Picco di Mezzodi - Poldnik ali Kopa

jax14. 06. 2015 15:20:10
Aja, pa se opravičujem za nekoliko čuden vrstni red fotk. Sem šele zdaj ugotovil, da jih na hribi.net sploh ni mogoče premikati, ko so enkrat objavljene.
Suriljana13. 08. 2016 21:40:49
Danes smo se z Remšendola podali na vrh Poldnika preko Rateške škrbine. Pot je lepo markirana, nudi čudovite razglede, a krušljiv greben terja malo pozornosti. Priporočam obisk te skoraj pozabljene poti! Slike in nekaj več besed pa najdete na linku: http://www.freeapproved.com/objave/2016/08/13/poldnik-grebenckanje-cez-ratesko-skrbino.html
bagi27. 07. 2017 14:29:31
Kopa ( Picco di Mezzodi ) nad Belopeškimi jezeri ima dva pristopa. Običajnega, ki poteka od jezer in slabo poznanega, a dobro markiranega ( 519 ), iz skrite doline Remšendol. Trenutno je ta pot prehodna brez večjih težav, a vseeno ni za vsakogar. Markacisti so ji dali oznako *Solo per esperti*, oziroma po domače … za pohodnike s kilometražo nasmeh.

Pot ima nogam prijazno začetno ogrevanje na prodiščih Remšendola, kasneje se požene v strmino vse do skalnih stopenj. V tej strmini je veliko zelenjave in v poletni vročini vlage. Lepši del poti se začne ko pridemo do skal. Tam se držimo leve v smeri Kope in grebenčkamo malo gori, malo doli, malo po levi in malo po desni velik nasmeh. Na nekaterih mestih je pot izpostavljena, sem ter tja že malce podrta, a večjih težav ni, seveda z upoštevanjem tistega …. *Solo per esperti*.

Za povratek smo izbrali krožno pot s spustom po običajnem pristopu in na sedlu z razpotjem ubrali levo pot. Ta je krajša od pristopne in preči pobočja v smeri izhodišča.

Koordinate izhodišča … 46°29'17.2"N / 13°36'30.7"E

Prijazen začetek do zatrepa doline Remšendol1
*Solo per Esperti* ni brez pomena. Pohodniki brez ustreznih izkušenj nimajo tu kaj iskati2
Jutranje sonce3
Picco di Mezzodi15
Opravljena krožna pot16
palček plezalček14. 10. 2017 22:38:59
Super, da ste izbrano turo uspešno izpeljali do konca, a Niels Bohr bi za način pristopa na Bukovnik najbrž samo pomenljivo pripomnil: 'Interesting."
funnyboy15. 10. 2017 07:38:55
Hmm, ko bi vedel, kdo je ta možakar in v kakšnem kontekstu so mišljene te besede, bi mi bilo lažje razumeti, na kaj ciljaš velik nasmeh
ločanka2. 07. 2018 23:19:23
Po sedemnajstih letih včeraj ponovno na Kopo, tudi tokrat z Jezerske planine, saj so spomini že precej zbledeli in potrebno jih je bilo obuditinasmeh.
Ni kazalo nič, da se bo vreme izboljšalo, pa se je. Že malo pod vrhom je sonce vse bolj topilo oblake, in na vrhu na bolj odprte poglede ni bilo potrebno prav dolgo čakati.
Res da je Kopa umaknjena iz glavnega grebena Mangartskih gora, a je zato kot odprt balkon za občudovanje vse njegove okolice.

Še posebno je v svoji zeleni obleki včeraj blestel Travnik, od katerega skoraj ni bilo mogoče odtrgati pogleda, da je skoraj zasenčil Mangarta, ki tu dominira.
Tudi Bukovnik, vrh v neposredni bližini, se tudi prav imenitno dviga pred njim. Tako sta poznana sedaj oba, še malo nazaj nepomembna, nepoznana.

Povratek pa preko cvetočih travnikov Jezerske planine in večkratno oziranje na panoramo v ozadju, nato pa namakanje nog v zgornjem Mangartskem jezeru, katerega okolica je bila včeraj polno obiskana.

Pa še Zelenci so bili ob poti, se je bilo potrebno ustaviti tudi tam, ja, vse to lahko obiščeš v enem dnevu.

Zaključek pa na dobri kavi v Aljaževem hramu.
jutro na Jezerski planini, konji se pasejo1
a Bukovnik se dviga pred njim14
občudovanje - Mangart, Travnik, Bukovnik, Male Špice15
Bukovniku naproti16
preko Monte Schobra in Rabeljskih špic pogled na Viševo in Montaževo skupino v oblakih17
a Travnik je vedno znova privabljal pogled, tako zelenih travnikov zlepa ne vidiš, me je kar zasvojil18
tu čez prehod v Remšendol19
življenje ob jezeru včeraj31
pa še pri Zelencih32
bogi16. 07. 2018 11:31:21
V začetku julija smo prehodili pot iz Belopeških jezer na Poldnik - Kopo. V jutranji megli nam je bil cilj skrit, ko pa smo prišli na gozdno mejo, so se megle razkadile in pričelo se je uživanje v razgledih na Dobrač, Ponce, Mangart in Montažovo skupino. Malo pod vrhom je pot na skalnem skoku zavarovana z vrvjo tako, da je lažji pristop. Čelada je tu zelo priporočljiva. Sestop smo opravili po isti poti.
ločanka16. 07. 2018 19:33:34
Takole ste se pa vračalinasmehnasmeh
grega_z_brega16. 07. 2018 21:13:42
hribovska voajerka jezik
bogi17. 07. 2018 17:16:53
ja ločanka, točno takonasmeh
2061alessio21. 05. 2020 19:58:39
300 kosmatih , tukaj iz tujne ker so nama malo izpustili, koncno na vrh, finallynasmeh z sosedom in derezami , vsako leto kamen vec v nahrbtnikuvelik nasmeh
sosed v luknjo2
turbo21. 05. 2020 20:54:59
Alessio super! Končno, kajne nasmeh
2061alessio22. 05. 2020 13:10:46
rekli smo se da naj cimprej gremo gor preden bojo spet nas zaprli zaradi aktualne vedenje naših v mestahjezen na žal lokali še zaprti pri jezerih tako da za gasenje žeje brez možnostimrk pogled
a bo šlo?1
dodal sem malo kg v casu  virusa, ne bo šlo.2
sedaj bo !3
ciao4
v rikverc5
surprise6
panoramik26. 08. 2020 19:09:32
Alessio, pozdravljen
Imam vprašanje zate, pred kratkim sem gledal video in vzpon na ta vrh,od nekega Italijana,ki pa ni prišel na vrh,ker je tik pod njim bil napis da je pot zaprta.A je to res, je pot še vedno zaprta?
2061alessio27. 08. 2020 21:14:02
pot je o.k. in zmeraj je bila o.k. on je mislil preciti po poti 519 do doline Val romana /Remšendola in je videl da na zgornjo križišce je tabla z opombo pot zaprta( že vec let je zaprta z opisom na spletno stran "sentieri CAI FVG " ker on ni pogledal in tudi ni nobenega vprašal kako je stanje te poti , rinil je gor z zelo teškem rukzaku in je izgledalo da pleza gor po nekaki steni, a si videl svoje obutve??? ma lepo prosim ,to pove vse, takih ljudeh kar boli da so doma na kavcu ker povzrocijo samo težave), naj nekaj povem od tega tipa: on je iz južne italije in se je odlocil da bo dal skozi cel del države kakor pešpotnik ,ima svoj blog na kateremu ga veliko ljudi ker nimajo pojma v hribih ga sledijo po etapah in 3/4 komentirajo take pizdarje da bog pomagajzmeden ja sigurno tako on si zasluži denar da lahko izpelje celo turo po državi, vec ljudi komentirajo in vec zasluži, ne vem kdo ga je spravil prav na to pot in imel je sreco da hvala bogu sem jo tekrat zaprl z tabalmi prav za take idijote kakor je on in vem da sem mu cisto rešil življenjie ker z tisto težo in "opremo" nebi imel nobene priložnosti ker je zelo neizkušen kakor sem opazil na druge lažije etape svojega potepanja. pravi cirkusmrk pogled
bos8. 09. 2020 06:20:19
V nedeljo po krožni poti Remšendol - Poldnik - Remšendol. Pot je lepo označena in primerna za zelo izkušene, saj je zelo krušljiva in brez jeklenic do vrha. Pri sestopu je v pomoč vrv.
Na vrhu ni bilo ravno lepih razgledov, pa kdo bi jih pogrešal po dveh dneh brez oblačkajezik.
jutranji utrinek1
Ortigara24
se je sončil25
djimuzl8. 09. 2020 09:40:24
Bom jaz dodal kakšno slikco več, če sem že ravno imel boljše razglede en dan prej nasmeh
Gor in nazaj sem se podal z gornjega Mangrtskega jezera. Pot je brez posebnosti, le v senčnem gozdnem delu so bile skale vlažne tudi nazaj grede.
Velja opozoriti, da je pot 519 čez Rateško škrbino - po kateri je na vrh pristopil Bos - uradno zaprta, kar je razvidno tudi iz ene od njegovih (pa tudi mojih) fotografij.
Jutranja Kopa1
Zaprta pot.18
Malo pod vrhom, pogled na Dobrač, Črni vrh, Tromejo, Osojščico...19
Na vrhu so pogledi še lepši - Kanin20
Bližnji vršaci - Visoka špica, Skala, zadaj kukajo vrhovi Loške stene - Bedinji vrh, Vrh Krnice - pa Rombon, in Jerebica 21
Mangrt in vrh Kope22
Rabeljske špice, nekoliko manj atraktivne so od tu...23
Nad robom rateških Ponc se pokaže tudi martuljška Ponca; pa Oltar, Rokavi in Škrlatica24
Obiskana Mala Mojstrovka in Prisank. Tudi na drugih 'običajnih' vrhovih ni bilo nič boljše :-) Desno je prav tako obiskani Strug - z dvema kavkama na vrhu :-)25
Križ na vrhu ponuja dober motiv26
Proti zahodnim Julijcem27
Montaž28
Pa nazaj...29
Visoka Ponca30
2061alessio31. 10. 2021 16:46:59
vceraj gor da smo utrdili križ ker je strela udarila eekin razmetala naokoli postavljene kamenje za utrditev podstavekamrk pogled, nazajgrede odstranili vrv v grapi ker ce tudi pomaga ni varna (po EN NORM 2018), narocil sem PD FJK da ce dobijo kaj denarja naj namestijo zajlo .
urejeno9
sosedi so v megli10
bivša vrv11
grapa12
malimiha31. 10. 2021 17:44:46
Alessio smo se srecali vceraj na poti. Po videnih slikah ste lepo uredili kriz lp Miha