Romanje na Sv. Višarje

triglavski3. 12. 2008 19:36:08
Večina se na romanje na Sv. Višarje odpravi z gondolo iz Žabnic (Sella di Camporosso), občasno še redki po stari romarski poti ob potoku Lussari iz Žabnice (zelo zanimivo za turne smučarje pozimi), no jaz sem si izbral malo daljšo iz Trbiža (nad igriščem za golf), preko M. Prisnig in M. Florianca na Višarsko planino ( Malga di Lussari). Bila je prava zimska pravljica. Seveda sem pot opravil s smučmi, ker peš ne bi bilo izvedljivo, pa tudi med smučarsko sezono je to možno le pred in po obratovanju smučišč.
Romanje na Sv. Višarje Kaže se sonce, ki obeta lep dan1
Romanje na Sv. Višarje Kraljevska špica - Monte Re nad Rio Fredo16
Romanje na Sv. Višarje 17
viharnik4. 12. 2008 07:49:29
Triglavski,tole je bila pa tudi zelo lepa tura,snega pa še nekoliko več,kot na Ratitovcu!Doli pa 1000m spusta...
Kriška4. 12. 2008 09:34:01
Spet en šopek lepih fotografij - pravi balzam za dušo ob dopoldanski kavi!nasmeh
dj124. 01. 2009 20:33:37
Včeraj 03.01.2009 smo se v zelo mrzlem jutru odpravili na Sv.Višarje.Sprva smo se podali iz Ovčje vasi(Valbruna), a žal neuspešno saj se je pot ob zasneženem in zaledenelem hudourniku kaj hitro končala.Zapeljali smo se do Žabnice(Comporosso)in ob robu smučišča krenili proti vrhu.Toda samo do vmesne postaje kabinske žičnice,naprej pa z žičnico.Na vrhu se je šele pokazalo sonce in prava zimska pravljica.V dolino smo se odpravili preko zasnežene Višarske planine po shojeni potki do parkirišča gondole.Prilagam tudi nekaj slik za boljšo predstavo zimske pravljice.LP DJ
stara neuporabna  postaja gondole1
Mangart23
Zmagovalna ekipa na vrhu24
dj124. 01. 2009 21:03:18
Še nekaj slik bom priložil....
LP
osvetljena Višarska cerkvica19
pozabil sem še na Viš in Montaž - drugi najvišji v Julijcih20
triglavski18. 12. 2009 17:37:05
Spet je leto naokrog in odpravim se s Trbiža preko Florjanke na Višarje. Lep, hladen in sončen dan je kot nalašč za lepe razglede, ki jih nudi ta pot. Seveda sem hodil s smučmi po smučišču, ki zaenkrat še ne obratuje, a bo kmalu. Na Višarjih sem zavil še k g. Mešniku, za zdravje sva zvrnila kozarček, potem pa nazaj.
čeprav je bil jasen dan je tudi snežilo in naredila se je mavrica1
na Višarski planini je bilo peklensko mraz6
vrh Sv. Višarij10
pri planinski koči12
jutri odprejo smučišča in gostišča bodo spet polna13
Mangrt14
Bajta Florjanka15
krasovc18. 12. 2009 21:41:18
Lepe slike, sploh so zimske slike Visarij mi vedno zelo vsec, ne vem zakaj, ne vem ce samo meni. Se mi zdi kot pravljicno naselje, Bozicno naselje..
No, Mesnik je fejst oseba, je bil moj ucitelj smucanja, tud na plasticni stezi :-)
Pa bi moral tud mimo Jureta, harmonikasa, tam harmonike in drugi strumenti se kar valjajo. No, vcasih ni drugega ko tam prespat, saj pride kmalu pozno.
andrejjerina18. 12. 2009 22:05:35
Katero izhodišča za omenjeno romanje priporočate, glede na to, da mi je najbližji dostop iz smeri Kranjske Gore. Sam razmišljam o romarski poti mimo kapelic na vrh Višarij in potem na Kamnitega lovca, vendar je jutri slaba napoved, za v nedeljo pa bomo videli kako se bodo lavinske razmere spremenile? LP Andrej
triglavski18. 12. 2009 22:14:45
Ta pot iz Trbiža je seveda kar precej dolga, pa če odprejo smučišče Florjanka, potem več ne bo možno po smučišču. Lepa je stara romarska pot iz Žabnic, vendar kot sta mi povedali turni smučarki iz Avstrije je spodnji del nekoliko poledenel, če bo kja snežilo, potem bo hitro bolje. Je pa pot seveda v celoti v senci, kar je pri teh temperaturah nekoliko neprijetno. Za Kamniti lovec nisem videl nobene sledi, pa tudi je zaenkrat še premalo snega za smučanje, vsaj zame, ker smučam eno varianto dol proti Zajzeri in se potem vračam po cesti nazaj. Varianta je še iz Zajzere in Mrzle vode preko sedla Prašnik, vendar je ta spet v senci po celotni dolini Mrzle vode, pa še izredno dolga.
andrejjerina18. 12. 2009 22:24:25
No mislim, da ko čas dozori in bo dovolj snega, se bomo odločili za pot iz Žabnice. Kljub vsemu hvala za odgovor. LP Andrej
sabina.73. 01. 2010 19:39:40
Napovedi odlične, torej se je treba podati na pot. Za otvoritev turno smučarske sezone sva zbrala romarsko pot, da se noge in predvsem kolena počasi prilagodijo na napor. Seveda je bila danes pot zelo zelo obiskana, pa vseeno ni bilo gužve in vsak najde svoj mir v tej prekrasni pokrajini. Bilo je kar precej mrzlo, a telo se kar hitro segreje, ko najdeš pravi ritem. Smuči nadeneš takoj na začetku, so pa še nekateri predeli s kamni, nekaj metrov je treba smuči tudi snet in še manjša ovira pri potoku......Razgledi seveda super...Smučanje pa zahtevno, zaradi grbinčaste in ledene proge, predvsem na začetnem delu.
Prvi del poti je ravno prav zasnežen.1
Tudi ta slika ne potrebuje razlage.8
Pa sva na vrhu.9
m're 15. 01. 2010 09:59:29
Ja, včeraj nas bilo kar precej na Višarskih - tudi slovenskih koncih. http://www.turni-klub-gora.si/~frances/razmere/
Smučanje po smučišu res ni bilo bog si ga vedi kaj, veliko boljše izpod Kamnitega Lovca. Se pa vsaj pripelješ do avta kar v trenutni situaciji sploh ni slabo nasmeh.
Je pa novo leto prineslo izboljšanja - vsaj kar se snega tiče... nasmeh
Snežne in ostale razmere niso več popolnoma aktualne pa vendar:
- Prehod čez potok je trenutno precej zoprn. Sem izkusil na lastnih rebrcih ob nonšalantnem - ''češ sej staremu kozlu nima kej bit'' - skoku z smučmi v rokah.
- Vršna grapica na Kamnitega ali njegovega levega brata dvojčka idealno ''škripajoča'' , vendar zahteva vsaj cepin, zelo toplo priporočljive pa so tudi dereze... Brez omenjene opreme vzpon lahko postane nevaren, če ne drugega tudi za tiste pod tabo.
sabina.76. 11. 2010 23:16:04
Danes zjutraj sem se prvotno nameravala posvetiti domu, ker je bilo na naših koncih zelo turobno vreme. Toda prav zaradi tega, potem ko sem videla na web-cam kakšno je vreme okoli Trbiža,sem se pozno dopoldan odločila, da grem na Višarje. Medtem ko so se mnogi že vračalizadrega, sem jaz hodila navkreber in opazila, da so letos poleti obnovili stezo in križezavijanje z očmi. Ker vseeno ni bilo še tako pozno, sem zavila tudi proti Lovcem in prehodila pol poti, saj je bilo tam največ sonca in tudi prave tišine. Pot je zasnežena, a ne ledena. Verjetno pa je leden zadnji predel pod steno, ker je bolj v senci. Ko se je sonce skrilo za Montaž, sem se odpravila na Višarje in opazila nov spomenik,ker letos praznuje 650.jubilej nastanka. Žal je megla že prekrila tudi Višerjeeek in tako sem jo hitro ubrala proti domu ter zadnji del poti prehodila v temi, na srečo brez nevarnih srečanjjezik!
Obnova poti1
Napis10
V gozdu je že tema.13
bari7. 11. 2010 16:13:38
Luštno. Luštno vse: fotke, hribi, predvsem pa... nasmeh

A kar sama hodiš naokoli? mežikanje
sabina.77. 11. 2010 16:23:31
Hvala! Ja, včasih grem kar sama na potep...mi paše. Samo tokrat sem bila malo pozna!mežikanje
ljubitelj gora7. 11. 2010 17:06:52
@bari

Sam je še najbolje hodit v gore, se še največ zapomniš okolico, razglede, koče in ti ostanejo v spominu še dolgo časa, če pa greš z nekom pa se med potjo pogovarjata pa zelo malo ostane v spominu.
JusAvgustin7. 11. 2010 17:45:58
strokovno vrhunskivelik nasmeh
jprim7. 11. 2010 18:15:08
ljubitelj gora
... se ne strinjam s tabo, midva hodiva dva, pa nava ostane velikoooo v spominu, saj med potjo le redko klepetava.
LP!
Hribovc887. 11. 2010 18:15:37
Se strinjam z zadnjim komentarjemvelik nasmehnasmehmežikanje
Santi7. 11. 2010 21:15:20
Sabina, pol sva pa imela smeno, jaz sem bil "dopoldanska" nasmeh. Dol sem šel pa po smučišču, je hitreje.