Hribi.netSlovenski splet
funnyboy
29.1.2018
11.2.2018
Krasen dan na Krnu, začnem nekoliko pozno in gor se podam po strmih travah, kjer je najbolj varno. Tu sem videl, da je vsak iskal najbolj varne prehode. Nad tem je streha Krna, ki se je prvemu udiralo 20 cm, ostali smo imel stopnice. Zimska oprema je do koče obvezna, pod je nekoliko bolj trdo. Pihalo je samo na samem vrhu. Danes nas je bilo kakih 6 pešakov. Nazaj pa pod streho spet po najbolj varnih prehodih.
Krn1 Krn tu gor smo hodil, vsak po svoje2 Krn3 Krn4 Krn5 Krn6 Krn7 Krn8 Krn9 Krn10
DaKa
16.2.2018
Kako je s Krnom,ali je mogoče bil kdo zadnje dni gor?
tulipan
Krn danes, tudi presmučan!
Krn1
25.2.2018
Kako so kaj razmere na Krnu? Jutri, ponedeljek 26/2 sem razmisljal vpon iz planine kuhinja.
turbo
Tukaj piše, da je bilo včeraj imenitno (na smučeh):

25.2.2018
Sta bila v soboto Boštjan in Milan. Sneg ni predelan. Se je vdiralo do kolen. In vetrovno. Bil je lep dan. nasmeh
boškokrn
Včirajšnji vzpon na Krn je bil kar naporen. Sneg še ni predelan in se predira. Veter je bil kar močen, ta pa se je danes še okrepil. Obetajo se zelo nizke temperature, zato v gore dobro oblečeni, dobro obuti...
Krn1 Krn2 Krn3 Krn4 Krn5 Krn6 Krn7 Krn8 Krn9
26.2.2018
Danes, ponedeljek 26/02, razmere snega na Krnu še kar dobre, spodaj do začetka dijagonale ter na zapihanem snegu se še malenkost vdira, ampak do zavetišča se brez težav pride. Na vrhu kar pošteno piha.
Krn gospodična Batognica v ozadju1 Krn na vrhu, že prihajajo napovedani oblaki in začenja rahlo snežit2 Krn pogled proti vrhu, še nekaj sto metrov3 Krn ponesrečena avto slika na vrhu proti vsem znani opasti4
gj
26.2.2018
Blue330 cestitam za turo. Bi te prosil za kraj izhodisca, sm iz gorenjske pa nism glih domac v vasih krajih. Hvala. Lep pozdrav. Srecno
suzys
Izhodišče je planina Kuhinja nad vasjo Vrsno. Sama nisem bila sedaj gori tako, da mogoče se pride z avtom samo do vasi.
28.2.2018
Krn 28. februarja. Sem upoštevala nasvete in se oblekla. Ampak danes je bilo na Krnu toplo in brez vetra. Bila sem edina pešakinja. Za mano sta prišla še dva fanta s smučmi.Po deseti uru sem pričela s hojo. Sem morala peljat naokolo čez Most na Soči in skozi Tolmin, ker je bila v Čiginju popolna zapora od 8- 16 ure. Pa nič zato. Snega je ogromno na plošči in tudi spodaj, takoj , ko pričneš s hojo. Ponekod se je vdiralo.Kakor kje. Nobenih stopinj ni bilo. Veter je prejšnje dni vse pomedel. Sem šla čez stene Kožljaka. Tudi sestopila sem tam. Precej strmo je bilo.Nisem se odločila za varianto pod Batognico, ker so tam verjetno klože.
Krn začetek poti , kjer se je že spodaj ponekod udiralo.1 Krn na plošči   veliko snega2 Krn pri zavetišču toplo. V zimsko  sobo ne bi mogla. 3 Krn Niti rokavic nisem rabila.4 Krn daleč se je videlo.5 Krn6 Krn7 Krn opast je še zmeraj8 Krn na vrhu9 Krn naj bo še enkrat za Redbula10 Krn proti jezeru   v snegu je.11 Krn pa nisem bila dolgo sama.12 Krn prihajata smučarja13 Krn odhajam   .14 Krn naj bo črnobela15 Krn se pripravljata na spust16 Krn danes pa je bilo kaj videt17 Krn mi trije edini danes.18 Krn proti Julijcem.19 Krn adijo Krn. 20 Krn danes je bil milosten.21
9.3.2018
Krn 9 . marca. Sva šla bolj zgodaj. Ker sva se bala , da bo sneg zmehčan. Pa se je dalo hodit. Zjutraj še nekaj jasnega neba. Potem ne več. Šla sva na vrh. In se pri zavetišču ustavila pri dvema smučarjema, ki sta danes prišla gor.Je na plošči nekaj novega snega. Zadnji del sestopa se je zelo udiralo.Strmine pa nisva videla ob sestopu, ker je bila gosta megla.
Krn Branko prvič letos v zimskih razmerah1 Krn sva upala, da bo kaj sonca.2 Krn ampak danes ni imelo moči, da bi posijalo.3 Krn lepo je bilo hoditi po plošči. Nekam hitro sva prišla do zavetišča.4 Krn smučarja hitita za nama.5 Krn vedno več oblakov je bilo6 Krn pri zavetišču.7 Krn snega še veliko8 Krn sta si odahnila.Tudi onadva sta bila na vrhu.9 Krn čakamo, da se bo kaj odprlo.10 Krn komaj sem ga videla, ko sva šla na vrh.11 Krn razgled, da mu ni para..12 Krn pri opasti.  Ne hodi preblizu.13 Krn postaja hladneje  zaradi vetra. 14 Krn še enkrat se je malo razjasnilo ob sestopu, ampak so nebo hitro zagrnili oblaki15 Krn Pivo za Ločanko. Ohlajeno. Pojma nimam, katero bo izbrala?16
ločanka
10.3.2018
Darinka, zagotovo bom izbrala zelenega, če bom le imela izbironasmehnasmeh
15.3.2018
Krn danes 15/03/2018 zgleda da ni hotel gostov, zato se je že zgodaj zjutraj ovil v gosto meglo. S prijateljem sva štartala ob 4:45 s parkirišča na planini Kuhinja. Snega spodaj ni več, začenja se približno na koti 1200m, in to moker, vdirajoč sneg. V tako gosti megli je bilo nesmiselno in nevarno na vrh gazit, ampak prijatelj si je zelo želel gor. Po skoraj 4ih urah sva prišla do kote zavetišča 2190m, ampak zaradi pregoste megle ga nisva videla; si nisem upal preveč proti zahodu, saj sem se bal prepada in kakšne skrite opasti. Sklenila sva, da greva v dolino preden nou sneg in veter nama zbrišeta sledi in popolnoma zgubiva orijentacijo.
Krn začetek dijagonale, sam rišem sled, prijatelj pa mi počasi sledi1 Krn veliko pavz je bilo treba danes, saj nismo vsi navajeni strmin 2 Krn nebo se je kar na enkrat odprlo in je bilo videti vrh, trajalo je samo nekaj sekund3
zlatica
15.3.2018
pametno ravnanje, bluemežikanje....nasmeh
2.4.2018
Krn iz pl.Kuhinje, dobre razmere za pešake in turne smučarje. Na vrhu je malo pihalo, nazaj se je udiral cca 5cm, nižje več, tam se spustil po dveh grapah po tazadnji. Na koncu pa še ogled slapov.
Krn1 Krn po desni grapi navzgor, je blo trdo2 Krn streha Krna3 Krn4 Krn5 Krn6 Krn7 Krn8 Krn9 Krn prva in druga grapa po tazadnji 10 Krn Gregorčičev slap11 Krn12 Krn13
2.4.2018
Krn je bil danes takšen, kot sem si ga želela.Od jasnine do oblakov in vetra na vrhu. Nisem se obremenjevala, kakšen bo sneg, se bo prediral. Ob devetih sem pričela s hojo. Spodaj na travnikih pomlad. Nad planino Zaslap pa sneg. Veliko snega. Tam sem si nadela dereze . Nič se ni prediralo. Kdo bi si mislil? Veliko smučarjev je bilo danes. Manj nas pešakov. Zadnja sem zapustila vrh. Mateja sem srečala, a ga nisem spoznala. Zavetišče je lepo okrašeno. Kot pozimi. Sonce me je danes kar dobro ožgalo. Za dol pa se je prediralo, ker se je sneg zmehčal.
Krn v dolini  oblaki, više pa jasnina.1 Krn le spodaj pobira sneg2 Krn pri   zavetišču ga je ogromno3 Krn oblaki prihajajo višje4 Krn pogled z vrha. Triglav se je odkril5 Krn res pomisliš, če bo sploh pobralo ves sneg, ko ga je toliko6 Krn pri opasti7 Krn veter je pihal na vrhu. 8 Krn še dve dekleti sta prišli9 Krn vetrovko sem si oblekla šele pod vrhom pri vzponu.10 Krn rokavic tudi nisem potrebovala do vrha.11 Krn zavetišče novoletno okrašeno12 Krn kažipot tudi13 Krn odhajam zadnja.   Se je malo zaprlo. 14 Krn v dolini pa rožice cveto15
3.4.2018
Si pozno štartala in res se srečala.
darinka4
Ko grem sama se ne obremenjujem z uro.Na vrhu sem bila ob 12. 30. Časa sem imela več kot dovolj. Pot pa zelo dobro poznam. Nisem pa poslikala sneg v kupih, ki je pripravljen da se splazi, ko bodo višje temperature.Nekje na sredini, preden prideš na ploščo. Zato, kdor bo hodil tam - previdno.
Stran: 1 2 3 ... 52 53 54 55
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Geslo:
Zapomni si geslo:
V kolikor še nimate uporabniškega imena, se morate najprej registrirati