Krvavec

Todi4. 11. 2018 17:25:37
Po kosilu na en lep nedeljski sprehod. S parkirišča po cesti do zgornje postaje žičnice, naprej do plaže in od tu do doma na Krvavcu. Nato pa dol do planšarije Pr’Florjan na štruklje! Pohodnikov ogromno, vreme super, poti bp.
lijaneja27. 01. 2021 18:37:48
Tudi včeraj je bilo sončno in živo na Krvavcu. Pri žičnici sem štartal v kar hudem mrazu, vendar je motor hitro prešel v delovno temperaturo. Prvih 300 višincev je kopnih, šoder, pa tudi zemlja je globoko zamrznjena, zato se da lepo vzpenjat. Višje je vedno več snega, vendar je stezica maksimalno uhojena, prav nikjer pa še ni bila ledena, zato je bilo vzpenjati se, pravi užitek. Na plaži ni ne klopi, ne ležalnikov, dobiš pa čaj, ki ga zaužiješ lahko le na pol legalno.velik nasmeh Grozavelik nasmeh
Smučarjev ni bilo veliko in so uživali na praznem smučišču. Je bilo pa zgoraj kar nekaj netestiranih somišljenikov.nasmeh
velkavrh13. 07. 2021 09:04:38
Vrh Krvavca običajno pohodniki kar prezrejo.Je pa z vrha čudovit razgled. Pa tudi žig ima . Žal je vpisna knjiga raztrgana -neuporabna .Ne vem katero planinsko društvo pokriva Krvavec.Nanj sva se že v četrtek minuli teden z vnukom povzpela od planine Jezerce , kje se za parkiranje plača dva evra.Nato prek Kriške planine k Plečnikovi papelici, mimo televizijskega stolpa kar navkreber na vrh Krvavca.Vnuk je bil navdušen.
Vrh Krvavca .1
Na paši je veliko goveda.2
Vabi nas Veliki Zvoh.3
Krvavec je izhodišče za Kalški greben.4
Tu so prelepe planine  Koren, Košutna in Dolga njiva .5
velkavrh26. 09. 2021 09:32:26
Na prelep jesenski dan sem spet šel na razširjenem družinskem pohod na Krvavec. Iskali smo zadnjo točko poti Krvavških škratov, ki se skriva nekako pod hotelom .Parkirali smo na parkirišču planine Jezerce.Parkirišče je bilo zelo zasedeno.Plača se kot vemo dva evra . Za naprej plačamo 5 evrov in imamo rampo.Po zgornji poti smo šli na Kriško planino, ki je imela veliko obiska . Na planini pa smo šli po kolesarski poti proti zadnji točki Krvavških škratov.Po 15.minutah pridemo s te steze na cesto, ki pelje samo do zadnjega vikenda s Kriške planine .Nato pa sledi malo strmine do zadnje točke škratov, kjer je uganka kravjih zvoncev. Rešili smo jo pravilno. Nato pa ob žični ograji, ki je varovana z vrvico , da se nebi kdo poškodoval z žično ograjo na Plažo.Na Plaži je točka škratove poti v kapelici. Tu imamo tudi zvon želja.Pravkar podirajo pred kepelico staro okrepčevalnico. Jo bodo povečali-upajo, da uspejo do zime .Do zaključne točke poti pri Sončku je več prijetnih točk poti z leseni gorskimi živalmi,ob poti vidimo lesene jurčke .Za nagrado uspešno rešene uganke smo dobili leseno piščalko. Adrenalinski park pa bo za kdaj drugič.Vračali smo se po cesti. Rozka je gostila ohcet.
Polno parkirišče pri planini Jezerce.1
V tej kapelici zadaj je zvon želja in žig poti škratov.22
Do zgornje postaje gondolske žičnice je še kup zanimivosti škratove poti.23
Škratov zaklad.24
Pri brunarici Sonček se dejansko začne pot in konča pri zvoncih.Mi smo se je lotili prav na koncu proti začetku.25
lijaneja6. 02. 2022 18:15:28
Zgodaj dopoldne je bila ravno pravšnja temperatura za obisk tega hriba. Smučarjev začuda ni bilo veliko, tako da lahko parkiram ob gondolski žičnici. Na začetku, tik nad ovinkom polagajo cevi za vodo in je kakšnih 100m razrite poti. Naprej je pot suha do kakšnih 150 višincev pred zg. postajo žičnice, kjer je na nekaj mestih še precej ledu. Najbolj zoprn je tisti, ki je skrit pod listjem. Mislil sem, da danes ne bom imel z njim več opravka, pa me je blagajničarka s 13-timi € (brez malice) za vožnjo dol prepričala, da sem si pot lahko še enkrat od blizu ogledalvelik nasmeh. Cesta do 'Plaže' je delno kopna, kjer je led pa je posuta s peskom. Na osončeni klopci pred lokalom malce meditiram in spijem čaj za 1.60€.
'Zlatarji' si lahko privoščijo novogradnjo.1
Sem pa tja kakšna meglica...2
...sem pa tja kakšen smučar.3
Kočna in Grinta v macesnih.4
ppegan9. 04. 2023 15:54:24
Danes pa skok v zimsko pravljico na Krvavec. Od včeraj ga je nasulo okoli 15-20 cm. Pasje veselje je bilo nepopisno nasmeh
Pasje veselje na snegu :)1
Proti Jezercem10
Damjaka sneg ni kaj dosti motil.11
piotr9. 04. 2023 17:40:43
Lepo, a ne samo pasje...velik nasmeh
ppegan9. 04. 2023 21:24:15
Piotr, seveda, maš prav, vse tri smo uživale nasmeh Le kako si to uganil velik nasmehvelik nasmehvelik nasmeh
piotr9. 04. 2023 22:20:41
Slikovna uganka.eeknasmeh
gmirko17. 06. 2023 21:46:38
Vse v cvetju, Razpoloženje pa super, ko sem videl da se je parkirnina na Jezercih dvignila za dva in pol krat.......
Rožca1
Razgled2
velkavrh20. 07. 2023 20:14:26
Včeraj sem opravil pot od Kriške planine, prek planine Koren, pod vrhov Korena na planino Dolgo njivo in nazaj na planino Jezerce k parkrišču.
Kriška planina .1
Planina s pastirsko kočo, ki že desetletja samuje.16
Tod grem.17
velkavrh26. 07. 2023 16:59:10
Danes sem pa ponovil Krvavec malo drugače.Parkiral sem na planini Jezerce in nato sem šel kar po cesti na vrh Krvavca.Šele na koncu Plaže zmanjka asfalta .Do tja pa je lep širok asfalt.Na smučišču pa se kar dogaja -pridno delajo.Danes je bil lep sončen dan. Oblaki niso nič motili.Tudi dežnik je ostal v nahrbtniku.Krvavec pa je bil kot umit ,ravno tako bližnji vrhovi.
Tu nekje ob cesti vedno parkiram.1
Sedaj je cena poenotena.Je vseeno ali parkiraš na parkirišču pri planini Jezerce ali pa se zapelješ na vrh k bivšem hotelu.2