Vremščica

velkavrh19. 05. 2015 04:43:04
05.05.2015 so bile potonike in navadni zlati koren še v popkih.Kosmatinca pa sem le našel,cvetele so že posamezne narcise.
Lisica31. 12. 2015 18:43:10
V nedeljo 27.12. na Vremščici. Razmere čudne za ta letni čas, toplo in sončno vreme, na vrhu rahel vetrič.
Vremščica vrh1
Cerkev Sv. Urbana na Vremščici (iz leta 2008)7
2 gospoda ki sta cerkvico pomagala graditi8
CarpeDiem24722. 10. 2016 16:31:34
Danes osvojil s 6-letno hčerko Vremščico, kjer sem bil prvič. Takooo lepi razgledi, vam res priporočam obisk v naslednjih dneh! nasmeh
aljosal26. 01. 2017 16:11:14
Burja je idealen sopotnik, kadar žena odpotuje v tople kraje.nasmeh Iz Senožeč do Vremščice sta potrebni zgolj dobra volja in topla oblačila ...
velkavrh25. 05. 2017 18:01:38
Danes pa na Vremščico, vendar ne iz Senožeč. Na Vremščico zavijemo že pred naseljem- je označeno in nato po makadamu na izhodišče. Pot je izredno lepa, suha, nič strma-ravno pravšna za moje današnje upokojence. Vračali pa smo po poti, ki pride ven v centru Senožeč.Bilo pa nam je kar malo žal, ker je po gozdu mokra, spolzka.Skratka za dol dokler se ne osuši jo ne priporočam.
To je začetek naše poti.1
Vsako letu tu vidimo pred naseljem na pašniku osličke.16
navdušena13. 02. 2018 14:08:47
Zdravo,
je bil kdo zadanje dni na Vremščici - koliko je snega tam gori?
B214. 02. 2018 13:41:56
Ja, ga je okrog pol metra. Seveda ponekod (kjer je spihano) manj, drugod, kjer je napihano pa krepko več. Največ pa ga je s Senožeč in Košane. Tudi kakšno podrto drevo se najde. V glavnem, gamaše in ni panike...
zlatica15. 02. 2018 21:12:55
Danes iz Volč na zasneženo Vremščico. Dopoldan bolj hladno, malo vetrovno, vidljivost malce megličasta, ob povratku pa se je že prijetno ogrelo in tudi veter je le še sem in tja potegnil čez odprte planjave. lpnasmeh
že kmalu po startu je padla odlolitev za dodatno opremo1
Slavnik na megličastem obzorju21
zimska pokrajina22
modrook1215. 04. 2018 16:57:07
Danes na Vremščici iz Senožeč.pot prijetna, na vrhu kar močan veter, vidljivost bolj slaba.Ampak morje se je vseeno videlo nasmeh Skratka, lep izlet! Še se vrnemo.Slikce pa žal nobene-doma pozabili fotoaparat mrk pogled
mornar24. 04. 2018 06:45:49
Velkavrh ali lahko opišeš kje točno se pride na izhodišče pred Senožečami.
B224. 04. 2018 15:48:49
V Senožečah (zraven trgovine tik ob magistralki)parkiramo in nadaljujemo v center vasi. Markacije prečkajo magistralko pri nekdanji restavraciji "Adria". V centru vasi naletimo na planinske smerokaze, od tu pa sledimo dobro markirani vaški poti in kasneje kolovozu ter stezi vse do vrha Vremščice. Pot je del SPP in je zato poleg klasične markacije dodana še številka 1, ter je zelo dobro označena.
B225. 04. 2018 18:13:00
Pot, ki jo v opisu predstavi Vekavrh ni v celoti planinska. To je cesta, ki se od magistralke odcepi desno približno dva kilometra pred Senožečami, če gremo iz smeri Divače (Kopra). Odcep je sicer označen, cesta pa vse do travnikov v vršnem delu Vremščice ni markirana. Če parkiramo ob magistralki, po kakšnih 45 minutah hoje po makadamu pridemo do mesta, ki je na sliki 1,kjer naletimo na markacije SPP, ki sem pripelje iz Škocjanskih jam. Od tu dalje proti vrhu je pot markirana.
darinka424. 05. 2019 19:57:08
Lepa je bila danes Vremščica. V cvetju in soncu. Tudi malo vetra, niti ne preveč. Dolgo let je preteklo, odkar sem bila tu gor. Danes smo šli iz Volč, po poti , ki se polagoma vzpenja. In kar nekaj pohodnikov je bilo gor. Tudi tujih. Okolica cerkvice je urejena. Kamnite klopce kar vabijo, da se usedeš in uživaš v miru in tišini.
uro in pol piše.1
pred vojaškim muzejem 18
in seveda odličen pasulj. 19
velesa24. 05. 2019 20:31:06
ojla Darinka, bi lahko prišla na kafe nasmeh
darinka426. 10. 2020 21:21:36
Današnja Vremščica . Iz Senožec sem šla. Prvikrat . Domačina sem povprašala kako je s potjo? Mi je razložil, da naj malo popazim na dveh razpotjih. Sicer so markacije vidne in tudi tam kjer lahko zaideš so dali še dodatno puščico , da ne spregledaš. Sedaj je krasna pot po gozdu, kjer se prelivajo barve , sploh ko posije sonce skozi veje. Ko sem prišla iz gozda je bilo precej vetrovno in tudi hladno. Prav lepa tura čeprav krajša kot ponavadi.
Čas hoje je kar realen. 1
tu je pravzaprav vrh8
in skrinjica9
darinka427. 12. 2020 17:44:31
Danes pa v modrini in belini. Snega več kot sem ga pričakovala. Ob enajsti uri sva se z Maksijem odpravila s Senožeč po poti ki mi je poznana od zadnjič, ko sem šla prvikrat. V snegu je pot in tura vsekakor veliko lepša.
na začetku poti v gozdu so še grmi z jagodami  , verjetno so strupene. 1
jaslice v Senožečah.25
pogled z vasi. 26
brett25. 04. 2021 08:24:22
Včeraj gor z Volč. Vse BP. Super je bilo, ker ni pihalo: bilo je prav toplo. Razgledi na vse strani, čeprav se Alpe niso jasno videle in so se zgubljale "v meglicah". Travnata pobočja so še odeta v lansko, rjavo in rumeno travo. Za narcise je še prekmalu... Vseeno pa se je pasalo nastavljati soncu in v gozdu vonjati svež vonj borovcev. Top!
Pogled na vrh1
Proti Obali2
Nanos3
Snežnik... Vedno me spominja na Lonely Mountain iz Hobita :) 4
Ne poznam... zelo žametna na otip5
Trobec4. 02. 2022 09:15:29
Prejšnjo soboto ob tradicionalnem srečanju vodnikov in mentoric MDO Primorske na vremščico po Magajnovi.
Vremščica je v tem času primerna skoraj za vsakega, povsem kopna in če ni kakšne prehude burje, čisto lagoden sprehod nasmeh

KarmenT8. 02. 2022 17:39:52
Vremščica je čudovit razglednik. Danes se je res videlo na vse strani, nekaj vetra le na grebenu, sicer pa ves čas sijalo toplo sonce. Zjutraj ob 9h na izhodišču v Podgori sami, -3 stopinje, pot večinoma pomrznjena, tudi višje na grebenu, kjer pa je bilo tudi več ledenih odsekov za otroško veselje. Obiska na vrhu ogromno, ob povratku zraven našega le še en avto, na termometru +9 stopinj. Pot iz Podgore je zelo razgledna in lepa, ni pa prav množično obiskana. Obvezen postanek pri cerkvici sv. Urbana in le malo nižje na toplem soncu zaslužena malica. nasmehnasmeh
Po nekaj minutah hoje1
Veliko ljudi na grebenu17
Ob povratku18
lilyd23. 05. 2022 22:06:11
V nedeljo Vremščica po odlični zamisli naše rožice, z vlakom do vasice Gornje Ležeče. Markacije so že malo zbledele, a ni bilo težav, v uri in pol smo bili na vrhu. Ujeli smo pravi trenutek, kot svetujejo poznavalci, po 15. maju, polno rožic. Videli smo veliko takih rož, katerih imena poznamo, pa še več takih, katerih ne vemo, a so lepe...Šli smo do cerkvice sv. Urbana, malo posedeli, se razgledali proti Brkinom, vasici Barka.
Vračali smo se po SPP do Divače, skupaj 22 km. V Divači še ogled hiše Ita Rine, tudi okrepčilo se je po vročem, soparnem dnevu prileglo. Rožice pa od potonik, irisov, lanu, kranjske lilije, narcise se že zaključujejo....a seveda, ne po celotni Vremščici. Tudi hoja po borovem gozdičku, na področju medveda, ima svoj čar...Ta varianta z vlakom je tudi super, za upokojence brezplačno in super vikend popusti za vse ostale.