Mrzovec

sabina.713. 12. 2009 16:09:11
V soboto smo bili na Mrzovcu, ki se nahaja v osrčju Trnovske planote. Visok je 1410 metrov. Peljali smo se do Lokev, zavili proti Predmeji in na prvem križišču na desni strani ceste ob leseni mizi in klopci parkirali in potem krenili levo navzgor. Čeprav ni bil prvi vzpon nanj,nas je novo izdelana pot zapeljala, saj bi morali kreniti po ožji stezi, ki se nahaja pet metrov višje od nove ceste( glej sliko). Zaradi napake smo nekaj časa tavali slepo po trnovskih potkah, a potem smo zavohali pravo smer in pred nami se je pojavila skala z napisom Mrzovc. Ker ni bilo še tako pozno, smo se takoj podali proti vrhu in po 50- minutnem vzponu smo se znašli pred kamnitim stolpom, zabeležili naša imena, Davide je še splezal na stolp in imel tako širši razgled,saj ga nižje zastirajo drevesa. V tem zimskem času je Mrzovec izredno privlačen zaradi svojega ivja. Na vrhu je približno 10 cm snega, steza po gozdu pa ni bila ledena. Temperatura je bila okoli nič stopinj in je pihal rahel veter.
Mrzovec  Kje je steza za Mrzovec? 1
Mrzovec  Malce umetniška slika.12
Mrzovec  Mi smo krenili po modri stezi, morali bi pa po rdeči.13
ksena28. 06. 2010 15:14:00
Start v Solkanu, potem pa proti Lokvam do Trnovega in tam desno proti Rijavcem. Kmalu na dobro utrjenem makadamu do Krnice, potem pa proti severu do prve zapore poti na levi. Makafdam je od tu naprej slabši, tako da nama je s Slavico kar spodrsavalo. Kolovoz se je končal v travnati poti do vznožja Mrzovca, kjer sva parkirali kolesa in zadnjih 50 višincev premagali peš. Vračali sva se po isti poti. Ker poteka pot večinoma po gozdu je kot nalašč za vroče dni. Lepa tura.
tabla na odcepu proti Rijavcem1
..da bo več kot 1410 :))11
in nazaj v vročo dolino na 93 nm 12
sabina.729. 06. 2010 18:52:15
Kar zahtevno, sploh v tej vročini.Koliko klopov sta nabrali?
ksena29. 06. 2010 20:27:58
Je zahtevno, ja, premagati 1300 višincev, če ni kondicije nasmeh. No, s Slavico sva fizično aktivni čez celo leto, tako da 3 ure pedaliranja v klanec ni bila taka muka. Vročine pa nobene, ker sva startali ob 6.00 in vozili večinoma po gozdu. Pri spustu pa...ne boš verjela, z rokavicami in vetrovko skoraj do doline. Klopov nič, nekaj mušic pa je poskrbelo za najino beljakovinsko prehrano nasmeh jezik
klemen735. 08. 2010 12:29:57
ksena zadrega

makadamske poti od Rijavcev do Krnice že nekaj let ni več, saj je sedaj skoraj do Krnice (do vzletišča zmajarjev) cesta afaltirana.

Je pa tura res dobra za kurjenje kalorij.
ksena15. 08. 2010 21:26:01
Klemen jezik,
s cesto je tako....do zmajarske rampe je asfalt, potem makadam, malo pred Krnico pa spet nekaj asfalta. Potem pa samo še makadam..v smeri Mrzovca.

lpnasmeh
klemen7328. 09. 2010 13:05:57
...malo preden zaviješ na Mrzovec je pa spet malo asfalta in vse naprej priti Smrečju, a ni tako.

mežikanjelp

Tadej29. 09. 2010 15:53:04
Nekaj utrinkov z današnjega izleta na Mrzovec. Vreme je bilo lepo, pot pa je bila prehodna brez posebnosti.

Lp Tadej
Ob poti.11
Mala Lazna - začetek in konec krožne poti.12
Alpski Slovenc28. 12. 2011 19:19:21
Danes je bil lep čudovit dan in kot ta prava ljubitelja narave in vse, kar je lepega v njej, sva se odločila, da obiščeva v osrčju Trnovske planote, hrib Mrzovec, ki je visok 1410 metrov. Iz Solkana sva se zapeljala navzgor proti Trnovem, nadaljevala z vožnjo proti Lokvam. Pri odcepu za Zavrh sva zavila desno na makadamsko pot in nadaljevala z vožnjo do križišča, ki povezuje makadamsko cesto med vasjo Nemci in Rijavci ali Krnici. Zapeljala sva navzgor po strmi makadamski cesti in na primernem mestu parkirala ter nadaljevala vzpon po cesti, kjer sva v (prvem) križišču zavijeva levo in po 300 metrih hoje zavila desno in po zasnežene makadamski poti nadaljujeva do konca ceste. Tu se pot vzpne po strmi vlaki in po dobrih 800 metrih prideva na makadamsko cesto, tu zavijeva levo in po njej pod vznožje Mrzovca, kjer zavijeva levo in po petih minutah sva na vrhu. Na vrhu je bilo okoli 10 cm snega. Po krajšem počitku in okrepčilu ter prelepih razgledih po okoliških vrhovih in morju se počasi spustiva proti izhodiščni točki, in seveda pri tem uživava v prelepi naravi. To je bil tudi trening pred sobotnim vzponom proti Kredarici.
pri tabli Zavrh, zavijemo desno 1
križišče, levo vas Nemci, desno vas Rijavci - zavijemo desno2
naravnost po makadamski poti v hrib, desno pelje pot, proti Krnici ali vasi Rijavci3
po vlaki navzgor4
Kaninska idila12
čez pol leta se bom mogoče tam dol namakal13
levo spodaj Škabrijel, Sabotin, eh,smrekce zakrivajo Sveto Goro14
Lep pozdrav z Mrzovca, ter Vam želiva prijetne praznike in varen korak v letu 2012.15
Alpski Slovenc9. 01. 2012 18:03:34
Danes je bil to že četrti zaporedni podvig v hribe, v lepem in prečudovitem dnevu. Vsekakor so to dnevi, ko jih je potrebno izkoristiti in si nadihati svežega zraka. Temperatura je bila 3 stopinje nad ničlo. V osrčju Trnovske planote je hrib Mrzovec, ki je visok 1410 metrov in za tega sva se danes odločila. Poti ne bom posebej opisoval, pot je bila ista kot 28.12.2011. Sprememba je bila ta, da je sneg bistveno višji in da ga je malček več, na vrhu do 20 cm. Tudi po poti, po kateri sva šla je bila bistveno bolj zasnežena in trda. Po daljšem skoraj enournem razgledu po prelepih okoliških vrhovih in morju se počasi spustiva proti izhodiščni točki, in seveda pri tem uživava v prelepi naravi, danes je spokojni mir motilo jih je samo veliko preletov letal.
tu se zavije desno in na tej višini se začne tudi sneg1
pogled v notranjost13
počasi proti izhodišču današnje poti14
Si-Dro10. 01. 2012 10:56:04
Bravo Vili,lepo opisano in predstavljeno.Jo bo treba kdaj mahnit na ta konec.Lp
Tadej10. 07. 2019 15:19:22
Nekaj slik z današnjega izleta Turški klanec - Mrzovec - Nemci - Črni vrh - Lokve - Turški klanec.
Pot je na nekaj delih nekoliko zaraščena, sicer pa prehodna.

Lp, Tadej
Cerkev sv. Antona na Lokvah25
Na Lokvah26
velkavrh11. 07. 2019 05:29:28
Pa še moj prispevek s poti na Mrzovec in tam okoli.Samo pot iz Turškega klanca na Mrzovec je markirana.Se pa po njej zgleda bolj malo hodi , ker je precej zaraščena. Včeraj sva bila do kolen povsem mokra od visokih trav. V slabi uri in pol sva bila na vrhu Mrzovca pri piramidi. Celo splezala sva na vrh. Ne priporočam pa plezanja na vrh, ker ko prideš do konca teh stopnic se je težko potegniti gor.Posebno danes je bilo to malo nerodno, ker je bilo vse mokro.Vidi se pa gor res po celotni Trnovski planoti.Nato pa je sledil sestop.Na začetku sestopa v Nemce je potka popolnoma zaraščena in neopazna ,dejansko je brezpotje .Ta pot je neoznačena . Po petnajstih minutah pa pridemo na gozdno cesto in se po njej spuščamo v dolino. Po tej poti priti v Nemce pa je svojevrstni kokus-pokus, ker je polno križišč teh gozdnih cest in zdaj pa zadeni pravo.Brez Tadejeve pomoči z mobitelom pa bi bilo to malo čudno. Ta sestop ne priporočam.Veliko bolje se je vrniti po poti pristopa.Ker pa je bila to moja ogledna za moje penzionerje in ocenjena kot pretežka, sva šla pogledat še Črni vrh, ki je blizu vasi Lokve. Po cesti sva v tričetrt ure na vrhu razglednega vrha na katerem je oddajnik.Imela sva lep sončen dan,prejšni dan pa je deževalo, zato sva bila od mokrih trav precej namočena.
Izhodišče na Turškem klancu. 1
Na skali označen vrh.14
Na bližnji skali je popolno nova skrinjica , samo je še prazna.15
Pogled z vrha piramide.16
Po neoznačeni poti dol v Nemce.Ko prideš na gozdno cesto je konec borbe z mokro travo.18
Po tej pa se malo hodi.19
Na Črnem vrhu.28
Razged s Črnega vrha na Čepovan.29
Tadej11. 07. 2019 09:17:31
Brane, pomagal sem si z zemljevidom in ne z mobitelom.