrega
A iz poti na sv. Lovrenca se ne da? In kje v Žirovnici se gre za vodostan? Hvala.
klm
24.3.2011
Mimo gostilne Trebušnik, pa konstantno po glavnem kraku asfaltirane ceste skozi vas navkeber, do zadnje hiše, kjer je levo ograda za konje. Skoznjo (ne pozabi je zapreti za seboj!), pa čez travnik ter zelo strmih stopnicah do vodostaja. Od tam pa kamor želiš. Poti je toliko, kolikor je možnosti, ali obratno.
heinz
Menda da se. Le da se po pobočju grebena najbrž ne pride direktno na vodostan z desne. Poizkusite torej kar od bližine križa navzdol po travniku (eventuelne variante poti navzgor vodijo do vrha grebena) vse do pod vodostana. Sicer pa v to smer deloma vodi odcep ceste sredi Žirovnice (mimo gostišča Trebušnik), nato v levo pod greben do vznožja vodostana.
Oglejte si tudi zemljevid na Geopedia.si - Pohodništvo.
Z majceno mero raziskovalne žilice vam bo vsa stvar povsem enostavna.
LP!nasmeh
24.3.2011
klm: si me že prehitel..nasmeh
klm
25.3.2011
Heinz: jpmežikanjedrugič pa timežikanjemežikanje
Majdag
29.12.2016

... Začela malo proč od Vodostana v Žirovnici. Lahko bi šla po grebenu ampak grem čez travnike in urejenih štengcah do cerkvice. Potka je luštna in nezahtevna..nasmeh

Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Geslo:
Avtoprijava:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati