Kamniški vrh prek planine Osredek in spodnje poti prek Ravnih senožeti

velkavrh19. 05. 2012 20:42:42
Danes pa na daljšo turo. Štart nad Ambrožem po običajni poti na planino Osredek, nato po spodnji poti do Ravnih senožeti in nato prek Kamniške rože-strmo, zagruščeno- naprej na Kamniški vrh.Danes ogromno obiska-prekrasen dan. Nato sestop po grebenu prek Planjave in nad planino Osredek po označeni poti proti Krvavcu. Nekje na sredini poti od Osredka na Kriško planino se priključi pot, ki gre od Stahovice. Pot je označena, vendar se vidi, da se tu bolj malo hodi. Nekako po uri in pol pridemo iz Kamniškega vrha na rob Kriške planine. Od tu pa le kakih dvajset minut do velikega parkirišča na planini Jezerce.Seveda vas mora nekdo peljati na Ambrož in priti iskat na planino Jezerce, drugače bi imeli do avta še skoraj uro hoda.
Kamniški vrh prek planine Osredek in  spodnje poti prek Ravnih senožeti  Na koncu gozdne ceste nas kmalu po poti navzdol smerokaz usmeri na planino Osredek ali pa po grebenski poti na Kamniški vrh.1
Kamniški vrh prek planine Osredek in  spodnje poti prek Ravnih senožeti  Prijazna planina Osredek- ne pasejo več. Na koncu planine spodaj je celo izvirček. Tu gremo po označeni poti.2
Kamniški vrh prek planine Osredek in  spodnje poti prek Ravnih senožeti  To je ta izvirček.3
Kamniški vrh prek planine Osredek in  spodnje poti prek Ravnih senožeti  Tu zapustimo označeno pot , ki pelje v dolino in gremo na levo proti Ravnim senožetom.4
Kamniški vrh prek planine Osredek in  spodnje poti prek Ravnih senožeti  Neoznačena potka, dobro uhojena, lepa , nas varno popelje prek lepih, mestoma strmih delov poti.5
Kamniški vrh prek planine Osredek in  spodnje poti prek Ravnih senožeti  Spustimo se na Ravne senožeti , kjer se pasejo konji in na levo proti Kamniškemu vrhu.6
Kamniški vrh prek planine Osredek in  spodnje poti prek Ravnih senožeti  Ko se ravnina konča se odločimo po kateri poti bomo šli. Odločim se za prvo levo, ki gre prek Kamniške rože-je izredno strma in gruščevnata.7
Kamniški vrh prek planine Osredek in  spodnje poti prek Ravnih senožeti  Ko pridemo na sedelce med Planjavo in Kamniškim vrhom nas čaka še kratek vzpon na Kamniški vrh.8
Kamniški vrh prek planine Osredek in  spodnje poti prek Ravnih senožeti  Razgledišče na vrhu .9
Kamniški vrh prek planine Osredek in  spodnje poti prek Ravnih senožeti  Nato pa nazaj prek grebena čez vse to.10
Kamniški vrh prek planine Osredek in  spodnje poti prek Ravnih senožeti  Potka prijetno poteka po grebenu. Ko greben zapusti gremo lahko na levo na planino Osredek ali na desno nazaj na gozdno pot . Lahko pa se vmes odločimo in zavijemo na desno .11
Kamniški vrh prek planine Osredek in  spodnje poti prek Ravnih senožeti  Po označeni potki, žal slabo uhojeni pridemo na izhodišče za Krvavec, z desne se tu priključi pot iz Stahovice.12
Kamniški vrh prek planine Osredek in  spodnje poti prek Ravnih senožeti  V dobre pol ure smo na robu Kriške planine.13
Kamniški vrh prek planine Osredek in  spodnje poti prek Ravnih senožeti  Kriška planina.14
Kamniški vrh prek planine Osredek in  spodnje poti prek Ravnih senožeti  Planina Jezerce.15
Kamniški vrh prek planine Osredek in  spodnje poti prek Ravnih senožeti  Napaka-to je planina Jezerce.16
Bojan_A20. 05. 2012 16:35:05
Tudi jaz sem bil včeraj v tem koncu. Ampak najprej sem se precej podrobno lotil Korošaških slapov. Nadaljeval sem prek pl. Osredek na Kamniški vrh, nadaljeval na Kriško planino pod Krvavcem- ter se prek Ambroža vrnil v Klemenčevo.

POROČILO: http://bojanambrozic.wordpress.com/2012/05/19/korosaski-slapovi-kamniski-vrh-in-krvavec/

Tudi danes seveda nisem bil doma. Vesel sem samo da je s poškodbo vsak dan boljše.
velkavrh20. 05. 2012 17:04:42
Bojan, kot bi se malo kopirala. Res, da sem šel zadnjič s sinom na Korošaške slapove, vendar samo do največjega. Ta pot je dobro opisana v priročniku Grintavci-Južni pristopi od Andreja Stritarja. Tega vodnika se rad poslužujem. Ta pot po kateri sva šla na Kriško planino je res bolj osamljena. Je bilo pa toliko bolj živahno na planini, ker pripravljajo vse za pašo.
Bojan_A20. 05. 2012 18:54:31
Ja, prav zanimivo da se nisva srečala.
tol20. 05. 2012 19:09:23
Tudi sam sem včerja bil v teh koncih, a s kolesom. Štart v Kamniku do Ambroža in naprej proti Krvavcu ter nato po kolovozu do začetka poti na Planino Osredek. Potem sem nadeljeval po zgornji strani po "grebenu" ter nato po izohipsi do sedla med Planjavo in Kam, vrhom. Nato pa prekrasen spust po zapuščeni lovski poti, ki pelje v dolino Korošice.

Srečal nisem niti enega pohodnika, Le na sedlu sem za hip ujel dva uživača v zraku.

Odlična, z izjemo vzpona, MTB turca.
velkavrh8. 06. 2012 04:32:45
Včeraj sem spet šel na Kamniški vrh. Tokrat ravno tako od Ambroža prek planine Osredek po grebenski na Kamniški vrh.Dol pa po severni-precej strmi, gruščevnati-priporočam bolj za vzpon. Ko pa se pride do razpotja pa proti planini Osredek. Ko pa sem prišel pred Planjavo pa spet po gruščevnati dol na Ravne senožeti, ker se se prek njih vračal.Že drugi malo zoprn spust. Rož veliko-se splača sedaj obiskati Kamniški vrh-našli bomo od travnolistne perunike do divjega klinčka-nageljčka.
Planina Osredek -z grebena-kasneje pri povratku se še vrnem k njej.1
Spodaj prepreka za krave.8
Pogled prek Ravnih senožeti navzgor.9
Na planini Osredek pa presenečenje.10
20.05.2012- so namestili skrinjico s knjigo za vpise in žig- pohvala planinskemu društvu.11
velkavrh10. 04. 2014 20:37:34
Danes pa poldanska z Ambroža na planino Osredek in nato prek Senožeti na Kamniški vrh Na sam vrh z vzhoda po ta strmi. Nazaj pa prek Planjavr po grebenski in nadalje nad planino Osredek naza na parkirišče na Ambrožu.
Takk je pogled , ko se pride na planino Osredek.1
Od tu zgleda še vse v redu,2
Ko pa pridemo pod ta zadnji stan z drvarnico pa zagledam plaz.3
Vode ne vidim nikljer, še v jeseni je tu tekel skoraj manjši potoček. Plaz je popolnoma prekril potko.Kaj si misli lastnik stana tu zravne ne vem. Ne bom nič komentiral!4
Sva že pod Kamniškim vrhom. tu greva naravnost.5
Ne morem mimo prvega clusijeva svišča -prvega to pomlad.17
In tudi ne mimo prve kukavice- bleda kukavica- na poti na planino Osredek.18
vukovivek8. 02. 2015 20:34:38
Popoldanska krožna tura.Začetek v Klemenčevo Pl.Osredek,Planjava,Kamniški vrh in konec poti na izhodišču.pot je dobro uhojena in morda male dereze za varnost sneg je bolj mehak in se kar udira.nasmeh
pot dobro uhojena1
zahod sonca nad Sv.Primožem19
GPS sled krožne ture20
trilko9. 02. 2015 14:55:43
vukovivek, na sliki 5 ni Šenturška gora, tisti vrh na levi strani je Kržišče, tja gor z druge strani pripeljeta tudi vlečnici s Kriške planine (del smučišča Krvavec).
vukovivek9. 02. 2015 16:18:49
trilko hvala.:-)
velkavrh10. 04. 2015 15:07:06
Točno lani na isti datum sem šel po isti poti na Kamniški vrh kot danes. Dan sončen, razgledi lepi. Žal pa rožice zamujajo. Lani je že vse cvetelo od clusijevega svišča naprej. Letos ni še nič. Zamuja sigurno dva tedna.
Šel sem po novi gozdni cesti na planino Osredek. Ta pripelje na planino z zgornje strani. 1
Nikoli še nisem naletel, da bi bili lastniki stanov prisotni.2
To pa je ta prava Planjava -še vsa snežena.11
Planina Osredek od zgoraj.12
velkavrh29. 04. 2017 15:29:19
Letos sem pa šel po tej poti na Kamniški vrh dan pred 1. majem.
Novo gozdno cesto počasi zasipa.1
Lučki Dedec.13
Nad 2000. metri je sneg.14
Mrki29. 04. 2017 18:35:27
Branko, trinajsto sliko daj med uganke, pa ti bodo povedali, kateri vrh je.
ločanka29. 04. 2017 18:39:10
Mrki, si nas nasmejalnasmeh
lino29. 04. 2017 20:30:36
Mrki, važno je, da je Dedec. Če pa še malo bolj pogledaš, pa vidiš spodaj dom na Korošici.
lubadar29. 04. 2017 20:39:27
lino je pa krivokimežikanje
velkavrh30. 04. 2017 07:33:00
Hvala ! Vem , da je Lučki Dedec -2023m. Mali prehitro mi gre to tipkanje .Večkrat sem že šel mimo njega na Ojstrico iz Kamniške Bistrice, gor pa res še nisem bil.
lino30. 04. 2017 13:22:46
Branko, to je pa samo nedolžen lapsus planinca strokovnjaka. Večkrat sem že bil na tvojih slikovnih razstavah planinskih motivov. Kapo dol in še enkrat hvala!
Lubadar, če še malo bolj natančno pogledaš, boš pa celo videl nogometaše na fuzbal placu pri Kocbeku in še katero pivo pijejo!
ločanka30. 04. 2017 15:59:54
lino, vse bolj pretiravaš
lino30. 04. 2017 20:34:41
Ločanka, prav imaš. V cerkvi, na pogrebih in na verskem forumu sem pa čisto resen in soliden. Na hribovskem forumu in v hribih smo pa zato, da kakšno zapojemo, kakšno razdremo, spijemo kakšno pivo ali kratkega in se poveselimo. Okrog nas je že itak preveč planincev, ki so zadržani, zadrgnjeni, zategnjeni, limonasti, monasti, morasti, jezni na ves svet itd. Zatorej Ločanka, juhej in juhu!
silvo195212. 11. 2017 16:45:44
Ponoči bo sneg pobelil Kamniški vrh. Kako je bilo včeraj, je razvidno iz fotografij.