Begunjski vrh

velkavrh12. 08. 2008 17:56:53
Begunjski Vrh si lahko izberemo kot končni cilj tudi iz Krme.Avto pustimo na zadnjem parkirišču in začne se lepa pot proti planinskem zavetišču, ki je sedaj na novo zgrajeno in lepo urejeno. Ne manjka niti zastava.Tu vam lahko postrežejo čaj ali kako pijačo.Že pred kočo pa je izvir s pitno vodo. Nad kočo pa je še en izvir. Torej žejni ne bomo.Tu v bližini je naše prvo križišče.Mi gremo desno, levo vodi pot na Planiko. Kmalu pa pridemo do novega križišča in tudi tu gremo desno, levo se gre na Kredarico.Do tu hodimo nekako dve ure. Sedaj pa je potrebno še dve ure do Doma Valentina Staniča. To je v bistvu tudi edina varna zimska pot do doma .Oznake na visokih kovinskih drogovih s puščicami kažejo smer gaženja po snegu. Res pa da te oznake že jemlje zob časa. Vprašanje koliko se res tu v zimskih razmerah hodi. Pot je slikovita, varna, dobro označena. Nudi nam mir in čudovite poglede na Rjavino. Dobre volje pridemo do doma, kjer se lahko okrepčamo, napišemo kako razglednico, sorodniki in prijatelji jo bodo zelo veseli. Nato pa sledi naš cilj Begunjski vrh. Pot je sicer malo strma, krušljiva, vendar kratka-samo pol ure. Vrh nas nagradi s čudovitim razgledom.
Begunjski  vrh Koča na Prgarci1
Begunjski  vrh Začetek vzpona na goro11
Begunjski  vrh Vrh Begunjskega vrha12
viharnik20. 09. 2009 21:41:34
Zaradi tekem košarke,danes pripeljem v Kot šele ob devetih,kjer le komaj parkiram.Jutro je bilo z nekaj jasnine kar vzpodbudno,kasneje pa čedalje več megle in oblakov.Spodaj pod studencem so na poti kraljevali studenci,rebraste(morske)gladke skale pa so bile drsljive.Sprva sem bil namenjen na plezalno pot,a sem jo zaradi pozne ure,močnejše megle in mokre skale,opustil.V treh urah sem že pri Staniču in naprej skočim še na bližnji Begunjski vrh.Pri koči pa hišnik povedal,da je že dvakrat zamrznila cev za vodo,in tudi snega je bilo prav tolikokrat.danes si odmontirali vetrni generator in pripravili kočo za zimsko bivanje.Najavljenih naj bi bilo sto ljudi za prespat,prišlo samo osem,na Kredarici pa kakih sto ljudi za čez vikend.V gorah je vlaga in mokrota,pod dvatisoč pa še ne hladno.Kljub vsemu je bilo lepo stopiti na triglavsko planoto.Lp-Roknasmeh
Jutranji pogled v višave Kota1
V Peklu je za poredne še dosti prostora25
Žareče sonce na sredini doline,se prikaže26
Tadej30. 06. 2011 12:35:55
Včeraj zgodaj zjutraj sem se iz Krme odpravil na Begunjski vrh ter spotoma še na Visoko Vrbanovo špico. Na vrh sem se povzpel preko Konjskega sedla, sestopil pa sem skozi Travno dolino nazaj v Krmo. Na obeh poteh je v zgornjem delu še nekaj snežišč, ki pa ne predstavljajo večjih težav.
Lp, Tadej
Lovska koča v Travni dolini15
Vernar16
Hribovc8830. 06. 2011 14:06:04
Zelo lepomežikanje, rana ura zlata ura, po jutru se dan poznavelik nasmeh
rb0126. 05. 2012 22:42:18
Danes sem se iz Kota prek Staničeve koče odpravil na Begunjski vrh, nato pa še na Visoko Vrbanovo Špico. V zgornjem delu poti pred kočo je še kar nekaj snežišč, ki se jih je dalo prečiti brez uporabe zimske opreme. Bivak pri koči je lepo urejen, vendar mu manjka žig.
gj28. 06. 2012 14:28:04
Danes iz Vrat po Tominškovi gor, dol pa za Cmirom. Na poti ni snega, varovala ok. Parking pa 3.5€, naj jim bo.velik nasmeh.Lp
LEPO ZA SPOČIT GLAVO1
ZA KAŠEN ZAVOJ GA JE ŠE2
tinky1. 07. 2012 16:36:01
Kljub napovedani vročini,danes zjutraj iz Vrat po Tominškovi do Staničeve in na Begunjski vrh. Dol pa čez Prag. Gor večji del poti v senci in še pihalo je. Dol čez Prag pa kot v kotlu. Srečala sva kar nekaj čehov in hrvatov.
zjutraj1
Cmir12
čez Prag13
joste24. 07. 2012 14:53:42
V sklopu večdnevne poti v Julijcih, sva z dekletom obiskala tudi Begunjski vrh in Visoko Vrbanovo špico, od Staniča pa sva pot nadaljevala nazaj na Kredarico, Planiko in na Dolič kjer sva prespala. Okoli Staniča sva srečala tudi nekaj kozorogov.

Fotografije in opis poti sem objavil na svoji spletni strani: Begunjski vrh in Visoka Vrbanova špica
Na Begunjskem vrhu, razgled na Rjavino.1
sabina196716. 09. 2012 10:38:07
Naš prvotni cilj za včerajšnji dan je bila plezalna pot na Rjavino. Ker pa nam jo je malce zagodlo vreme in v steni še kar precej snegamrk pogled, smo raje našo pot nadaljevali do Staničevega doma in se od tam povzpeli na Begunjski vrh. Pot skozi gozd smo premagovali še v temi, je pa precej spolzka, zato so nam klini in jeklenice prišli še kako pravnasmeh. V daljavi nas je že pozdravljalo sonce in obarvalo vrhove Vrbanovih špic in Rjavine. Čez pas rušja se vzpnemo na bolj kamnito pobočje, ki nas kmalu pripelje do Debelega kamna. Od tu naprej pa nas na poti spremlja tudi sneg, ki pa se ga da na nekaterih delih lepo ogniti, nekje pa smo vanj zakorakali tudi do koleneek. Težko se poslovimo od razpotja, kjer levo pelje plezalna pot na Rjavino, a kljub temu veseli nadaljujemo naprej proti Staničevi koči, ki pa nas pričaka v toplem soncu. Odpre se nam čudovit pogled na Triglav in tudi na naš današnji vrh. Pri koči si na sončku napolnimo želodčke in se podamo naprej proti Begunjskemu vrhu, ki nam tudi včeraj nudi prečudovite razglede. Seveda se prvi pogled ustavi na Rjavini, nadaljuje preko Triglava proti Kaninskemu pogorju, pa čez Jalovec in Mangart proti Razorju, Stenarju, Dolkovi špici, čez Škrlatico proti Karavankam. Vrh je bil samo naš in res smo uživali v teh lepotah. Kljub temu, da je bilo nebo brez oblačka, so čez čas nebo začeli zakrivati temni oblaki, zato smo se kaj hitro spustili nazaj proti Staničevi koči, kjer pa se nismo mogli upreti niti zimskim radostimvelik nasmeh. Čaka nas še spust nazaj v dolino. Kljub vsemu, da ni šlo vse po planu, pa smo preživeli čudovit dan in opravili lepo turo nasmeh.
prvi sončni žarki na Rjavini1
razgled21
nazaj v dolini Kot22
mukica16. 09. 2012 11:21:21
Čestitke vsem,lepo turco ste imelinasmeh....Rjavina bo počakala....zavijanje z očmi
sabina196716. 09. 2012 11:23:26
Hvala Martina, sigurno da bo... nasmeh
anton16. 09. 2012 14:07:48
Lepa tura je bila, Rjavina bo počakala na bolj ugodne razmere....enkraten dan v dobri družbi...nasmeh
alyas16. 09. 2012 21:22:24
Na Rjavini - danes vsaj 10 planincev.Pot iz Krme mimo Purgarce (pastirskega stanu) do Dovških vratc, bolj ali manj pod oblačnim oz. meglenim pokrovom, a brez posebnih težav, tudi markirana je na "frištno". Nekaj mehkega snega je na poti na njen zahodni vrh, takoj nad sedlom, potem pa v glavnem kopno ali pa se ga da obiti. Še najbolj prav bi danes prišle kake male gamaše, tako da sneg ne uide v čevlje, ... a ob teh temperaturah ga bo v dnevu ali dveh že pobralo.
Dostop na Begunjski vrh - že brez snega.
pot na sedlo Dovška vratca1
na Rjavini - pogled proti Triglavu2
Staničeva koča in za njo Begunjski vrh3
Rjavina iz severno zahodne strani - pogled od Staničeve koče4
lijaneja15. 05. 2013 20:46:31
Po nekaj letih smo se z družbo včeraj namenili pogledat, kako se udira sneg Za Cmirom v smeri Staničeve koče. Začuda se sneg začne pecej visoko, tako, da je bilo spodnje melišče popolnoma kopno. Zaradi tople noči je bil sneg tudi zjutraj že ojužen, vendar se je dalo kar lepo hodit, udiralo se je največ do 10 cm globoko. Nad 1900m je snega še veliko, z naše smeri je bil še nedotaknjen, brez vsakih sledov. Povratek je bil expresen, saj je bila strmina in trdota snega idealna za drsanje s čevlji in smo bili mimogrede zopet na melišču.
Škrlatica, Rokavi in Oltar z Za Cmirom1
Spodnja Vrbanova špica15
Visoka Vrbanova špica16
skalaš7016. 05. 2013 13:03:49
Sem vas videl s Kredarce in lep pozdravnasmeh.
lijaneja16. 05. 2013 20:53:57
Skalaš70, baje sta šla dva celo na vrh, kljub zelo gnilemu snegu!?
Če si kaj slikal v naši smeri, te prosim za posnetek.
skalaš7017. 05. 2013 12:38:56
Trije so bili na vrhu, tule pa prilagam nekaj fotk, da se najdetenasmeh!?

Lep pozdrav in varen korak vam želim
lijaneja17. 05. 2013 17:24:17
Hvala.
Srečno v hribih tudi tebi.
Kokta22. 07. 2013 21:59:16
Par sobotnih in nedeljskih slikic. V koči Valentina Staniča zelo prijetna oskrbnica z veliko dobre volje. Vsa pohvala izvrstnim kuharicam, kajti tako dobre gobove juhice že dolgo ne, sploh na tej višini nasmeh. Na nedeljo ponoči je kar fino deževalo, tako da je dopoldan megla prekrila vse tja do 2000.
Bohinjska vratca1
Kovinarska koča28
Kokta22. 07. 2013 22:47:32
MRKAČ23. 07. 2013 08:27:54
V soboto na Vrbanovih špicah, Begunjskem vrhu, v nedelj na Triglavu. Vse pohvale ekipi Staničevega doma, izredno prijazni, zalo dobra hrana, gostoljubnost in domače počutje. Bravo punce