Hribi.netSlovenski splet

Spletne kamere

Slike

Anketa

Kje se nahaja Hotunjski vrh (1107 m)?

V Julijskih Alpah

V Karavankah

V Kamniško Savinjskih Alpah

Na Pohorju

Ne vem

gorovja / Kamniško Savinjske AlpeŠentanski vrh / Slatna - Šentanski vrh

Slatna - Šentanski vrh

Izhodišče: Slatna (640 m)
Izhodišče Širina/Dolžina: 46,3682°N / 14,2271°E
Cilj: Šentanski vrh (1635 m)
Ime poti: -
Število slik: 64
Število komentarjev: 0
Dostop do izhodišča:

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Radovljica (z gorenjske strani izvoz Lesce) in cesti naprej sledimo v smeri Begunj. V Begunjah z vožnjo nadaljujemo desno proti Tržiču, mi pa nekoliko ožji cesti sledimo do vasi Slatna. Ker v omenjeni vasi ni primernih parkirnih mest, parkiramo na primernem prostoru ob cesti pred ali za vasjo.

Opis poti:

Ob glavni cesti nadaljujemo do središča vasi, kjer bomo ob cesti opazili rdeč smerokaz »2h 15min«, ki nas usmeri mimo nekaj hiš v gozd. Sprva še dokaj široka pot nas nato pripelje do vodohrana Slatna. V nadaljevanju postane pot nekoliko ožja in nas skozi gozd pripelje do kolovoza, kjer se priključimo poti iz Begunj.
Na kolovozu nadaljujemo desno in se še naprej vzpenjamo skozi gozd. Višje pridemo na gorsko cesto, po kateri nadaljujemo nekaj metrov v levo, nato pa nas markacije usmerijo ponovno desno v gozd. V nadaljevanju dolgo časa hodimo skozi gozd v smeri proti vzhodu. Pri tem dvakrat prečimo gorsko cesto, nato pa se kmalu priključimo poti iz vasi Hudi Graben in Zadnja vas.
Na razpotju nadaljujemo levo po peš poti, ki višje še nekajkrat preči gorsko cesto. Omenjeni poti, ki se občasno kar precej strmo vzpenja, nato sledimo vse do Koče na Dobrči.
V bližini Koče na Dobrči nas oznake za vrh Dobrče usmerijo na gozdno cesto, po kateri se pričnemo rahlo spuščati proti severu. Po kratkem spustu opazimo smerne table, ki nas usmerijo desno na Podgorsko planino, katere koče obidemo po desni strani. Naprej se vzpnemo čez razgledno travnato pobočje, nato pa pot preide v sprva redek, višje pa vse bolj strnjen gozd. Ko strmina popusti se nam z desne priključita dve poti, mi pa v obeh primerih nadaljujemo naravnost. Pot naprej se ponovno strmeje vzpne in nas po nekaj minutah nadaljnje hoje pripelje na vrh Dobrče.
Z Dobrče nadaljujemo v smeri Šentanskega vrha po poti, ki se najprej spusti v manjšo dolino med obema vrhovoma, nato pa se zmerno vzpne in nas po nekaj 10 korakih nadaljnje hoje pripelje na Šentanski vrh.

zemljevid poti
Ob poti: Koča na Dobrči (1478m), Dobrča (1634m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Dobrča
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim izhodiščem, izleti z istim ciljem
Dodaj v:    facebook    Twitter    myspace    Digg    delicious    reddit
Slike:
Slatna - sentanski_vrh1 Slatna - sentanski_vrh2 Slatna - sentanski_vrh3 Slatna - sentanski_vrh4 Slatna - sentanski_vrh5 Slatna - sentanski_vrh6 Slatna - sentanski_vrh7 Slatna - sentanski_vrh8 Slatna - sentanski_vrh9 Slatna - sentanski_vrh10 Slatna - sentanski_vrh11 Slatna - sentanski_vrh12 Slatna - sentanski_vrh13 Slatna - sentanski_vrh14 Slatna - sentanski_vrh15 Slatna - sentanski_vrh16 Slatna - sentanski_vrh17 Slatna - sentanski_vrh18 Slatna - sentanski_vrh19 Slatna - sentanski_vrh20 Slatna - sentanski_vrh21 Slatna - sentanski_vrh22 Slatna - sentanski_vrh23 Slatna - sentanski_vrh24 Slatna - sentanski_vrh25 Slatna - sentanski_vrh26 Slatna - sentanski_vrh27 Slatna - sentanski_vrh28 Slatna - sentanski_vrh29 Slatna - sentanski_vrh30 Slatna - sentanski_vrh31 Slatna - sentanski_vrh32 Slatna - sentanski_vrh33 Slatna - sentanski_vrh34 Slatna - sentanski_vrh35 Slatna - sentanski_vrh36 Slatna - sentanski_vrh37 Slatna - sentanski_vrh38 Slatna - sentanski_vrh39 Slatna - sentanski_vrh40 Slatna - sentanski_vrh41 Slatna - sentanski_vrh42 Slatna - sentanski_vrh43 Slatna - sentanski_vrh44 Slatna - sentanski_vrh45 Slatna - sentanski_vrh46 Slatna - sentanski_vrh47 Slatna - sentanski_vrh48 Slatna - sentanski_vrh49 Slatna - sentanski_vrh50 Slatna - sentanski_vrh51 Slatna - sentanski_vrh52 Slatna - sentanski_vrh53 Slatna - sentanski_vrh54 Slatna - sentanski_vrh55 Slatna - sentanski_vrh56 Slatna - sentanski_vrh57 Slatna - sentanski_vrh58 Slatna - sentanski_vrh59 Slatna - sentanski_vrh60 Slatna - sentanski_vrh61 Slatna - sentanski_vrh62 Slatna - sentanski_vrh63 Slatna - sentanski_vrh64
Diskusija o izletu Slatna - Šentanski vrh ()
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Geslo:
Avtoprijava:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati