Skutnik-Monte Guarda 1721m

rozka10. 11. 2011 16:46:00
Danes pa nekje vmesnasmeh....med hribi in gorami. Začela v Učji pri cerkvici ( cesta proti Krnici zaprta) in že grizla, ampak res grizla strmino v gozdu, ter po cca urci prikukala na planino Kal. Gozd pustila za sabo in že uživala v prvih razgledih, greben pa je pokazal še tisto, kar je bilo do sem skrito. Vrh samevalmežikanje, meni pa je pogled uhajal na najbližje sosede, eden me še posebej mika, hmmm, mogoče pa še letosmežikanje...sestop po isti poti nazaj in ponovno preživela en sončen dan tam, kjer sem večino časajezik in kjer sem najrajevelik nasmeh...
Skutnik-Monte Guarda 1721m pri kapelici pustila avto1
Skutnik-Monte Guarda 1721m danes prehojen greben24
Skutnik-Monte Guarda 1721m gore nad Bcem25
Skutnik-Monte Guarda 1721m Rombon26
Skutnik-Monte Guarda 1721m ja, ja vem, a sem morala...sveži pogled na Mangrt in Jalovec iz LK27
miri10. 11. 2011 17:02:44
A tega,rozka?
rozka10. 11. 2011 17:43:03
ne, ne, moj, ki mikanasmeh, je tam čisto zaaadaj in še kopen...mežikanje, mal pomoči, hehe, zadnji v visoki rezijanski
miri10. 11. 2011 18:14:47
A smo ga najdli?
rozka10. 11. 2011 18:25:00
js mislim tegamežikanje
majčica11. 11. 2011 08:44:22
vidim da si si napolnila baterije na ta prečudoviti danjezik. lepa turca,dobra ideja in super razgledi (saj kje pa nisomežikanje)
čestitam in uživaj daljenasmeh
rozka11. 11. 2011 21:03:13
Hvala...ti priporočam turco, je res lepa, pa ta greben, uhh, moraš videtinasmeh
Kozorog11. 11. 2011 21:19:11
miri mslim, da si dal gor 10.11.2011 sliko (prva) veliki Babanski skedenj...mežikanje
miri11. 11. 2011 22:14:45
Ja,sem mislil,da rozko mika on.
rozka11. 11. 2011 22:48:49
ne, ne, na tem že letos bilamežikanje
katja871. 05. 2014 20:49:26
Danes sva se po tej poti odpravila na vrh Skutnika. Dan je bil sončen in imela sva prekrasne razglede velik nasmeh

Na poti snega več ni, zato tudi hoja po grebenu ni težka.
Opozorila bi edino na to, da je v opisu poti napaka, in sicer, da je smerna tabla za Skutnik/Monte Guarda z oznako 733, komaj 150m za cerkvijo, ne pa pred mežikanje

Slike iz pohoda si lahko ogledate na spletni strani Planinskega društva Matica Murska Sobota: http://www.mojalbum.com/pdmaticams/20140501-skutnik-monte-guarda-1721m/se-zadnji-pogled-na-celotno-pobocje-pod-skutnikom-slikano-iz-ceste/21670511
Razgled iz planine Kal na pobočja pod Vrhom Planje1
Razgled iz Vrha Planje na grebensko pot proti Skutniku/Monte Guarda2
Razgled iz vrha Skutnika na čudovito Kaninsko pogorje3
Razgled iz vrha Skutnika proti vzhodu na naše prekrasne Julijske alpe4
Razgled iz vrha Skutnika proti Krnu (levo) in Matajurju (desno) ter v dolino z reko Sočo5
Razgled iz vrha Skutnika na celotno grebensko pot proti Vrhu Planje6
5ro27. 11. 2014 00:31:23
Včeraj (torek) na Skutniku iz vasice Učja po poti 733. Megla, ki je v dolini vztrajala večji del dneva, se je nad 1000 mnv razkadila in lahko sem užival v prekrasnem sončnem vremenu. Škoda le zaradi kopren, ki so preprečile fantastične razglede, ampak potem bi bilo že preveč "kičasto". Pot je do 1500 mnv povsem kopna, potem je nekaj snega, ki je bil zaradi vročine povsem razmočen. Gamaše pridejo kar prav, sploh po grebenu, kjer se mestoma udre tudi prek kolen. Nazaj po grebenu po poti 731 do sedla Predolina in potem po 732 nazaj do izhodišča. Lepa krožna pot, ki pa jo bom naslednjič raje opravil v obratni smeri. Vsi razcepi in celotna pot lepo označena. Od vsega me je najbolj presenetila samota teh krajev, celo pot nisem srečal nobenega človeka, ne avtomobila po cesti, kot da je civilizacija te je kraje malo zapustila. Verjetno je poleti nekaj več življenja, sedaj pa je bolj ali manj vse izumrlo.
Po eni uri pridemo iz gozda na planino Kal, kjer se nam odpre pogled proti Vrhu Planje1
Na grebenu se pred nas postavi Kaninsko pogorje 2
Iz Vrha Planje proti Skutniku ni več daleč...3
Drobna rdeča pika je bivak pod Babo4
Popoldan so se meglice razkadile tudi nad Sočo. Spodaj Žaga, zadaj Polovnik in Krn, desno Matajur.5
Pot 731 po grebenu nam omogoča lepe razlede, pogled iz Banere proti Skutniku. 6
miri27. 11. 2014 08:01:08
Tudi poleti lahko uživaš v samoti teh prelepih krajih.Lepe slike.
rozka30. 06. 2015 20:33:57
hja, poberem sotrpinko in že s polnim rukzakom planov drviva proti mojemu najljubšemu, moji največji ljubezni, ki nikoli ne razočara...seveda Bcu. Čas je kar tekel in tekel, a sva se kljub nevedenju, neznanju in pozni uri, odločili za brezpotje, ki me je malo žulilo in seveda, je bilo treba poizkusiti...da takoj omenim, če imate čas in hočete doživeti balzam za oči, pojdite, sprehodite se in si oglejte Globoški potok, katerega zaznamuje tri-delni slap nad njim.
In sva šle, v hrib, seveda...vmes sva šle malo po svoje, že hotele odnehati, pa nekako ego ni dalnasmeh in jaaa, našle pot in ker je bilo vodilo tega dne pot in ne cilj, tudi nisva šle na vrh, saj bi časovno šlo zelo na tesno...čeprav...hiiih
Sedeli sva na ogromnem balvanu, imeli razgled vse do Krna, družbo delali gamsi in zaslužena malica...občutek, ko najdeš pot, ko si malo v negotovosti ali bo ali ne, pomanjkanje časa( beri svetlobe), vedno vznemirja in tista radovednost vedno žene naprej in ja, naslednjič, vse do vrha in še naprej...
Če koga zanima, kje sva hodili...Žaga - Globoški potok ( cca 30 min) - skoraj Skutnik ( Monte Guarda), gre za brezpotje, zato se izziva lotite samo tisti, ki vam raziskovanje predstavlja izzivnasmeh in ste pripravljeni se vzpenjati vsaj 4 urce, hihiii
...in naj kot zanimivost še povem, da sva videli vse štiri "odrivne" točke novega Učeja zip-line, hudooo ter, da so ceke delili zastonj...
Globoški potok1
prvi možicelj nekje na sredi poti:)2
razgledi...3
utrinek4
sreča na poti5
zip-line čez Učjo6
bagi21. 12. 2015 11:12:18
Tudi nas je končno zaneslo na ta mejni greben in kar nismo se mogli načuditi tej poti eek. Je ena tistih pri katerih se vprašaš zakaj si toliko časa odlašal z obiskom zmeden. Pot je od doli do gori prijetna, nadvse udobna, skoraj uživaška velik nasmeh. Iz prve roke in brez slabe vesti lahko povem da je pravo nasprotje Stolovega grebena ki se v svoji veličini razteguje na nasprotni strani doline. Začeli smo v pozabljeni vasici Učja, srečavali opustele domačije, malce pofirbcali po njih in že na pobočju grebena pri leseni, izprani tabli zavili levo proti Vratcom. Pot se tu malce izgublja v travah, a markacije se pokažejo čim postaviš oči na peclje zavijanje z očmi. Na grebenu smo zavili desno in čez Benoro, Sjenovik ter Planjo zaključili na Skutniku. Razgledi seveda oh in sploh, snega bo kmalu še za vzorec zmanjkalo. Toplo priporočam nasmeh.

Tukaj zaviješ na pot. V prevodu ... planina Kal, Planja in Skutnik1
Kar nekaj opustelih domačij iz nekih prejšnjih časov je ob poti.2
Trdo življenje je moralo biti v teh robeh.3
Del grebena z Vratci kamor se priključi pot če slediš leseni tabli na pobočju4
Tukaj smo zavili levo. Se splača ...5
Po desni dolini poteka znamenita cestna povezava proti Reziji. Samo za izkušene :)6
Prvič na grebenu. Desno je Rezija7
Pogled s Skutnika proti Soči in Kobaridu16
Takole smo tacali. Dolžincev 12,5 km, višincev 1071 m, hoje dobrih 6 ur17
miri21. 12. 2015 12:29:46
@bagi,enkrat startaj na Krnici,se s Skutnika vrni v Učjo pa peš do avta.Boš videl,da boš vse ovinke speljal brez popravljanja.velik nasmeh
Hvala za lepe slike.
miri21. 12. 2015 12:29:47
Hvala za lepe slike.
bagi21. 12. 2015 12:43:00
He, he Miri, hvala za predlog nasmeh. Mi je naredilo lušte po celotnem grebenu takoj ko smo pritacali nanj. Vsekakor pride na vrsto. Hoje po cesti se ne branim, pa dva pešca se ravno lepo srečata na rezijanski velik nasmeh.
BT8821. 12. 2015 14:44:14
Bagi kolk je kaj snega na Tavisoki Rezijanskicool,če si ošvrknil kaj tam mimo
VanSims21. 12. 2015 17:07:20
Lepo, da ste mi avto pofotkali. velik nasmeh Pa srečali smo se verjetno, ko sem šel nazaj s Skutnika proti Planji! mežikanje

@miri: jaz sem potem nadaljeval po grebenu. Trapanje nazaj iz Krnice navzdol po cesti je verjetno vseeno lažje kot navzgor. Se pa vleeeče, ja! zavijanje z očmi Tudi vozil že po tej cesti, ko sem šel nazaj iz Zajavorja. Italijani kot Italijani pa kar mimo tebe, se ustavi tik preden samo čakaš da bo BUM. Pa v sezoni je dosti kolesarjev na tej ozki cesti, ki jih komaj opaziš ko ti pridejo izza ovinka. eek
bagi21. 12. 2015 18:45:18
@VanSims ... smo se srečal, ja nasmeh. Sem že mislil da maš pri naših sosedih vikend ker je avto vseskozi pridno čakal tam velik nasmeh.