Forums / Italija / Carnic Alps / Monte Zermula 2143m nmv, via ferrata

Monte Zermula 2143m nmv, via ferrata

Todi1. 10. 2016 15:39:52
Danes smo se v družbi Miha, Tinky in jaz odpravili na vrh Monte Zermula. Omenjeni vrh se nahaja Karnijskih Alpah ne daleč stran od bolj znanega smučišča Nasffeld. Do samega izhodišča smo se pripeljali iz smeri KG, Trbiž in nadaljevali do kraja Pontebba, kjer ne zavijemo v smeri Nasffeld ampak en odcep naprej. Od tu nas potem cesta pelje še cca 30 min do izhodišča. Vreme nam danes ni bilo naklonjeno, oblačno in megleno, zato pa v dobri družbi pot bolj zanimiva. Sigurno jo ponovimo v lepem vremenu, za sestop pa po poti 442.
Monte Zermula 2143m nmv, via ferrata 1
Monte Zermula 2143m nmv, via ferrata 29
Monte Zermula 2143m nmv, via ferrata 30
tinky1. 10. 2016 17:29:51
Nisem največji ljubitelj ferat, pa me je Metod sprovociral, da sem šel zraven. Ni mi bilo žal, čeprav zaradi megle in mokre skale plezarija ni sprehod kot bi dejal redbul.Malo smo tudi zašli,saj zaradi megle nismo opazili križa na vrhu. Konec dober , vse dobro. Še bomo šli.
start ob 7h2
smo ga pokonc postavl27
tu gor nekje smo bili29
Sabina Grahek16. 10. 2017 15:22:07
Tablje, Pontebba - Rio Secco, tu sva pustila avto, ker je trenutno cesta za prelaz Lonice - Cason di Lanza uradno zaprta. Ob cesti je ogromno polomljenih dreves. Pot sva podaljšala skoraj za dobro uro, sva pa videla, da nekateri gredo vseeno kljub prepovedi. Pokrajina je povsem jesenska, lepota zlato rumenih macesnev te spremlja ves prvi del poti, potem pa vstopiš v skale in si v njihovem svetu dobro uro. Ko izstopiš, te čaka še deset minut lažjega vzpona. Z vrha sva šla za tem po zgornji poti ob številnih kavernah in ostankih vojaških utrdb. Steza je lepa in nudi tudi krasne razglede na vse strani.
Od tu dalje je cestna zapora. 1
Širni razgledi....19
Poljubček. 20
mirank5. 06. 2018 16:14:52
V nedeljo smo bili tam; s prelaza Lonice smo se povzpeli po ferati in sestopili (razen šoferjev) na drugo stran po poti 442 čez planino Zermula do barake Ne lut na cesti v Paularo. Cesta na sedlo iz Pontebe je uradno zaprta, a so nam povedali, da to velja samo za delovne dni zaradi spravila lesa po vetrolomu. Pot je v dokaj dobrem stanju, le zg del v dolžini 1km je res za popazit. Sam dostop do ferate je še delno pod snegom, pa tudi drugod so vidni cvetovi ki jasno kažejo, da se je sneg umaknil le par dni prej. Pozor, na sestopu katerega smo mi uporabili je bedasta tabla, na kateri je označen obvoz v levo s pripisom, da je steza 442 zaradi podora neprehodna. No dejansko je steza res neprehodna - tista na obvozuzavijanje z očmi.
dostop do ferate1
ljubitelj gora21. 10. 2018 20:06:14
Kako lep dan je bil danes v Karnijskih Alpah. Zapeljem se do prelaza Lonice. Gor po ferati, dol po grebenski poti. Na vrhu se zadržal več kot uro in pol, večinoma so že odšli nazaj do prelaza, ko sam ostal na vrhu in občudoval razglede. Med Slovence nisem nobenga srečal. Cesta je uradno zaprta a se je danes dalo it, med tedom pa vrjetno ne bo šlo.
desno je vrh Zermule1
...9
...tud na ta vrh so hodil.10
bagi30. 06. 2023 11:19:39
Po res dolgem času je ponovno prišla na vrsto Monte Zermula, ki krasi obzorje na južni strani prelaza Cason di Lanza, po domače Lonice. Nanjo sva se vzpela po ferati Amici della Montagna, sestopila pa na nasprotni strani po lepi mulatjeri. Ferata je v začetnem, najbolj strmem delu tako zlizana, da se niti žveka ne bi prilepila na skale, višje pa tega problema ni več. Varoval je povsod dovolj in so v odličnem stanju. Sestop je krasno potepanje po razgledni mulatjeri, v času najinega obiska pa sva občudovala še obilje gorskega cvetja nasmeh. Za bližnji Zuc della Guardia nama je žal zmanjkalo časa, imava pa zato izgovor za ponovni obisk velik nasmeh.

Kot sem že omenil v temi Veliki Koritnik je cesta iz Pontebbe do prelaza Cason di Lanza v solidnem stanju. Spodaj je nekaj prelomov asfalta, ki dajo občutek rodea. Tudi srečevanje je zaradi ozke ceste lahko težavno, sploh če oba voznika nista vešča svojega posla.
Parkirava na prelazu Lonice in se odpraviva v smeri bivše kasarne1
Že precej pred kasarno je ob cesti znak, ki kandidate za ferato preusmeri desno v hrib2
V spodnjem delu je precej zelenja, višje se svet odpre3
Sestopava po mulatjeri z oznako 442  na južni strani pobočja23
Vojaška kapelica ob poti, v ozadju Sernio in Grauzaria24
Mulatjera je speljana v varnem zavetju grebena Zermule25
Sami odličnjaki. Vsak zase je hvaležen cilj, marsikaterega pa se da povezati v celodnevno turo26
Bivša kasarna, sedaj lepo obnovljen Rifugio Alpini27
Zaključujeva krog. Kljub pozni uri je v okolici še vedno veliko pločevine28
GPS sled prehojene poti. Naneslo je 6 km in 600 višincev29
panda30. 06. 2023 12:37:20
čestitke obema....vama pa ne zmanjka ciljev nasmeh
varen korak še naprej in komaj čakam novo objavo s slikami. mežikanje
rinča1. 07. 2023 19:31:59
Drugi dan mojega potepanja po Karnijcih si za cilj zastavim Monte Zermulo. Zgodaj krenem po stezici do vstopa v ferato. Kot je napisal že Bagi, me je vstopni del presenetil z , za ferate take vrste, presenetljivo zlizanostjo. Zato se po preplezanih nekaj metrih in glede na to, da nisem vedela kaj pričakovati naprej, raje obrnem in se sprijaznim, da bo treba plane spremeniti. Še dobro, da so me prijazni prišleki prepričali v povratekjezik, ker je ferata višje zelo lepa in lahka. Še enkrat hvala in javite se mi, ker imam kar nekaj fotk... Z njimi sem se povzpela se na Zuc della Guardia, na katero vodi lepa in ne pretežka ferata.