Trdinov vrh

modrook129. 02. 2022 19:07:12
Včeraj (8.2.)pohod na Trdinov vrh. Avto pustimo v kraju Gabrje. Gremo do Doma pri Gospodični, naprej na Trdinov vrh, nadaljujemk do doma na Miklavžu, nazaj do Gospodične in v dolino v Gabrje. Zjutraj je bila pot lepo pomrzjena,ob povratku pa je mraz popustil in je bilo blato. Izjema je bila pot malo pod vrhom in naprej proti Miklavžu, kjer je bila pot ledena. Potrebna velika previdnost. Razgledi čudoviti proti vsem našim najvišjim vrhovom. Snega skorajn ni. Ljudi pa velikonasmeh
KarmenT19. 02. 2022 15:48:22
Pred 1 tednom prvič na Trdinovem vrhu. Nas je zgornja objava spodbudila, da smo se odpravili na Gorjance. V Gabrju veliko parkirišče, zelo polno. Pot lepo markirana, dobro shojena, v spodnjem delu blatna, v sredini pomrznjena, v zadnjem delu pa lepo zasnežena s svežim snegom. Razgledov v daljavo na vrhu sicer ni bilo, a vseeno zelo lep popoldanski sprehod. nasmeh
Že v bližini Gospodične1
Ob povratku še kratek postanek na mostu pred Otočcem, čudovito slovo dneva16
Še enkrat z mostu, a na drugo stran, brez rožnatih barv17
lilyd8. 02. 2023 22:06:59
Sobotna društvena tura na Trdinov vrh nam je odlično uspela. Preko 30 udeležencev, prave zimske razmere, veliko snega, kar močan veter, a vseeno je bila Dolenjska odlična izbira. Šli smo iz Gabrja do koče na Gospodični, pa do vrha, naprej proti Miklavžu, del poti, potem pa v kočo. Zelo se je prilegla odlična postrežba, hrana, super čaj...bravo ekipa.
Snega je res veliko, ponoči pomrzne, zato je nujna dobra obutev, male derezice.
Prekrasen dan z odličnimi razgledi po velikem delu Slovenije in Hrvaške.
ogromno snega na Dolenjskem1
bravo ekipa, vsa hrana odlična10
kakšen čaj in borovničev zavitek, super11
TapravHribovc10. 08. 2023 06:58:27
28.7.2023: Pohod smo pričeli v Šmiklavžu in avto pustili malo nad cerkvijo Sv. Miklavža. Nato smo se povzpeli na Trdinov vrh in se vračali preko Krvavega kamna in mimo Doma na Gospodični, kjer smo se podprli z golažem v kruhovi posodi, nazaj na izhodišče.
Pogled proti Miklavžu1
Golaž v kruhovi posodi2
velkavrh4. 10. 2023 07:54:09
Upokojenci DU Britof-Predoslje smo se povzpeli na Trdinov vrh.Štart je bil pri Gospodični in to po zahtevni skalnati poti na sam vrh. Moram priznati ,da je bil vzpon po mestoma precej strmi, skalnati, koreninasti sicer lepo uhojeni in označeni stezici sicer lep ,samo za posameznike prezahteven.Zahteven vzpon je bil poplačan na vrhu pri dveh cerkvicah-Sv. Gere(Jere) in Sv. Ilija .Cerkvica S. Jere je čudovito predstavljena . Čudi me ,da ni nobenega zapisa od Sv. Ilija. Zapuščina obeh cerkvic je sicer prečudovito zaščitena .Nekateri so se povzpeli celo na stolp nedaleč od cerkvic.Nazaj grede smo šli na izhodišče prvi del po cesti mimo slovenske karavle .Gostišče pri Gospodični je bilo seveda zaprto in tudi čudežni vrelec mladosti pod kočo je presahnil.Vse tegobe smo poplaknili v Trebnjem pri hotelu Opara , kjer prodajajo tudi dobro kavo iz lokalne pražarne .Imeli pa smo nič kaj jesensko prijetno toplo vreme .Zadnjič sem bil tu pre dvajsetimi leti.
Od Gospodične na Trdinov vrh.1
Sedaj pa Trdinov vrh.6
Začetek obeta ,da bo šlo dokaj enostavno.7
Stezica nas pouči o marsičem.8
Potka je mestoma strma , skalnata , polna korenin.9
Nekaj se že kaže visoko nad gozdom.10
Še malo telovadbe do vrha nekako enournega vzpona .Seveda je za naše upokojence trajalo bistveno dlje .11