Forums / Slovenija / Mountain biking / Kals-Matreier-Torl

Kals-Matreier-Torl

dm7227. 10. 2013 09:24:36
Včerajšnja tura na Kals-Matreier-Torl(2207m) si glede mojih letošnjih tur zagotovo zasluži naslova tura sezone.Z kolegom iz Mojstrane se zapeljeva v dolino Tauern do vasice Huben,ki leži na razpotju dolin Kalsertal in Defereggental.Tu začneva z najino krožno turo.Prečkava most čez reko Isel in takoj za mostom levo po ozki asfaltirani cesti,ki je tudi kolesarska do mesta Matrei.Tu tik nad cerkvijo na glavni cesti zavije desno v klanec 13 km dolga asfaltirana vijugasta panoramska cesta (kasneje jo zamenja lepo urejena makadamska pot),ki naju pripelje na vrh smučišča Goldried.Najvišja točka ture(2300m) je bila tik po gondolsko postajo Adler Lounge(2390m).Sledil je dober km prečenja skozi strmo pobočje do koče Kals-Matreier-Torl.Koča je postavljena na sedlu nad dolinama Tauern in Kalser z čudovitimi razgledi na prvaka Avstrije Grossglockner in dolino Virgen.Narediva krajši postanek nato pa sledi najlepši del ture, spust v Kals.Od koče greva po izredno lepi singelci skozi travnato pobočje pod Blauspitsom.Po nekaj metrih se pod odcepi desno, levo vodi pot do postaje sedežnice in restavracije Blauspits.Kasneje gre pot skozi macesnov gozd in po nekje treh km pridemo na smučišče,kjer se začne dobro utrjena makadamska cesta do vasi Grossdorf in nato Kalsa,kjer prideva na glavno cesto.Sledil je še 12 km-i spust po dolini Kalser do Hubna.Čudovita tura,ki je bila zagotovo pika na i letošne bikerske sezone.Svoje je opravilo tudi toplo jasno vreme in seveda tudi fantastične jesenske barve,ki so ovile to najino turo v prekrasne razglede.