Forums / Slovenija / Posavsko hribovje and Dolenjska / Grmada in Tolsti vrh nad Celjsko kočo

Grmada in Tolsti vrh nad Celjsko kočo

katja8721. 03. 2014 07:33:09
V torek, 18.3.2014, smo opravile lepo krožno turo: Zagrad - Grmada - Pečovniška koča na Grmadi - Celjska koča - Tolsti vrh (vzhodna pot) - Celjska koča (po vrheh) - Zagrad.

Vreme je bilo lepo, imele smo se super, srečale smo kar dosti pohodnikov velik nasmeh
Priporočam tudi za kakšen družinski izlet mežikanje

Slike iz pohoda si lahko ogledate na spletni strani Planinskega društva Matica Murska Sobota: http://www.mojalbum.com/pdmaticams/20140318-grmada-tolsti-vrh-nad-celjsko-koco/jutranji-razgled-iz-izhodisca-na-grmado/21560657
Grmada in Tolsti vrh nad Celjsko kočo Razgled na Grmado iz izhodišča pri gasilskem domu v Zagradu1
Grmada in Tolsti vrh nad Celjsko kočo Grmada (718m)2
Grmada in Tolsti vrh nad Celjsko kočo Razgled iz vrha Grmade na Celjski grad in Celje z okolico3
Grmada in Tolsti vrh nad Celjsko kočo Razgled iz vrha Grmade na Tolsti vrh nad Celjsko kočo4
Grmada in Tolsti vrh nad Celjsko kočo Pečovniška koča na Grmadi5
Grmada in Tolsti vrh nad Celjsko kočo Tolsti vrh nad Celjsko kočo (834m)6
Grmada in Tolsti vrh nad Celjsko kočo Razgled na Grmado pri Celjski koči7
bruny21. 03. 2014 09:02:08
Lepa aktivnost v prijetnem dnevu...in hvala za izčpen prikaz poti v slikah. Morda bi osebno sestopil po poti po vrheh v nadaljevanju v zahodni varianti v Celje...to je čez Vipoto. Zanimiv vrh z osamljeno domačijo na travnati jasi pod vrhom, morda ideja za mežikanje kdaj drugič. Varen in klen korak. Lp
Ena bolj ,,zanimivih,, vedut v Celjskem hribovju...Vipota z osamljeno domačijo v ospredju...1
katja8723. 03. 2014 19:13:28
Hvala za nasvet. Bom naslednjič preizkusila tudi to varianto mežikanje Vsekakor je tu okrog polno poti, tako da se dajo narediti lepe krožne ture velik nasmeh
bogi2. 04. 2018 21:23:25
Na sončni velikonočni ponedeljek prehodili pot iz Celja preko Grmade, Pečovniške in Celjske koče, na Tolsti vrh. Od tu še naprej na Svetinski dom in preko Resevne sestopili v Šentjur. Približno 6 ur hoje s postanki je za nami nasmehmežikanje.Nagradili so nas čudoviti razgledi po KSA. Prava škoda bi bila ostati doma.
Grmada3
veliko obiska23
30613. 04. 2018 13:50:22
Pozdravljeni.

Bi kdo vedel kakšno je kaj stanje v Hudičevem grabnu? Planiram naslednji teden.

LP
ŠpRo2913. 04. 2018 14:04:50
Hej, odlično, bila ravno v sredo.
30615. 04. 2018 19:18:10
Zdravo. #ŠpRo29 hvala za info. Sem se odločil ZA nasmeh
bogi28. 11. 2018 15:28:48
Danes iz Pečovnika po strmi poti na Grmado. Pot je zelo spolzka in blatna, tako da za sestop ni primerna. Greben Grmade je pomrznjen. Nadaljeval sem na Pečovniško kočo, nato pa levo proti Svetini in se napotim na Tovsti vrh. Proti vrhu je že zima. Drevje je odeto v ivje. Se pa tudi še najdejo macesni v zlatih barvah. Sestopim po smučišču na Celjsko kočo in potem naprej proti izhodišču.
siva čaplja v zimski barvi1
Hiša Alme Karlin27
na cilju29
velkavrh11. 09. 2020 05:27:03
Škofjeloški upokojenci s pomočjo požrtvovalnih vodnikov PD Škofja Loka odkrivamo morda premalo obiskane ,morda skrite kotičke naše domovine . Seveda bližnji pohodniki jih dobro poznajo.Z Gorenjske pa se sami morda res nebi podali v te lepe konce okrog Celja. V okviru društva delujejo pogojno rečeno tri skupine upokojencev-Ponedeljkovci,Torkovci in Ponedeljkovci.Zadnji dve skupini zadnji čas skušamo malo združevati in izbirati zelo lahke pohode.Vsako turo vodniki skrbno pripravimo.Gremo na ogledno, iščemo najprimernejši dostop in sestop. Vse ture vseh skupin so objavljene v letnem programu društva .Korona nam je vzela skoraj tri mesece , ko se ni nikamor šlo. Ta četrtek je bila izvedena planirana tura na Tolsti vrh nad Celjsko kočo. Morda ta pot, ki smo jo naredili mi, ni opisana tukaj-ne vem točno.V glavnem štartali smo pri gostišču Hochkraut, kjer je veliko parkirišče in si pri njih privoščili jutranjo kavico. Nato pa prek mostu mimo smrdečega obrata čistilne naprave(se opravičujem -res smrdi) na označeno pot k Tolstemu vrhu.Pot je dobro označena -mestoma je kar precej strmine.Po tej poti poteka tudi Gozdna učna pot, pa kolesarska en del.Pridemo na smučišče , mimo brezna (označeno kot brezno na Celjski koči). Strmina nekako ne popusti do vrha Tolstega vrha na višini 834 m .Prav na vrhu je spet ograjeno brezno.Sledi strm spust, nadaljujemo nato po Barbarini poti v vas Svetina .To je prijetna mala vasica z dvema cerkvama, kje se je čas ustavil tudi za znano popotnico Alma Karlin. Na vaškem pokopališču počiva s svojo prijateljico.Zvemo, da ni živela v tej vasi temveč nekje nad vasjo v neki majhni hišici.Vsekakor njen življenjepis je navdušujoč.Vreme je bilo lepo, imeli smo se fajn, kot se imamo vedno.
Štart pri gostišču Hochkraut.1
Vsekakor gremo prav.Na ogledni turi je bila pot prehojena.8
Čaka nas 300 m višincev.9
Nekaj časa se naša pot združuje s kolesarsko potjo-to je oznaka te poti.10
Hodimo po Gozdni učni poti, kje ,srečujemo zanimive panoje , ki nas poučijo vse o  gozdu, o gobah itd.11
Te gobe ne poznam.12
Gasilska pri kapelici pred vasjo.25
Grob neutrudne popotnice  in svetovljanke Alme Karlin.26
pohodnik3831. 01. 2022 19:43:57
Včeraj 30.1.22 sem opravil pot parkirišče Pečovnik ob Savinji Grmada-Tolsti vrh-Suhi potok-Celjski grad sestop po Pelikanovi poti.Po cesti ob progi nazaj do izhodišča.Vreme je bilo odlično ravno tako pot brez posebnosti razen nekaj ledenih zaplat ob sestopu z Tolstega vrha in skozi Suhi potok.

SLIKE in osebni vtisi z poti