Velika (Koroška) Baba

geppo22. 09. 2010 20:08:54
Ne bo te nobeden raztrgal, samo pohvalil. Ogledal si greben, ki je videti zahteven. Toda nič volje še v nasprotno smer in potem predolgo pot nazaj na Okrešelj. Preutrujen za tako dolgo potepanje. Mogoče drugič...
benjamin722. 09. 2010 20:14:07
Ja, res je, pred leti ko sem šel z Babe proti Jenkovi planini, je kar lepo posuto z dobirjem... V ponedeljek pa sva z ženo naredila lepo osmico. Po Slovenski do Ledin, potem pa po plezalni na Babo, spust pa ovinek čez Avstrijo in mimo ostankov ledenika spet do Ledin, potem pa po lovski poti (zelo mokre,spolzke korenine) do avta. Lepa narava, lepo vreme in dobra volja, pa je vse mogoče! Srečno!velik nasmeh
vessa27. 05. 2011 08:33:01
25.05.2011 sva s sestro z Jezersekega po Slovenski poti do Ledin in naprej po zahtevni plezalni poti osvojili Veliko Babo. Za vse, ki že komaj čakate varnih plezalnih podvigov sporočam, da je pot prehodna brez težav in skoraj v celoti kopna, razen treh manjših snežišč, kjer mogoče bolj zaradi dobrega počutja kot hude nuje cepin v roke. Sicer pa Baba zahtevna in krušljiva kot zmeraj, varovala pa v dobrem stanju. Slik ne pripenjam, se prvič javljam na forum, se še učim.
Nec27. 05. 2011 18:58:12
@vessa, torej je pot večinoma kopna? Ker komaj čakam malo višje vzpone (pač pomanjkanje ustrezne opreme), raje še enkrat vprašam, da ne bo kakšnih neprijetnih presenečenj na poti nasmeh dereze torej niso potrebne, cepin pa gre za vsak slučaj z mano mežikanje
hvala
vessa28. 05. 2011 18:08:45
Derez ne rabiš, cepin pa vzemi zaradi sigurnosti na enem zelo kratkem snežišču tik pred izstopom iz Slovenske še pod Ledinami.
Jože.28. 05. 2011 19:23:41
"Slovenska" proti Ledinam - 22. 5. 2011
s cepinom bi bilo mnogo lažje1
sem že mimo2
vessa30. 05. 2011 09:27:56
Ja Jože, točno to kratko, za prehod izredno nerodno snežišče sem imela v mislih. Krasno foto dokumentirano.
Nec30. 05. 2011 22:07:15
Včeraj 29.5., smo opravili vzpon na Veliko Babo (plezalna pot).
Pod vrhom, po izstopu iz varovanega dela, je kar nekaj (tudi novega) snega, zato je potrebna previdnost ter vsaj cepin za prečenje snežišča.
Opozoril bi na taljenje snega ter kamenje ki se ob tem kruši.

Očitno si bila ti @vessa zadnja gor, vsaj po neuhojeni poti ter vpisih v knjigi sodeč nasmeh
Drugače pa super tura, odlično vreme in lepi razgledi mežikanje

p.s., slike nimam nobene, ker sem pozabil fotoaparat doma ... jezen
velkavrh2. 06. 2011 05:51:32
Pogledi proti Babi so mi uhajali včeraj pri koči na Ledinah. V tolažbo naj ti bo moja slika izpred koče na mojem prispevku. Včeraj je zgledala veličastno!
andrejp6. 06. 2011 09:05:13
5.6. PP tovorna žičnica- Slovenska-Ledine-Baba(feratta)-Žrelo-Češka koča-PP tovorna žičnica.

Varovala do vrha so v dobrem stanju, veliko je grušča na poti, snežišče je samo na poti pod Ledinskim vrhom in ko prideš ven iz Žrela v smeri Češke koče. Včeraj eden redkih vrhov, ki je bil v soncu. V Žrelu so na večih mestih potrgane jeklenice, je pa še vedno prehodno. Potrebno je paziti tudi na veliko grušča na poti. Super dan.

Lp A in J
Baba z Ledin2
matic419. 06. 2011 09:44:57
Jenkova pl.-V.Baba-spust po plezalni poti na Ledine-sestop po lovski
Pot povsem kopna in brez posebnosti. Na plezalni poti se preči dva ostanka snežišča (2m), za kar ni potrebna nobena posebna oprema.
velkavrh30. 06. 2011 11:16:42
Včeraj popoldne sem izbral pravi dan za turo na Veliko Babo-sončno, brez oblačka-čista uživancija.Za začetek nisem želel preveč napora in sem se od tovorne žičnice usmeril na lovsko pot na Ledine. Tudi ta pot ni od muh. V koči me pozdravita prijazna oskbnika in povesta, da na plezalni za Babo ni snega. Za kočo pa na levo, na plezalno. Nisem vedel kaj me čaka. Že so me strašili z nekakšno ferato. Kot ferato si jaz predstavljam nekakšne kovinske lestve po bolj navpičnih skalah z jeklenicami za oprijem. O tem ni bilo niti sledu. Kaj kmalu se začne železje. Tu so jeklenice namenjene ne toliko za varovanje, temveč za poteg po dokaj navpičnih skalah navzgor. Ne zmanjka jih skoraj uro. Imeti je treba dosti moči v rokah in skoraj obvezno rokavice. Jaz sem pridelal kar nekaj žuljev od jeklenic, ker so rokovice ostale doma. Ta plezalna pot je res samo za izbrance.Dozdaj nisem še plezal po taki zavarovani poti,pa sem preplezal med drugim tudi Rjavino, Mangart po slovenski, iz Kota Vrbanove špice, pa Kočne od bivaka pod Kočno, na Skuto od Češke koče prek Dolgega hrbta, da ne naštevam več. Res se mi zdi enkratna plezalna pot. Vrh je zelo razgleden, danes res enkratni pogledi naokrog. Dol pa po lahki avstrijski strani. Tu prečimo dve snežišči, vendar je sneg južen in ni problemov. Dokaj hitro se pride na Jezarsko sedlo in nazaj k koči. Ker se je že mudilo, pa po slovenski k avtu. Z pot gor dol sem porabil štiri ure. Hodim zmerno, ustavljam se le, da delam fotke. Naj opozorim, da je čelada obvezna, pa izredna pazljivost, ker je po poti, ker pač ne gre vse po skali, veliko grušča.
Z lovske tik pred kočo na Ledinah1
Enako7
Zadnji težji vzpon pri stičišču poti od zgoraj -res je tako strm8
Tik pod vrhom9
Vrh s skrinjico za vpise-potrebno je zamenjati vpisni zvezek-obvezno,jaz ga raje nebi nesel gor-vsaj letos10
Sedaj pa dol po lažji avstrijski strani11
Pogled n adesno proti Ledinskemu vrhu.12
Na Jezerskem sedlu13
S sedla vabijo na levi strani Rinke.14
pohodnik3830. 06. 2011 17:12:47
lepe fotografije in vreme ste imeli krasno,bil tukaj gor kakšna dva tedna nazaj iz smeri Okrešlja po avstrijski strani res enkratna turanasmeh
Parkeljc14. 07. 2011 21:32:25
Danes štartal izpod tovorne žičnice in po "Slovenski" do koče na Ledinah. Kmalu odcep po plezalni do Velike Babe, obeh vrhov, seveda, nato pa po isti poti nazaj do razpotja, kjer zavijem levo po lažji in spet vzpon do sedelca, mimogrede skočim še na Ledinski vrh, nato nazaj čez Jezersko sedlo do koče na Ledinah. Tukaj se obotavljam a po lovski al skozi Žrelo, odločim se za slednjo, ki je obnovljena. Ker sem bil pred nekaj dnevi na Češki koči, se odločim za umik iz Žrela in sestopim po bližnjici do izhodišča. Vreme se je puntalo, a vseeno zdržalo brez dežja. Na vrhu srečal pohodnico, nasploh pa slabo obiskan vrh.
proti Ledinam z okolico1
pogled navzgor17
do doma se je peljal z menoj.. ;)18
urbancek14. 07. 2011 22:02:08
O, Parkeljc, si spet v tem koncuvelik nasmeh Sej jst tut... Mene so zaenkrat letos tut Kamniško-Savinjske zasvojile hehevelik nasmeh

Ja, Babi me še čakata... upam da kmalu. Sicer sem pa včeraj vandral tod okoli in opravil turo tovorna žičnica - Mrzla gora in nazaj...Super je blo! Lp!

P.S: Tale metulj bo imel pa dolgo pot nazajnasmehnasmehnasmeh
nata2415. 07. 2011 09:26:23
A je cesta do tovorne žičnice prevozna, nekaj sem slišala, da je v zgornjem koncu v zelo slabem stanju...
Parkeljc15. 07. 2011 14:17:32
Ob primerni pazljivosti je cesta do tovorne žičnice prevozna tudi z osebnim avtomobilom z nekoliko bolj športnim podvozjem mežikanje
velkavrh16. 07. 2011 03:44:51
Jaz sem šel zadnjič po njej 30.06. 2011. in takrat se je vozilo po njej še kolikor toliko normalno. Je pa res, da se z vsakim tednom na zgornjem delu po prečenju meliščne struge naredijo veliki kuclji kar je značilno za makadamske ceste z naklonom in je treba malo sem pa tja vijugati in iskati najustreznejšo pozicijo na cesti. Avto si ti ne sme smiliti. Drugače avto raje pustiti takoj na spodnjem parkirišču pred gozdom. Se pa potem podaljša pot za skoraj tričetrt ure.
novinsekp16. 07. 2011 07:22:55
Prejšnji vikend 10.7. sem se z avtom, ki ima dokaj nizko podvozje brez problema pripeljala do tovorne žičnice. Zgornji del je resda malo "razrahljan", vendar ne toliko, da se ne bi dalo bez problemov pripeljati čez.
Jože.18. 07. 2011 08:24:18
Včeraj, 17. 7.: Jenkova planina, Jezerska Baba, sestop po plezalni, do Kranjske koče in skozi Žrelo, do Češke koče. Na grebenu med Malo in Veliko Babo, občasno moteči sunki vetra. Kar precej obiska.Lepa krožna pot.