Hribi.netSlovenski splet
English Hrvatski Seznam gora Iskanje izletov
gorovja / KaravankePungartska gora / Tegoška planina - Pungartska gora

Tegoška planina - Pungartska gora

Izhodišče: Tegoška planina (1430 m)
Izhodišče Širina/Dolžina: 46,4313°N / 14,3737°E
Cilj: Pungartska gora (2025 m)
Ime poti: -
Število slik: 38
Število komentarjev: 3
Dostop do izhodišča:

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Tržič (Ljubelj), nato pa z vožnjo nadaljujemo po hitri cesti proti Tržiču. Tu tik pred črpalko zavijemo desno ter se spustimo v center Tržiča. Z vožnjo nadaljujemo po nekoliko ožji cesti, ki nas skozi Dolžanovo sotesko pripelje do vasi Dolina in nekoliko višje še do Jelendola. Tu nadaljujemo levo (naravnost po spodnji cesti Medvodje) ter z vožnjo nadaljujemo po sprva še asfaltirani cesti v smeri planin Kofce, Šija in Pungrat. Cesta nato kmalu postane makadamska in se prične strmo vzpenjati po občasno precej razriti cesti. Višje se cesta umakne strugi potoka Dolžanka in nas postopoma pripelje v nekoliko manj strnjen gozd. Naprej ima cesta še nekaj križišč, mi pa sledimo oznakam za Tegoško planino. Parkiramo na manjšem parkirišču kakih 100 m pred pastirsko kočo na Tegoški planini.

Opis poti:

S parkirišča se ob manjšem hudourniškem grabnu povzpnemo do roba gozda, kjer stopimo na markirano pot, ki vodi od planine Kofce proti planini Dolga njiva.
Tu imamo za nadaljevanje dve možnosti, obe pa potekata po brezpotju.
Lahko izberemo smer, ki se nadaljuje skozi hudourniški graben, kjer se po grabnu vzpnemo kar naravnost navzgor, pri tem pa nekajkrat prečimo pas ruševja. Ko po približno 20 minutah vzpona stopimo nad pas gozda, se nam pred nami odprejo širna neporaščena pobočja Tegoške gore.
Do sem pa lahko pridemo tudi, če na začetku, ko stopimo na markirano pot, le tej sledimo v desno ter jo nato, ko se nam na levi odpre prehod preko ruševja zapustimo. Po lažjem brezpotju se vzpnemo nad pas ruševja ter nato nadaljujemo nekoliko proti levi.
Nad gozdno mejo, oz. pasom ruševja, se pobočje prične strmeje dvigati, mi pa se ves čas držimo rahlo proti levi, kjer so pobočja nekoliko manj strma in sprva tudi še poraščena s posameznimi pasovi ruševja. Višje se vzpenjamo po še za spoznanje bolj strmem pobočju, kjer je predvsem v mokrem, na nekaj mestih tudi možnost zdrsa na travnatem pobočju. Višje se pobočje spet nekoliko položi, mi pa se ob vse lepših pogledih povzpnemo na glavni greben Košute, kjer dosežemo markirano grebensko pot.
Ko dosežemo omenjeno pot ji sledimo v levo (desno Tegoška gora), le ta pa se prične strmo vzpenjati po mejnem grebenu. Tej poti, ki je na nekaj mestih tudi izpostavljena, sledimo vse do razglednega travnatega vrha Pungartske gore.

zemljevid poti
Priporočamo: panorama, podobni izleti,
Dodaj v:    facebook    Twitter    myspace    Digg    delicious    reddit
Slike:
Tegoška planina - pungartska_gora1 Tegoška planina - pungartska_gora2 Tegoška planina - pungartska_gora3 Tegoška planina - pungartska_gora4 Tegoška planina - pungartska_gora5 Tegoška planina - pungartska_gora6 Tegoška planina - pungartska_gora7 Tegoška planina - pungartska_gora8 Tegoška planina - pungartska_gora9 Tegoška planina - pungartska_gora10 Tegoška planina - pungartska_gora11 Tegoška planina - pungartska_gora12 Tegoška planina - pungartska_gora13 Tegoška planina - pungartska_gora14 Tegoška planina - pungartska_gora15 Tegoška planina - pungartska_gora16 Tegoška planina - pungartska_gora17 Tegoška planina - pungartska_gora18 Tegoška planina - pungartska_gora19 Tegoška planina - pungartska_gora20 Tegoška planina - pungartska_gora21 Tegoška planina - pungartska_gora22 Tegoška planina - pungartska_gora23 Tegoška planina - pungartska_gora24 Tegoška planina - pungartska_gora25 Tegoška planina - pungartska_gora26 Tegoška planina - pungartska_gora27 Tegoška planina - pungartska_gora28 Tegoška planina - pungartska_gora29 Tegoška planina - pungartska_gora30 Tegoška planina - pungartska_gora31 Tegoška planina - pungartska_gora32 Tegoška planina - pungartska_gora33 Tegoška planina - pungartska_gora34 Tegoška planina - pungartska_gora35 Tegoška planina - pungartska_gora36 Tegoška planina - pungartska_gora37 Tegoška planina - pungartska_gora38
Diskusija o izletu Tegoška planina - Pungartska gora ()
michael66
27.8.2014
a kdo ve koliko časa se hodi od pl.kofce do tegoške planine??
Tadej
Malo več kot uro in pol.
grega_p
28.8.2014
Hvala za opis, mi je dala idejo za prelep izlet v teh koncih. Sicer sem zaradi občasne megle in množice krav :-) zavil po rušju preveč desno in sem se potem odločil za vzpon na Tegoško goro.

Polno borovnic in prelepih razgledov!
p.s. Cesta je v malce slabšem stanju zaradi obilice padavin..
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Geslo:
Avtoprijava:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati