Hribi.netSlovenski splet
 Krn
CD
23.10.2017
Krn danes dopoldan. Snega za vzorec, nekaj vec ga je kjer je napihan. Še najmanj ga je v bistvu na vrhu kjer je najbolj spihan.Tekom dneva je hitro kopnel, tako da bodo razmere verjetno kmalu spet letnemežikanje.

Fotografije so le s telefona, tako da niso ne vem kako kvalitetne...

Za nas domačine je ta Krn že kar "zglodan" ampak ni ki, razočara pa ne nikolinasmeh
Krn Nazaj grede ga je pa že pobralo...1 Krn Če bi imel koso...2 Krn Nekje na sredi plošče ga je tudi do kolen ...3 Krn Tudi na Kaninu je videti vse spihano, zato naprave verjetno ne obratujejo...hehe4 Krn5 Krn Kaverna6 Krn Spihano....7
11.11.2017
Zanimivo danes 11. 11. Enajstič sem letos na Krnu.Vremenske razmere , no ja novembrske. Zimske opreme nismo potrebovali. Smo jo nosili v nahrbtniku.Tri ure iz planine Kuhinja do vrha. No ja nekateri so prišli tudi prej. Snega je kar nekaj proti vrhu. Lepo je bilo, čeprav danes ni bilo glorije, kot je bila včeraj.Na vrhu hladno. Lepi razgledi so bili danes.Popoldne pa se je zaprlo in sestop je bil v megli.
Krn Zjutraj je bilo še vse tako lepo1 Krn Pas megle nič kaj prijazno ni bilo2 Krn razgledi pa vseeno lepi3 Krn Pogled  na zakrite vrhove4 Krn Veliko nas je bilo danes na poti 5 Krn Oblaki , koliko jih je danes bilo6 Krn Trava proti vrhu7 Krn Proti vrhu8 Krn Snega je kar nekaj9 Krn Mraz je bilo10 Krn Takšni razgledi11 Krn Nič sonca12 Krn Pogled na Krnsko jezero13 Krn Še mi tri skupaj14 Krn Lahko bi bilo malo sonca , 15 Krn Vsaj za se pogret16 Krn Ledene sveče visijo s strehe17 Krn Pogled18 Krn Skale    , okrašene so19 Krn morje, belo morje, danes   20 Krn Vzela jih bo zima mraz21
turbo
12.11.2017
@darinka4

11.11. si bila enajstič na Krnu. Sedaj imaš domačo nalogo, da najdeš goro ali hrib, kamor boš šla 12.12. dvanajstič nasmeh
12.11.2017
To že vem.nasmeh
Krn sinoči.
Krn1
Majdag
13.11.2017
Miri tako žarečega pa še nisem videla, super fotka.
miri
Ti trenutki so bili res kratki.Še sreča,da je bil aparat pri roki in ,da so pri avtu utripajoče luči.Ni časa iskati parkirišča.nasmeh
Krn1 Krn2
carniolus
15.11.2017
Se vidi, da mu je burja odpihnila ves snegmrk pogled
skymark
Krn;10.11.2017
Krn1 Krn2 Krn3 Krn4 Krn5 Krn6 Krn7
10-tko za glorijo.
janez.novak
Ja pa res lepa!
djimuzl
16.11.2017
Pa še kakšna druga tudi nasmeh
19.11.2017
Sem se še enkrat odločila za Krn. Ni mi bilo žal. Danes je bil v praznični preobleki. Brez vetra skoraj. Snega po južni strani malo. Le proti vrhu je bil poledenel. Bolje si je bilo nadeti dereze.Na drugi strani je veliko snega, ker ga ni spihalo.Malo nas je bilo danes. Na vrhu prav nikogar, ko sem bila gor.
Krn Zjutraj je bilo  takšno nebo.1 Krn Plošča skoraj brez snega ponekod.2 Krn In toplo je bilo. Vetrovko sem spravila v nahrbtnik.3 Krn Sem šla naokoli po poti.4 Krn Nič naravnost kot zadnjič.5 Krn Nekaj klopi je še pod snegom.6 Krn Proti vrhu pa  poledenel sneg.7 Krn Lepe skulpture8 Krn Razgledi pa so bili danes..9 Krn res lepi.10 Krn Sem ostala na vrhu, kar nekaj časa.11 Krn In nihče več ni prišel za mano.12 Krn razgledi13 Krn In oblaki so bili danes.14 Krn Včeraj jih ni bilo.15 Krn Pri zavetišču16 Krn Še vztrajajo17 Krn Ob sestopu18 Krn In ture je konec. Dneva pa tudi.19
27.11.2017
Iz doline je bil danes tak.
Krn1 Krn2
denis4
6.12.2017
Če bo vreme dopuščalo nameravam to nedeljo iz lepene do krnskega jezera. Kakšne so kaj razmere snega na poti? Je pot shojena zamrznjena ali je preveč snega za gazit?
Daaam
Nobeden ne ve kako bo v nedeljo, ker so v petek napovedane padavine..najprej malo pokukaj na vremensko napoved
denis4
7.12.2017
To je povsem logicno ampak sprasujem kako je ponavadi urejena pot v zimskem casu ker tukaj se nisem sel pozimi. tudi ce bi me zanimale razmere za danes bi jih verjetno prepozno dobil na forumu.....se ti ne zdi? vem tudi kako napovedujejo vreme ampak spraseval sem nasplosno ker ce in ko bo vreme nameravam po tisti poti
Janez Seliškar
V zimskih razmerah planinske poti niso urejene. Glede na izbrani cilj vzameš kakšen kos opreme več, kot manj in greš. V primeru, da imaš srečo, je pred tabo že kdo šel in ti vsaj nakazal potek poti, sicer imaš privilegij, da sam potegneš sled.
Varen korak, po shojeni gazi ali po deviškem celcu!
ljubitelj gora
7.12.2017
Iz pl.Kuhinje se hodi pozimi, upoštevat moraš trenutne razmere, kar pri 3.stopnji greš raje recimo do Kališča, Dobrče ali Kriške gore. Pozimi mimo Krnskega jezera samo s turnimi smučmi ali krplji.
gely
denis4...... Manfreda Boštjan je non-stop na Krnu in bo najbolje vedel za razmere.....ga imaš na FB in ga lahko vprašaš iz prve roke....je skor vsak dan gor in pozna vsak kotiček nasmehnasmeh
Stran: 1 2 3 ... 50 51 52 53
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Geslo:
Zapomni si geslo:
V kolikor še nimate uporabniškega imena, se morate najprej registrirati