Sanitarije Wc na Planiki pod Triglavom

gorskaroza12. 08. 2017 14:12:24
Glede na velik obisk planincev okrog Triglava, in glede na to da že 30 let vsako leto pohajam tja gor, me zanima kdaj za božjo voljo bodo uredili sanitarije, že vsa leta isto, primitivno, grozno in človeka ne vredno, v teh časih in z napredno tehnologijo.
Z malimi koraki za velik cilj, vem da se da.
Sanitarna inšpekcija bi morala ukrepati.
Upam na boljše, pa prej, kot v naslednjih 3o letih.nasmeh
jprim13. 08. 2017 07:23:49
Končno še kdo drug kritizira, da nisem edina. O tem sem pisala že kar nekaj časa nazaj. Cene zasoljene, ljudi se guli, za denar bore malo, po Kremenčkovo je vse skupaj. Po vrvici se vleče čaj iz kuhinje. Pa saj Planika ni edina v tako slabem predpotopnem stanju. In mi Slovenci ne znamo s časom naprej.

miri13. 08. 2017 09:01:06
Ta ne bi bil slab.Pa še v nekaterih tujih jezikih je.
GregorC13. 08. 2017 09:13:09
Vprašanje pa je če bi oni iz Zavoda TNP pustili kakršne koli posege, sploh pa novogradnjo, ki jo predlaga miri. Prevelik poseg v varovano okoljevelik nasmeh
turbo13. 08. 2017 09:17:12
Marsikaj se da, če se hoče zavijanje z očmi
(foto:Bluewin)
jprim13. 08. 2017 14:03:48
Pa saj se pri tem ne gre samo za sanitarije, tudi okrog Kredarice smrdi vse po urinu, ampak za dostojno bivanje v planinski koči. Pri nas so koče le sence preko meje.
Daaam13. 08. 2017 14:08:34
Oni iz TNP-ja bi edino radi, da plačamo vstopnino za TNP in se za še dodatno plačilo pripeljemo z njihovim prevozim sredstvom bodisi na Pokljuko, v Vrata in podobne točke. Tam bi si v info centru na kakšnih projekcijah pogledali kako je fino v parku in to bi bilo to..za par "extremistov" bi pa organizirali posebno loterijo, kjer bi za mastno protiplačilo vsakodnevno razdelili enih par dovljenj za vzpon na kakšnega izmed vrhov, kamor te pripelje markirana pot. Vse ostalo bi bilo prepovedano v imenu ohranjanja narave...Edino "posvečeni" bi to stanje potem v miru nadzirali ob pomoči članov zelene bratovščine, ki bi postrelili samo toliko divjadi kolikor jo bi v lonec lahko dali..plus kšna trofeja za na steno jezik ..skratka ja...WC-ji so milo rečeno grozni.. v Zda sem se sredi puščave (narodni park)..par ur vožnje stran od prve bajte, "podelal" na tako zrihtanem "suhem" wc-ju da mi je ob pogledu na naše "triglavske skrete" milo rečeno ornk nerodn...jst jih ne uporabljam-pa me kr na križ prbijte če hočte..-aja tisto puščavsko stranišče ne vem če ima kaj več kot par gostov na dan, da ne bo kdo mislil, da je bila to kakšna "naj turistična" točka daleč naokoli..Kako pa oni "furajo"svoje NP pa boljše da sploh ne pišem..k bi kšnga našega zavednega rangerja, še infarkt zadel..
dprapr13. 08. 2017 15:16:55
Matija, dobro si to zapisal.nasmeh
Še dobro, da hodim v gore zaradi nečesa drugega in ne zaradi obiska koč.
jprim13. 08. 2017 15:39:33
Berem komentarje pa ugotavljam (mi je vseeno za palec gor in palec dol,)saj sploh ne razumete v čem je problem. Nihče nić ne ukrene,samo stoka se. Če bi pogledali preko meje in tudi tam parkrat prespali, bi vas bilo sram, da ste iz Slovenije. Eni pač znajo. Smo pać narod hlapcev.
Lp!
No, daamm, trekingi so povsem nekaj drugega, zato ne mešati hrušk in jabolk.

Daaam13. 08. 2017 16:57:39
#jprim jst sem triglavske koče pred leti "zašpecal" pred kamero..ker mi je bilo po nekem obisku dovolj nategovanja..So se mogli vsi lepo zagovarjat (v studi-ju podpredsednik PZS-ja s svojim mnenjem, plus izjave gospodarjev oziroma odgovornih na PD-jih) Kaj več ni v moji moči. Lahko jim pa vsi javno "najedamo" in težimo-mogoče se pa nekoč le kaj premakne. Jst jih protesnto (in tudi drugače nimam več kšne velike želje) načeloma skoraj ne obiskujem več ..razen kakšne Kredarice izven sezone.itk pa njih to nič ne gane ob očitni rekordni sezoni..sem pa prepričan da se jim bo ta odnos (wc-ji so sam delček širše zgodbe) slej ko prej vrnil kot bumerag in jih kresnil po buči..
p.s ni bil treking, bil je samo en vrhunski skret na štrbunk sredi puščave v "state parku" velik nasmeh..so dost picajzlasti kar se tiče varovanja narave v zaščitenih območjih..
SamoK13. 08. 2017 17:11:26
> ...samo stoka se

You said it!!!
Zvonček13. 08. 2017 17:50:06
Ravno včeraj sem prespala v eni od naših koč in res mi je bilo nerodno, ko sta na pogradu v moji bližini prespala dva tujca. Pa ne zaradi pogradov, zaradi wc, pa zaprte kopalnice, pa drage hrane. Jaz prespim samo takrat, ko ture ne morem opraviti v enem kosu, drugače pa se jim izogibam. Ko pa pomislim, kaj mi nudijo koče v Dolomitih po sprejemljivih cenah (na 2700 m je kapučin 1,10 €, kdor pije kavo ve, koliko stane ena turška pri nas. In kakšna raznolika ponudba hrane. Ni primerjave!
dprapr13. 08. 2017 18:53:17
Sicer nisem najbolj kompetenten za mnenje o kočah, vendar bom vseeno povedal, da sem nazadnje - čisto slučajno je naneslo - spal v koči oziroma v planinskem domu pred osmimi leti. Dobil sem nočitev v prostoru s skupnimi ležišči.
Še vedno so bile modroc postelje, kot takrat, ko sem tam spal v najstniških letih. Verjetno še isti modroci, ker se na njih skoraj ni dalo več ležati, ampak si bolj napol sedel.
Pa je bilo to v planinskem domu, ki ima veliko prometa, je na izredni točki, pa v vseh teh letih niso uspeli zamenjati modroc za jogije.zavijanje z očmi

lino13. 08. 2017 19:50:53
Delno smo tudi sami krivi za obupno stanje v planinski koči. Župana Bleda in Bohinja sta nam javno povedala, da Slovenci v teh koncih nismo zaželjeni v glavni turistični sezoni. Ker pa smo trmasti posledično povzročamo tudi gužvo v koči. Zaradi enormnega obiska se pa ljubeznivo osebje ne more dovolj posvetiti posamezniku. Rešitev je obisk od septembra naprej.
Kot je že Jprim povedala, smo pač narod hlapcev in nas lahko strižejo kot ovce!
Za malo dobre volje v koči zadostuje že nasmejan pokrov školjke.1
anzecokl14. 08. 2017 09:46:53
Od septembra naprej so koče (in stranišča) v visokogorju povečini že zaprti cool
iUnknown14. 08. 2017 13:44:24
@Daaam - čisto tako kot si povedal. Lani sem šel v Arches National Park v Utahu na WC. To je tudi sredi puščave. Ljudi je bilo polno, da smo čakali v vrsti precej precej časa. Ampak nikjer nobenega smradu. Pa tudi vse je bilo čisto. Res ne razumem, zakaj pri nas ne more biti podobno.
Jaz na Kredarici raje ne grem na WC ampak zdržim, da pridem nazaj v dolino mežikanje
Daaam14. 08. 2017 14:08:32
iUnknown heh fajn ..Midva sva Arches NP lani spustila, ..letos ga pa mogoče res obiščeva- čez dobra dva tedna greva spet tja.... Utah je pa itak top! pa..sj to veš .. Kako so pa tam v parkih rangerji prijazni,..pa folk rajši ne bi javno .. ker bi kdo že mislil da nakladam in bašem velik nasmeh
iUnknown14. 08. 2017 14:35:09
Yep. Nekateri park rangerji so v Utahu res cool. Jaz sem se uspel s parimi zmenit, da sem lahko letel in snemal iz zraka z dronom, čeprav je to uradno v parkih prepovedano.
mikipi14. 08. 2017 16:50:35
K'k nočte zastopt. Sej povsod piše "odpadke odnesi s seboj v dolino".velik nasmehvelik nasmehvelik nasmeh. Ne "ga srat" po hribih:
ZeK14. 08. 2017 19:10:12
jaz se naših koč itak izogibam. pa bolj kot zaradi wc-jev, zaradi tečnob.

primerjav z wc-ji v puščavi pa sploh ne bi komentiral.
živjo15. 08. 2017 19:03:17
Veliko je stvari, ki se jih da izboljšat za malo ali skoraj nič denarja.
Ravno včeraj sem na Kredarici opazoval na pol zakopane smeti tik ob koči, ki so tam verjetno že leta.
Ne razumem kako, da se to ne more pospravit...