Forums / Slovenija / Kamnik Savinja Alps / Robanov kot - Robanova planina

Robanov kot - Robanova planina

Guest2. 11. 2007 19:59:12
Čudovita pot, z zelo lepim razgledom, predvsem lepo se vidi Ojstrica! Priporočam v teh dneh, ko je še lepo vreme, hoje je pa približno eno uro, jaz in moje dekle pa sva porabila malo več zaradi čudovite naravenasmeh
Robanov kot - Robanova planina 1
Robanov kot - Robanova planina 2
Robanov kot - Robanova planina 3
Robanov kot - Robanova planina 4
Robanov kot - Robanova planina 5
Guest26. 11. 2007 12:56:29
Iz Robanove planine,preko Žvižgavca na Ojstrico pa nato na Korošico in nazaj na Robanovo planino.Čudovita tura.Lp Franc nasmeh
Guest29. 11. 2007 23:36:52
Z Robanove planine čez Črn Hriber desno do stanu pod Ute, povratek skoz Špilakov graben. nasmeh
Guest9. 12. 2007 10:44:27
Iz Robanove planine do Korošice smo že preizkušali,pa je moje otroke zmotil slap in tista maxi čista luža pod njim,pa me zanima kako se imenuje slap in koliko je potem klinov še naprej,saj se od luže prično takoj vzpenjati po klinih.Koliko pa je potem še do Korošice in če je za sestop mogoče še kje drugje,če imaš recimo avto na parkirišču pri Robanu.
Guest9. 12. 2007 12:13:04
Za slap nevem kako se imenuje, lahko ti pa iz prve roke povem, da je na tej poti več klinov in jeklenic, kot na Triglav po kateri koli poti razen plezalne Tominškove! Skratka pot je odlično varovana in zahteva veliko previdnosti pa tudi kondicije in utrjenih mišic na nogah! Do Korošice je pa od tam 2 uri in 30 minut, in če imaš avto pri Robanu je najbolje, da se po tej poti tudi vrneš!
Če pa imaš zraven otroke je pa bolje če greste iz planine Podvežak, kjer je bolj položno in ni nobenih nevarnosti pa dosti lepše je za hodit 2 ure!nasmeh
Guest9. 12. 2007 12:25:03
www.hribi.net/pot.asp?gorovjeid=3&id=199&potid=237
Bolj podroben opis imaš na tem linku!nasmeh
geppo9. 12. 2007 16:05:53
Tudi jaz ti predlagam Podvežak - Korošica. Nekaj slik je na - Trenutne razmere - pot sem prehodil 3.12.07. Tako je nasvet za to pot na mestu, če so se pojavili dvomi pri poti Robanov kot - Korošica.
LPnasmeh
Guest15. 12. 2007 19:48:08
HVALA,nasmeh
Guest8. 02. 2008 10:12:01
A je mogoče bil kdo v kratkem na Robanovi planini? Zanima me, če je pot kaj zasnežena ali blatna, da vemo kaj obuti! Hvala za info., lep pozdravnasmeh
Guest8. 02. 2008 11:25:31
Obujte si planinske čevlje,če jih imate.Za športne copate sedaj ni primeren čas.Lp Fanczavijanje z očmi
Guest8. 02. 2008 12:10:49
Seveda jih imamozavijanje z očmi, samo uprašal sem, mogoče je pa cesta kopna! Uprašanje je pa za tiste, ki ste bili tam te dni, ne pa za take, ki samo čakajo, da bo eden nekaj uprašal potem pa gremo zezat in bedarije pisat Franczavijanje z očmi
Guest9. 02. 2008 16:55:24
Sedaj,ko sem ti svetoval pa si užaljen.To pa ni dobra lastnost planinca.Lp Francnasmeh
starakapa9. 02. 2008 18:28:24
Dragi moj PLANINEC ,svetujem ti,da se ne oglašaš na tem forumo,če ne znaš ali nočeš sprejemati dobronamernih nasvetov.Če si tako pameten ,zakaj sploh sprašuješ take stvari.Aja,ravnokar sem se vrnil Iz Robanove planine in resnično potrebuješ planinske čevlje z dobrim podplatom.
Guest9. 02. 2008 19:57:18
Dobronamerni nasveti OK, ampak ne z zavijanjem z očmi, kot jih prikazuje tisti smešek, kdo potem koga žali!
Jaz sem samo uprašanje postavil, ki ga očitno Franc ni razumel!
Jaz, ko na tem forumu zasledim objavo, z podobnim uprašanjem, kot je moje, pa če nisem bil tam pred kratkim, potem raje ne napišem ničesar!
Pa lep pozdrav in varen koraknasmeh
Tonika13. 05. 2012 21:13:57
Prilagam sike, ki sem jih naredila danes zjutraj na poti v Robanov kot. Sneg je res zapadel precej nizko. Lep sprehod, kljub mrazu in nizki oblačnosti.
Pred tempa obisk Rjavčeve jame, ki jo najdete ob cesti med Iglo in Bevšekom - je označena s tablo in si jo je vredno ogledati. Lp
pogled  proti Raduhi...1
...še enkrat pogled na Ojstrico  iz Robanovega kota...3
cvetje v Robanovem kotu - vse cveti...4
lepo urejena  Robanova planšarija5
danes dopoldne sva bila edina obiskovalca planšarije.... 6
vhod v Rjavčevo jamo..7
..po ozkem rovu prideš  do večje dvorane sledi izhod in nadaljevanje poti proti Lučam...8
...pot...., ki jo bom raziskala naslednjič...9
zlatica13. 08. 2018 15:53:38
Že vsaj 30 let nisem bila v Robanovem kotu. Tokratni obisk mi je moje stare vtise, da je dolina zelo lepa, obnovil in poglobil. Včasih smo samo leteli čez Robanov kot naprej v gore, tokrat pa sem si vzela čas samo za dolino. Komaj uro dolga sprehajalna pot od Robanove domačije do Robanove planšarije, je nadvse primerna v tej poletni vročini, saj se izmenjujejo osvežilni senčni gozdnati predeli z odprtimi ravnicami in prelepimi razgledi na ostenje Ojstrice in Krofičke. Ob pogledu nazaj pa opaziš Raduho, ki kraljuje v ozadju nad Robanovo domačijo. Priporočljiv kratek sprehod za mlade družine, majhne otroke skozi zanimivo pokrajino ob srečanju z različnimi živalmi na planšariji, travnike in gozdne jase pa neumorno preletavjo pisani metulji. Na planšariji je prav prijazna in dobra ponudba ter postrežba tako jedi na žlico, kot suhomesnatih izdelkov, domačega sira in pijače za odžejat tako za odrasle kot za otroke. In včeraj na nedeljo je bil obisk kar precejšen. Mogoče bo pa koga, ki ne more visoko v gore in še ne pozna tega konca, to privabilo za obisk Robanovega kota. lp
izhodišče- parking pri Robanovi domačiji1
okasti rjavec ob poti27
...in povratek na Robanovo domačijo28
geppo14. 06. 2019 19:49:07
Dopoldanski sprehod po Robanovem kotu. Travnik pokošen, planšarija še brez živine in sameva. Muham dolgčas in nenehno napadajo. Sneg se še da poiskati in osvežitev je tucool
lp
Mladina 17
Planinecizgg2. 01. 2021 22:03:07
Zdravo,
par slik od prejšnjega tedna iz Robanovega kota.
LP.
velkavrh8. 08. 2022 19:23:45
Danes smo Pondeljkovci-upokojenska skupina PD Škofja Loka obiskali Robanov kot in se seveda sprehodili tudi do Robanove planšarije na Robanovi planini. Planšarija je odprta in prijazno postrežejo.Na paši so konji, prašiči in govedo.Žal je malo nagajalo vreme ,tako , da so bili bližnji vrhovi gora v oblakih. Dežja pa le ni bilo.