Montaž

doripiki26. 09. 2010 05:00:36
Zares lepe slike!mežikanje
Majdag26. 09. 2010 10:44:18

Doripiki hvala,bilo je res lepo..
g.28. 09. 2010 18:48:11
lepe fotografije!
zanima me kje se da o tej poti prebrati kaj več in še če so gamsi tam gori pravilo?
nisem še ujel gamsa v objektiv.... zavijanje z očmi
hvala!
lp,g.
ben28. 09. 2010 19:24:46

Ne vem za gamse, kozorogi me pa v teh koncih še niso razočarali. nasmeh

LP B
Majdag28. 09. 2010 19:49:22

g.vse o tej poti je v -Planinskem vodniku-
Andrej Mašera - Zahodne Julijske Alpe ali pa pogledaš na internet.Trope gamsov pa smo mi videli ,ko smo šli na Vrtačo.Pa lep večer še naprej.
IgorZlodej28. 09. 2010 20:31:51
Če ne bi vsak za vsako pot, ki jo opravi odpiral nove teme in se bi držal že odprtih tem, ki jih o Montažu ne manjka g. g ne bi imel takih čudnih vprašanj, le na "iskanje" je treba klikniti in vpisati željeno ime.
BT8828. 09. 2010 20:56:40
Ma katera je ta grebenska al je to novo ime za kašno staro potzadrega hvala
IgorZlodej28. 09. 2010 21:17:20
Nad Pipanovo lojtro se gre lahko še nekaj časa naprej po grebenu proti vzhodu v smeri Vrh Brda, potem pa v desno nazdol, toda pozor, ta "obvoz" poti je varen le v suhem, sicer pa zna tam v mokrem precej drseti. Spodaj se pod "lojtro" oz. prvimi jeklenicami ponovno priključi na običajno pot. Ta obvoz je dobra rešitev, če je na lojtri gužva.
Majdag29. 09. 2010 09:59:25

Hvala Igor za odgovor BT88.Glede komentarja včeraj pa .Načeloma se strinjam,vendar se na tem forumu razpišejo celi "doktorati" o raznih bedarijah.Pa mislim,da kanček kakšnega osebnega zadovoljstva (bahanja),ne more škoditi,posebno če ljudje to radi berejo.Glede iskanja izletov na Hribi net pa v konkretnem primeru,ko je ben dal link še gre,drugače pa marsikdo ne zna poiskati stvari,ki ga zanimajo.Sta pa vedno dve možnosti:beri ali neberi.Jaz osebno preberem vse članke Igorja Zlodeja in nekaterih drugih avtorjev.So zelo zanimivi in poučni in vem,da so to ljudje ,ki veliko vejo.Nekateri pa imajo celo to možnost,da se vsak dan povzpnejo na kakšen vrh. Pa brez zamere Igor,čav!
BT8829. 09. 2010 10:39:24
Majdag nisem razumel ma sem vprašal za pot in ...... haloooozadreganasmehnasmeh
Majdag29. 09. 2010 11:23:17
BT88 Igor Zlodej je lepo razložil moj pojem grebenske, z vrha navzdol ,to je lažja varianta pristopa na Montaž,pa lep dan!
BT8829. 09. 2010 11:37:22
Aha hvala oprostite sam sem velik privrženec tistih zahodnih krajev (naših)alp in jih večkrat obiščem po vseh možnih stezicah zato če je kakšna nova stezica skrita me takoj zamika. Moram pa povedati, da me je ena tistih slikc zelo zmedla. Kot vidim pa imate v mislih pot desno od lestve če stojim pod lestvijo gledajoč navzgor( strme trave ki nas pripeljejo na vrh lestvenasmeh. Dan je pa res lep mežikanječe je kdo danes v tistih krajih naj pove koliko je zadeva pobeljena.
Majdag29. 09. 2010 12:05:45

Ja ,desno od lojtre...
IgorZlodej29. 09. 2010 17:30:45
Majdag,ok ni panike, ker pa je bolj ali manj že vse opisano, se mi zdi nesmiselno odpirati novo temo, ker se tako zadeva le drobi, seveda to velja še za koga, povsem enostavno klik na:
Forum Nova tema iskanje
sicer včasih kar nekaj časa traja, ampak se najde, potem se pa lepo dopiše in še admin nima nič dela, ker mu ni treba prestavljati. Pa to še ni največji problem, zanimivo je tudi, da nekateri ne vedno, da obstajajo tudi strani in gleda samo zadnjo, ampak to je že...
sicer pa Montaž je kralj ZJ in tista lojtra prav nič ne sodi nanj. Kar pa se snega tiče, nekaj ga je, ampak saj sneg ni problem.
Gorazd G30. 09. 2010 09:32:42
"Sicer pa Montaž je kralj ZJ in tista lojtra prav nič ne sodi nanj."

Igor, tole je pa še kako res, a se mi zdi, da marsikdo ni takšnega mišljenja. Za mnoge je to atrakcija prvega reda ...

viharnik13. 10. 2010 18:51:56
Jutranja sivina se je na Pl.Pecol spremenila v povsem jasno nebo z nekaj koprene.Pot do sedla Vrha Strmali delim s celovčanom,njegovo ženo in ženino sestro.Višje gori se poslovimo,jaz mimo Suringarja,oni pa čez Pipana.Vreme je bilo kot nalašč za na Montaž,le na poti sem malo popazil na škrilaste in zašodrane poti.Po pet min zavijem že na Findeggov ozebnik,kjer ni na poti bilo žive duše.Sremljala me je le temačnost,hlad pa začuda že suhe skale.Pod vršnim grebenom na SV strani pa je še kar nekaj snega,katerega se s potjo le na en korak dotakneš.Vrh je bil obsijan s soncem,avstrijci pa so bili pred mano le deset minut.Nazaj smo šli po Pipanovi lestvi,po kateri sem danes le enkrat korakal le jaz.Doli smo se poslužili še hitrih šodrov in hitro smo prispeli na travnati Pecol,ki je bil ob štirih že kar hladen,samo 6°C.Po smo obrokih sadja in fig,se je pri avtu prilegla še Mozzarela in kruh ter domač paradajz,da sem lahko odjadral domov.Ujel sem verjetno še zadnji termin tovrstne ture,kajti naslednja pošiljka snega bo verjetno že trajno ostala na gori.Lp-Roknasmeh
Jutro z meglicami na Pl.Pecol1
Ta je pa našel mlako vode25
Brez tega v gorah pa ne gre26
viharnik13. 10. 2010 21:25:05
Še nekaj misli iz poti skozi Findeggov ozebnik bi dopolnil.Pot čez je pogosto in dobro markirana,le nekaj odstavkov pragov je bilo z rdečimi črtami preveč direktno v steno(plezanje 4st)markirano.Tam marsigdo od gornikov ne bi splezal.Pot se zato večkrat na teh mestih umakne stran od rdeče črte v levo.Nekje vmes na desni je strehca markacije(ponazarja zaporo smeri vzpona).Le tega tam najdemo spet v levi z debelejšo rdečo puščico.Zgornji žleb pa je dobro markiran,čeprav nikakor ne povsem lahek na začetku(gladke skale).Sama pot je prvovrsten nevarovan dostop na Kralja zah.Julijcev Montaža,ki pusti pečat za seboj.Pot zahteva ne le dobro plezanje pač pa izkušnje gornika,saj se soočiš z 330m višine navidez nepristopnega ozebnika,vmes stopaš po zagruščenih poličkah(niso vse za hojo) in obilo skalnih pragov,ki se z višino le stopnjujejo po izpostavljenosti.na tej poti sem uporabil kar precej tehnik plezanja in koordinacije.Potreben je vsak premišljen korak in kretnja,da se ne znajdemo tam globoko v Dunji.Tudi vršni greben je po prečenju že lažje plezljiv,čeprav hodimo direktno po njemu.
sabina.716. 10. 2010 20:55:34
Napovedi za visokogorje niso bile najboljše, pa sva se vseeno zgodaj zjutraj odpravila iz Gorice proti Pecolu. Cilj je bil Montaž po Pipanovi. Jutro je bilo jasno zavijanje z očmi, potem pa sva občasno hodila v precej gosti meglimrk pogled.Po poti sva srečala najprej tri ženske, ki so se povzpele po Findegovi, na zgornjem grebenu pa še tri osebe. Večjih težav ali ovir po poti ni bilo. Najbolj zanimiva je hoja po grebenu, pa seveda kozorogi, ki te po poti stalno presenečajo s svojo prisotnostjo. Vsekakor je zahtevna gora.mežikanje
Jutro1
Srečen povratek16
Pa še ena panoramična fotografija.17
sabina.717. 10. 2010 11:11:34
Na vrhu Montaža pa ni nobene vpisne knjige, le eni leteči lističi in en mini block notes popolnoma popisan.Se mi je zdelo čudno..
bagi17. 10. 2010 11:16:56
Bo držalo. Pa ne samo na Montažu. Ti si dobila vsaj leteče lističe nasmeh, drugje večinoma še teh ni. Italijani imajo to mal drugače organizirano kot pri nas, kjer se ni kaj dosti za pritoževati. Pa saj ne hodimo zato gor, kajne mežikanje ?