Hribi.netSlovenski splet
English Hrvatski Seznam gora Iskanje izletov
gorovja / KaravankeBlekova planina / Žužalče / Susalitch - Blekova planina

Žužalče / Susalitch - Blekova planina

Izhodišče: Žužalče / Susalitch (625 m)
Izhodišče Širina/Dolžina: 46,5455°N / 13,844°E
Cilj: Blekova planina (1629 m)
Ime poti: -
Število slik: 48
Število komentarjev: 0
Dostop do izhodišča:

Preko mejnega prehoda Korensko sedlo se zapeljemo v Avstrijo in nato nadaljujemo desno proti Beljaku / Villach. Še preden prečimo reko Ziljo / Gail, pa zapustimo cesto, ki vodi proti Beljaku in z vožnjo nadaljujemo desno v smeri Baškega jezera / Faaker See. Naprej se peljemo proti omenjenemu jezeru, mi pa za krajem Stopca / Stobitzen zavijemo desno proti Teharčam / Techanting in Žužalčam / Susalitch (odcep je slabo označen). V Teharčah zavijemo desno proti Žužalčam, nato pa še preden prispemo v Žužalče nadaljujemo levo na nekoliko ožjo cesto, kamor nas usmerjajo tudi planinske markacije za Blekovo planino / Blekowa Alm (pot št. 685). Naprej se peljemo po ožji makadamski cesti, ki nas sprva vodi skozi gozd, nato pa nas pripelje na travnat teren (pašniki), kjer prispemo na manjše križišče. Tu nadaljujemo levo ter nato po nekaj 10 m parkiramo na primernem mestu ob cesti.

Opis poti:

Že nekaj metrov za tem, ko gre cesta v gozd, nas markacije usmerijo levo na markirano vlako, mi pa ji na razpotjih sledimo desno, kamor nas usmerjajo tudi planinske oznake. Po nekaj minutah vzpona se vrnemo na cesto, mi pa ji nato sledimo kar precej časa. Na križiščih cest sledimo "glavni" cesti, mi pa ji v zložnem do zmernem vzponu sledimo do Pridovskih koč / Pridouhütten.
Tu se cesta najprej rahlo spusti in nas pripelje v manjšo dolinico, kjer se nam z desne skoraj neopazno priključi markirana, a precej zaraščena pot iz vasi Grpiče / Korpitch. Tu obidemo še nekaj koč, nato pa cesta zavije ostro v desno ter nas po nekaj 10 korakih pripelje do mesta, kjer nas markacije povedejo levo na pešpot, ki se nato vzpenja skozi gozd. Po krajšem vzponu se vrnemo na cesto ter jo po 20 m spet zapustimo. Le nekaj metrov višje še zadnjič prečimo cesto, nato pa se pričnemo strmo vzpenjati skozi gozd. Višje se vzpenjamo čez strmo travnato pobočje obdano z bujnim grmičevjem, nato pa se pot vrne v gozd. Še naprej strma pot, nato preči pašno ograjo ter se za njo položi. Sledi zložen vzpon do mejnega grebena, nas pa vse bolj razgledna pot (pogled na Dobrač in Martuljkovo skupino) pripelje do pastirske koče na Blekovi planini.

zemljevid poti
Ob poti: Pridovske koče (1276m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Vošca, Zajčnik, Trupejevo poldne (1 h 20 min)
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim izhodiščem, izleti z istim ciljem
Dodaj v:    facebook    Twitter    myspace    Digg    delicious    reddit
Slike:
Žužalče / Susalitch - blekova_planina1 Žužalče / Susalitch - blekova_planina2 Žužalče / Susalitch - blekova_planina3 Žužalče / Susalitch - blekova_planina4 Žužalče / Susalitch - blekova_planina5 Žužalče / Susalitch - blekova_planina6 Žužalče / Susalitch - blekova_planina7 Žužalče / Susalitch - blekova_planina8 Žužalče / Susalitch - blekova_planina9 Žužalče / Susalitch - blekova_planina10 Žužalče / Susalitch - blekova_planina11 Žužalče / Susalitch - blekova_planina12 Žužalče / Susalitch - blekova_planina13 Žužalče / Susalitch - blekova_planina14 Žužalče / Susalitch - blekova_planina15 Žužalče / Susalitch - blekova_planina16 Žužalče / Susalitch - blekova_planina17 Žužalče / Susalitch - blekova_planina18 Žužalče / Susalitch - blekova_planina19 Žužalče / Susalitch - blekova_planina20 Žužalče / Susalitch - blekova_planina21 Žužalče / Susalitch - blekova_planina22 Žužalče / Susalitch - blekova_planina23 Žužalče / Susalitch - blekova_planina24 Žužalče / Susalitch - blekova_planina25 Žužalče / Susalitch - blekova_planina26 Žužalče / Susalitch - blekova_planina27 Žužalče / Susalitch - blekova_planina28 Žužalče / Susalitch - blekova_planina29 Žužalče / Susalitch - blekova_planina30 Žužalče / Susalitch - blekova_planina31 Žužalče / Susalitch - blekova_planina32 Žužalče / Susalitch - blekova_planina33 Žužalče / Susalitch - blekova_planina34 Žužalče / Susalitch - blekova_planina35 Žužalče / Susalitch - blekova_planina36 Žužalče / Susalitch - blekova_planina37 Žužalče / Susalitch - blekova_planina38 Žužalče / Susalitch - blekova_planina39 Žužalče / Susalitch - blekova_planina40 Žužalče / Susalitch - blekova_planina41 Žužalče / Susalitch - blekova_planina42 Žužalče / Susalitch - blekova_planina43 Žužalče / Susalitch - blekova_planina44 Žužalče / Susalitch - blekova_planina45 Žužalče / Susalitch - blekova_planina46 Žužalče / Susalitch - blekova_planina47 Žužalče / Susalitch - blekova_planina48
Diskusija o izletu Žužalče / Susalitch - Blekova planina ()
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Geslo:
Avtoprijava:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati