Forums / Slovenija / Julian Alps / Veliki Pršivec 2056 m

Veliki Pršivec 2056 m

palček plezalček26. 10. 2017 20:33:55
Hojla, me veseli, da smo se srečale. nasmeh
ločanka26. 10. 2017 20:48:17
wau, sem vedela, da je ena, ki ni od muhnasmeh
Sva te spremljali s pogledi skoraj do vrha, žal mi je aparat zatajil že na parkirišču, sicer bi bila sigurno zabeležena na slikah.
Super, da si se javilanasmeh
palček plezalček26. 10. 2017 20:58:46
Dobro, da me nista slišali; kot lokomotiva sem bila, pa še kašljala sem zavijanje z očmi
ločanka28. 10. 2017 06:56:26
Ko sem malo prebirala te strani, sem zasledila, da ste nekateri hodili mimo nekega jezerca (bagi, Franci, Majda), jaz pa ne vem, kje ga poiskati. No, sedaj je najbrž zasneženo, ampak vseeno. Hvala vnaprej!
damijanp28. 10. 2017 07:58:17
Majhno jezerce je malo pod vrhom, vendar je bilo pred zadnjimi padavinami suho.
skala1232. 07. 2018 15:41:45
Včeraj obiskala manj znani vrh na dolino Krmo Veliki Pršivec.Sam vrh ponuja čudovite razglede na okoliške vrhove.Sama pot brez posebnosti.Na razpotju,ko zapustimo markirano pot proti Staničevemu domu(približno na višini 2000 m) je postavljen možic.Od razpotja hodimo po neizraziti dolinici,do možica,ki nas usmeri desno na Veliki Pršivec(možici nam kažejo pot do vrha lepo sledljivo).Na poti od razpotja je še nekaj snežišč,ki so lahko prehodna,lahko jih pa tudi obidemo.Lep pozdrav.
začetni del poti1
pogačice21
pogled v dolino Krma22
golica6. 10. 2019 21:39:11
sem v glavnem prebrala komentarje za Veliki Pršivec, a naj še enkrat vprašam, so možici še postavljeni?,menda je potrebno biti kar pozoren, se pot odcepi na razpotju Rjavina čez Teme desno,?kjer potem ni markacij.Radi bi zlezli na pravi vrh.Lahko še kdo doda na kaj naj bomo pozorni, da ne zgrešimo. Hvalanasmeh
Deniss19. 10. 2019 17:07:47
12.10 sem obiskal ta lep vrh.Od odcepa iz markirane poti,je možicev več kot dovolj.V jesenskih barvah in njeni osamljenosti pa je pot čista uživancija...
Veliki Pršivec iz parkinga v Krmi1
še se kakšna najde21
in ponovno pri avtu,pogled še zadnjič nanj22
KarmenT19. 10. 2019 17:53:14
Zelo lepo. Čudoviti razgledi. Midva sva lani iskala vrh, a ga nisva našla. Bo potrebno ponoviti. nasmeh
j.19. 02. 2021 22:10:42
Včeraj (četrtek, 18. februarja). S smučmi od Kurje vasi po Krmi in čez Travno dolino mimo Malega Pršivca in naprej po hrbtu na Veliki Pršivec.

Parkirati je bilo treba v Kurji vasi, od koder so vodile varljive traktorske kolesnice le nekaj sto metrov in se nato končale brez obračališča. Precej pomrznjena gaz, hkrati tudi smučarska sled, je peljala mimo Lese in do gozda, kjer je tudi sneg izven poti postal kompakten. Podobne razmere so se nadaljevale naprej proti Vrtači, le da je bilo na trdni snežni osnovi pretežno iz starih plazovin vsak meter višine nekaj več nesprijetega, suhega snega. A relativno plitva gaz na sicer debeli snežni odeji je zanesljivo nudila odlične pogoje tudi za hojo brez smuči. Na Malem polju sva zavila desno mimo opuščene pastirske koče, ki je do slemena pokrite s snegom (če se ni od jeseni, ko sem bil zadnjič tam morda podrla). Nato pa naravnost navzgor mimo starega smerokaza in naprej po strmini do kote 2020 od koder sva po luknjastem svetu nadaljevala na vrh Veliki Pršivca.

Nazaj sva šla po Kravji dolini in približno po poti, ki čez Apnenico pelje do Prgarce. Pred Prgarco sva enkrat celo malo zgrešila ker sva sledila stari sledi, katere avtor se je obrnil nad strmo vesino nad Travno dolino. Midva torej tudivelik nasmeh.

Okrog Pršivca na 2000 metrih je sneg skorjast, kložast, na samem vrhu je ogromna opast. Nižje doli so proti soncu obrnjene strmine, zjutraj suhe in prekrite s tanko skorjo, popoldan postale popolnoma ojužene. Nad Prgarco, kjer naju je ujela večerna senca je sneg v trenutku postal obupno skorjast, smučanje je bilo zahtevno. Pod Prgarco se je v osenčenih legah našlo dovolj suhega snega za zadovoljivo smuko, še bolje je bilo po gozdnatih strminah nad Vrtačo. Pa tudi naprej po plazovinah od Vrtače do gozda je bilo na razbrazdanem pobočju dovolj suhega snega za brezskrbne zavoje. Po gozdu je bil sneg kompakten, a smučljiv. Od roba gozda in po po dnu doline mimo Lese in Kovinarske koče do Kurje vasi sva po odlično pomrznjeni gazi / špuri do Kurje vasi (kakšnih 7 ali 8 km) pribrzela v dobre pol ure. Še nikoli tako hitro!

Vreme je bilo imenitno, v dolini leden mraz, na osončenih legah pa sva kar zakuhala. Proti Kredarici je bila gaz in turna sled, ena je bila narejena tudi čez Bohinjska vratca. Novih plazov ni bilo, le enkrat sem slišal skalo, ki je letela preko južnega ostenja Rži. Ob otoplitvi v prihodnjih dneh pa bo najbrž spet grmelo. Razgledi na vrhu enkratni, srečala nisva žive duše.

Jutro v Krmi.1
Po skorjastem snegu proti Prgarci.19
Večer v Krmi.20
Majdag20. 02. 2021 09:27:21
Lepe slike, j. pa fajn, da so opisi zraven.nasmeh
j.20. 02. 2021 23:27:07
Hvala, Majda!

Sem pa nekaj pozabil napisati: že ponoči sva se peljala skozi meni zelo drago Mojstrano. Malo smučišče na koncu vasi je bilo na veliko razsvetljeno in je obratovalo. Za vlečnico vrsta, po strmini je vijugalo zelo veliko smučarjev, predvsem otrok in mladine. Ustavil sem avto. Z Dolgostebelnim sva kar nekaj minut nemo opazovala in se veselila živžava in smučarskega izročila, ki mu ljudje v teh krajih kljub slabim zimam in drugim preprekam očitno zanesljivo ostajajo zvesti.

Pika na i prekrasnega dneva!

KarmenT13. 09. 2021 21:04:50
Po skoraj treh letih sva se ponovno odpravila na Veliki Pršivec. Tokrat sva bila uspešna in sva vrh našla brez težav.
Obe parkirišči v Krmi sta bili v soboto, 11.9.2021, polno zasedeni. Pričakovano, saj je bila lepa napoved.
Vzpon čez Prgarco, povratek čez Travno dolino. Pohodnikov sprva veliko, vse je šlo proti Triglavu, v smeri Staničeve koče pa kot bi odrezal. Uživala sva v samoti in sončku. nasmeh
Odcep na neoznačeno pot je dobro viden, tudi stezica skoti Kravjo dolino je lepo sledljiva.
Vrh je čudovit razglednik. Nikjer nikogar. Mir in brenčanje čebel.
Ob vrnitvi na markirano pot sva nadaljevala proti Staničevi koči, ki pa se je v nedeljo, 12.9., že zapirala.
Srečno in varno vsem. nasmeh
Znan jutranji pogled na dolino Krmo1
Rjavina je bila cel dan v soncu14
Pot skozi Kravjo dolino, levo Teme, desno Veliki Pršivec15
Proti vrhu16
Na stezi je polno kravjih sledi in tudi tole jezerce je zagotovo razlog, da so pogosto tukaj17