Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina

pohodnica5328. 02. 2011 15:04:36
Črnivec - Kašna planina - Kašni vrh s svojim nezahtevnim pristopom, pa kljub temu čudovitimi razgledi, še zlasti pozimi, ko v jasni modrini neba dopadljivo izstopajo beli vrhovi KSA; ponovno odeta v snežno belino,z lepo uhojeno potjo, in na vrhu rahlim vetrcem, da malo "po zimsko" zapiha okrog rdečih ušes; da o razgledih ne izgubljam besed; lpmežikanje
izhodišče1
Rogatec in Lepenatka14
Rogatec po bliže15
pohodnica5313. 03. 2011 18:47:48
V soboto me je ponovno zvabila Kašna planina in njen Kašni vrh; ca pol ure sem čakala na zelo vetrovnem prelazu na Črnivcu, da bi veter vsaj malo upočasnil svoje vrtinčenje zraka, a ker ni odnehal, sem se vseeno odločila za vzpon; pot po cesti seveda kopna (ponekod tudi blatna), po gozdu še prijeten, malo mehak sneg, proti vrhu pa menjajoče krpe snega in suhe trave ter le na nekaterih delih uhojene poti kanček poledenelosti; vseskozi je pihal izredno močan veter, tako da me je na odprtem, samem vrhu pri vpisni skrinjici pošteno prekucnil po skalah in opozoril, da ni šale z njimeek; pričakovanih lepih razgledov tokrat ni bilo, pa drugič, saj je pot vredna ponovitve (brez takšnega vetra seveda) ; lp
pot po gozdu1
Velika planina v meglicah9
sneg se počasi poslavlja tudi višje10
otiv13. 12. 2011 15:16:38
Danes se nama je pa že kolcalo po lepem vremenu in ker je bila napoved ugodna, sva jo mahnila na Kranjsko reber iz Črnivca. Pot je bila v začetku precej blatna, v gozdu kar solidna, proti vrhu pa seveda rahlo zasnežena, na nebu pa meglice, ki jih je veter podil preko vrhov, tako da razgleda ni bilo in kar kmalu sva jo mahnila nazaj. Kljub vsemu sva doživela lep sprehod v naravi.
Megla za dobro jutro.1
Gobe pa še rastejo.2
Zeleni Triglav3
Na vrhu.4
Sonce nama je pomežiknilo in kmalu za tem poniknilo.5
Zima že počasi  kima.6
ales2825. 12. 2011 18:07:50
Danes na Kranjski rebri......
otiv25. 12. 2011 20:37:07
Ob praznikih je dobro poskrbeti tudi za gibanje in to sva s sinom tudi storila.Ker pri zadnjem obisku ni bilo sreče z razgledi,se ponovno odpraviva na Kašni vrh.V gozdu ob poti je zopet veter minulih dni naredil veliko škode,kar veliko smrek je polomljenih ali izruvanih.Nekaj jih leži tudi na poti,zato jo je potrebno obhoditi.Snega ravno za vzorec,le proti vrhu ga je nekaj več,še posebno če stopimo v kak zamet.Na vrhu pa "darilo" za trud -prelepi razgledi.
Za Menino sonce vzhaja.1
Veter je zopet pokazal svojo moč,smreke pa nemoč.2
Tja gor pa zanese me samo poleti.3
Pogled v dolino.4
Pogled na prvake.5
Kako je blizu,lahko pa tudi daleč...6
Bbrina2. 01. 2012 07:25:15
Včeraj je bil na vrsti lep popoldanski sprehod s Črnivca na Kašno planino. Na vrhu sva opazovala sončni zahod ter prečudovito žarenje pobočja planine, ki je sevalo tople barve zahajajočega sonca. Vrh sva zapustila ob prelivanju zadnjih vijolčnih nijans svetlobe ter ob rahlem siju prvega luninega krajca počasi odšla navzdol.
proti Rogatcu3
na vrhu Kašne planine5
trilko22. 01. 2012 14:53:30
Danes s Črnivca na Kranjsko reber, sicer neplanirano čez Plešivec, ker nisem šel mimo tistih podrtih smrek na poti, ampak sem pred njimi zavil po cesti levo...
Smreke na poti1
velkavrh27. 04. 2012 12:30:38
Danes pa za uverturo v praznični teden lažjo kratko, vendar vseeno lepo turico na Kranjsko reber- Kašno planino.Štartam pri gostišču na prelazu Črnivec. Če greš tod prvič res ne veš kam zaviti. Treba je iti pri gostišču čez cesto v breg po poseki-posledica ujme.Odnesla je gozd na obeh straneh. Sicer je nekaj pogozdeno, a narava bo rabila za obnovo dve generacije. Označeno je reativno dobro, le pri tretjem prečkanju makadamske ceste moramo nad cesto zaviti desno-ta odsek pa ni označen. Ko damo skoz posekan del, sledi gozdni del in dokaj hitro pridemo na pašnik Kašne planine in do vrha s skrinjico za vpise in žiga, ki je žal razpadel.Gozdni del in poseka je vlažen, sama planina pa suha-samo žafran in podlesna veternica cvetita, sem ter tja se vidijo brusnice. Na poseki se vidijo borovnice, samo so čisto požgane od sonca. Nato pa še spust do pastirske koče s hlevom. Tu je tudi tekoča voda. Vidi se, da pastir v pašni sezoni tudi kaj postreže.Z avtom se sicer lahko pripeljemo do koče, samo to ni naš namen.Turica je kratka in primerna za dopoldne in popoldne. Tudi pozimi ne bi bil noben problem iti gor.
Tu začnemo-prelaz Črnivec z gostiščem.1
Smreke imajo svoje ogledalo.7
Z vrha se spustimo do pastirske koče.8
potepinka2. 09. 2012 23:10:30
Današnji jutranji pogled na Kamniške planine, oblečene v oblake do tal, ni bil sicer nič kaj spodbuden. Zato je bil najin prvotni namen bolj sprehod dokler bodo oblaki zadržali mokroto zase. In ker se na poti na Kašno planino oz. Kranjsko reber vedno spotoma najde tudi kaj za pod zob, je bila odločitev s Črnivca proti Kranjski rebri soglasna. Do vrha niti nisva imeli namena iti, ker z mojim trenutnim gibanjem »enanauro« nisem ravno »brzovlak« (no, to tudi sicer nisem), vendar je bilo potem tako luštno, da sva prišli tudi do vrha.

O razmerah na poti ni kaj veliko pisati, kakšnega večjega blata na poti ni, le sem pa tja malo »začmoka« pod nogami in kakšen svež studenček je treba prestopiti. Ob poti se pa najdejo maline, robide, brusnice in tudi kakšna lisička ter seveda kaj neužitnega. Očitno pa so bili tudi markacisti na delu ne dolgo nazaj, saj so markacije na novo pobarvane.

markacije so sveže pobarvane1
če že na nebu ni bilo modrine, jo je pa ob poti veliko9
se pa najde tudi kakšen žužek... z vzorcem lubenice :)10
tisa3. 09. 2012 07:49:13
Potepinka, a si medvedu vso malico pojedla?velik nasmeh
Jaz sem bila v zimskem času tu gori, pa je bilo vreme ravno tako,še malico sem komaj pojedla, tako me je zeblo v roke, videla sem pa nekaj metrov pred sabo. Pa je bilo vseeno lepo.nasmeh
Lep pozdrav in varen korak še naprej.
potepinka3. 09. 2012 11:49:12
velik nasmeh tisanasmeh Medvedu so ostale največje in najlepše robide, on nima zadržkov, da se gre sladkat v kakšen bolj zaraščen del.velik nasmeh
Drugače pa mraza ni bilo, prej vroče. Razglede tu gor pa poznam v vseh letnih časih in mi je zato čisto luštno samo sprehajanje.
Ti pa vsekakor enkrat zaidi tja gor ob lepem vremenu, je vredno. V kombinaciji z Lepenatko (tudi Rogatcem) je pa lahko lepa celodnevna tura.

Tudi tebi lep dan!
tisa3. 09. 2012 14:18:37
Kako si vedela potepinka, da na Rogatcu in Lepenatki še nisem bila.velik nasmeh Vsekakor imam namen obiskati tudi ta dva vrhova.
Lep pozdrav in srečno.
garmont12. 12. 2012 16:10:47
Na izhodišču na Črnivcu -10 stopinj. Sončno,idealno vreme, gaz narejena, skratka, odlični pogoji za obisk Kašnega vrha danes.
Lp
Avtocesta1
Spihan vrh3
Razgledi pa so bili danes4
Tja jo vleče...5
Vzorno markirana pot6
mukica12. 12. 2012 17:41:18
Koliko časa približno pa hodiš z Črnivca gor..
brina12. 12. 2012 18:05:19
res čudovit dan, kljub vsemu malo obiska, smo se pa kot kaže srečali
garmont12. 12. 2012 18:42:39
Markirano je uro in pol hoda. @brina LP nasmeh
mukica12. 12. 2012 18:48:48
Hvala...nasmehbo treba v kratkim še s te smeri..nasmeh
grinhorn26. 01. 2013 17:46:53
Danes na Kranjsko reber z Črnivca. Start v megli, iz gozda ven pa nas je obsijalo sonce. Obiska je bilo kar nekaj, pot pa je sedaj že kar lepo zgažena, tako da brez problemov... Gor sonček in nekaj mrzlega vetra pa ni bilo sile nasmeh Priporočam!
ob poti1
otiv16. 12. 2013 15:28:08
Že znane današnje novice
nad 500mnv ni več meglice
in človek je takoj dobre volje,
ko zapusti to megleno morje.nasmeh

Na vrhu pa seveda nagrada
brezplačna razgledna čokolada.
Prečudovit pogled na vrhove,
ki vse bolj imajo kopne robove.

V gozdu po poti malce ledeno,
zato pazite, da ne padete kot poleno.nasmeh
Vrh planine tudi nekaj snega,
da se počutimo zimsko razpoloženega.