Boč - Donačka gora

lajcicar6. 03. 2010 21:11:49
V zgodnjih jutranjih urah sem jo mahnil na Boč, kjer vladajo povsem zimske razmere in je dobro imeti male dereze; na vrhu je zjutraj močno pihal severnik. Pri domu počakam prijatelje iz PD Cirkulane in se družno odpravimo po štajersko-zagorski poti proti Donački gori.Hoja je bila čudovita v suhem snegu, vreme pa za vikat.Markacisti so kar vredu označli,tak,da lahko brez skrbi vandrate po tej poti.Pri Rudijevem domu smo se veselo razšli, eni domov, sam pa sem jo še potegnil preko vrha Donačke do Žetal. Tudi tu vladajo zimske razmere, zato je dobro imeti dereze in palice. To povdarjam zato, ker sem srečal kar nekaj pohodnikov brez te zimske opreme, pol si pa lahko predstavljate, kako so se lovili po grmovju, pri hoji navzdol.Samo pet pirov manj, pa imaš že kar dobre palice za hojo.Pa lepo pozdravljeni! Lajči
Boč - Donačka gora še malo, pa bomo na vrhu v sončku1
Boč - Donačka gora grem po celcu proti Žetalam26
Boč - Donačka gora pa lepa hvala za prijetno družbo in lep dan27
stankoju20. 04. 2010 00:37:38
Danes 19.04. sva prehodila pot iz Poljčan na vrh Boča, naprej proti Plešivcu do Rudijevega doma od tu še vzpon na vrh Donačke gore in naprej po vrhu do vzhodnega vrha in spust po zajlah do Kupčinjega vrh.Za celotno traso potrebovala šest ur.Vreme je bilo sončno in toplo, pot pa lepa za hojo in primerna za vse.Uživala v mirni naravi in petju ptic res lepo, priporočam.Edina težava je bila ker sta oba doma v ponedeljkih zaprta in sva morala na pravo osvežitev (pivo+riba) počakati do okrepčevalnice Dolina Winetu.
na vrhu Boča v dobri uri1
pogled iz vzhodnega vrha proti Ravni gori23
spust po varovani poti24
bruny20. 04. 2010 17:47:51
nasmehJa lepa in zanimiva in tudi odlično označena pot med Bočem in Donačko goro preko Plešivca. Edino, če se ne motim je na fotkah podružnična cerkev Sv. Marija Loretska - Ložno, ki pa res spada pod župnijo Sv. Florijan ob Boču.

Lp
Ravnocerje1
Podružnična cerkev Sv. Marija Loretska Ložno.2
lajcicar20. 04. 2010 20:28:15
Se pridružujem trditvam brunyja,res čudovita pot.Na 22.fotki je pa lastovičar(papilo machaon),eden najlepših metuljev,ki so prisotni na tem območju.Stanko,čestitam ti,da si ga uspel slikat in ti dam čisto desetko na faksu.Pa lepo pozdravljeni!Lajči
stankoju21. 04. 2010 00:07:55
"bruny" hvala za popravilo to je res cerkev SV. Marije.Lastovičarja pa sem slikal na vrhu Donačke Gore, ko sem počival me je prišel pozdravit, je pa res lep se strinjam.lp
Planjava21. 04. 2010 14:51:28
pozdravljeni!
bile smo na Boču, bile na Donački, sedaj nas zanima, kje pustiti avto in katero pot
ubrati za celotno turo Boč/Donačka,ali obratno, če prideš s Kozjanske/bizeljske smeri?
stankoju21. 04. 2010 16:02:49
Njabolje je imeti dva avta enega pustiti pri Rudijevem domu, drugega pa pri domu na Boču ali pod Bočm Poljčane.Midva sva pustila en avto v Kupčinjem vrhu pri Stopercah z drugim pa sva se odpeljala v Poljčane in tam štartala, pol pa sva šla z prvim avtom po tega v poljčanah.Priporočam turo Boč/Donačka.
bruny21. 04. 2010 18:39:17
nasmehJa za Bizeljsko oziroma Kozjansko je med tednom kar odlična zveza iz kraja oziroma železniške postaje Imeno pri Podčetrtku kjer bi pustile avto in z vlakom podaljašale preko Grobelnega do Poljčan in sicer - dva termina na voljo:

Imeno 05:57......Poljčane 06:56 in
Imeno 06:40......Poljčane 07:57 s
prestopanjem in krajšim čakanjem v kraju Grobelno in z odličnim povratkom popoldan preko Rogatca, ki je zelo idealen za sestop iz Donačke gore - v dobri uri dosegljiv od planinskega doma.

Rogatec 16:42........17:31 Imeno s prestopom na postaji Stranje pri Šmarju.
To bi bile zelo idealne zveze in tudi kar EKO-loške saj odpade vožnja z avtomobili od ene do druge točke kot je napisal stankoju, ker utrujenost bo na koncu tudi igrala vlogo. Konec tedna v soboto in nedeljo pa se žal še posebno za Kozjansko najbolje izvede zadeva z avtomobili, ker so zveze precej slabše. Obvezno preverite tudi AKTUALNI vozni red SŽ,ker moja informacija je samo INFormativnega značaja!?

SŽ Vozni red

Za samo pot Boč-Donačka gora se je pa potrebno predvsem odločiti ali bo potekala na oba vrha oziroma samo med obema domovoma ali še v kakšni drugi kombinaciji -en vrh - oba domova.... Pot je itak odlično označena z markacijami in tablami. In lepo hojo vam želim.

Lp bruny
Planjava21. 04. 2010 23:18:27
hvala za odgovor obema. Se bomo posvetovale
in odločile! LP
stankoju6. 01. 2011 18:40:01
Danes štirje prijatli naredili turo iz Poljčan na vrh Boča naprej preko Plešivca do Rudijevega doma pod Donačko Goro, kjer se malo okrepčamo in jo mahnemo še na vrh Donačke in naprej na vzhodni vrh ter spust čez jeklenice v Kupčinji vrh kjer smo imeli avto ki smo ga zjutraj pripeljali.Na celotni poti nas je spremljal močan jugozahodnik predvsem na vrhu Boča je pihalo da si komaj stal na stolpu.Po poti je bilo nekaj malo snega tako da je ponekod kar derselo, drugače pa lepo izkoriščen dan.
začetek poti1
še fotka ob smrekci17
še čez varovani del19
zokica6. 01. 2011 19:11:46
Fantje lahko greste v soboto zraven - Pasja Raven(Košir) - Dražgoše.
stankoju6. 01. 2011 19:43:38
Na žalost ne bo šlo imamo delaven vikendmrk pogled
mala paklenica15. 10. 2012 18:59:13
Razmišljam o turi od Rudijevog doma do Boča, zanima me kakvo je stanje s markacijama i orijentacijom, te koliko je atraktivna staza? Svaka informacija i savjet dobro su došli.
LP

www.planinarenje.tk
bruny15. 10. 2012 22:29:51
Stanje markacij na poti proti Boču je zelo dobro in tudi orientacija je enostavna. Pot je redno obiskovana in seveda tudi v celoti dovolj atraktivna. Osebno mi je najlepši del nekje med prelazom Strmec in Ložnim ter planoto Ravnocerje preko Plešivca do domačije Gavez. Samo na tem forumu je nekaj sto fotografij različnih avtorjev in tudi nekaj opisov ampak vsak, ki opravi aktivnost si ustvari svoje mnenje in pogled na pot in ta svet. Kar veselo na pot, ki je še posebno zanimiva v tem času ko se narava mežikanje barva v bolj jesenske nianse. Lp
Ložno 1
mala paklenica16. 10. 2012 06:40:40
Puno hvala!
tinejr16. 10. 2012 07:53:13
( mala paklenica ) Put od Rudijevog doma do Boča vrlo je dobra i zanimljiva.U jedno smjer je 17,6km. Sa srednjim tempom potrebno je oko
4h30min do 5h u jedno smjer.Inače je to zanimljiva kondicijska tura.Više si možeš pogledati kad utipkaš u google Boč - Rudijev dom na Donački pod stranicom www.pespoti.si
Lijepi pozdrav.
stankoju10. 01. 2013 19:49:25
Danes smo spet po dolgem času ponovili turo iz Poljčan na Boč ter naprej čez Plešivec do Rudijevega doma od tu pa na vrh Donačke in spust čez zajle do Kupčinjega vrha, vsega skupaj približno 21km.Pot je dobro markirana je pa bila danes kar precej blatna.
sneg je naredil veliko škode1
še spust čez zajle16
in smo na cilju v Kupčinjem vrhu po 6 urah, 21km in 1500 višinskih metrih17
felix26. 11. 2015 07:37:39
Ker nameravamo v kratkem prehoditi pot Boč - Donačka, me zanima v kakšnem stanju je označenost poti. Lp.
jprim26. 11. 2015 09:05:28
@feliks
Lahko ti podam nekaj nasvetov, saj sem to pot prehodila letos 2x. Samo, da sva prvič z možem zgrešila, vendar kljub temu prišla na cilj.
Start v Podboču in po grebenu na Boč. Če se nočeš spustiti do doma, potem od stolpa nadaljuješ kar po grebenu navzdol, pot je shojena in prideš na markirano pot, ki vodi od doma po cesti, markacije so, samo moraš biti pozoren, da ne zgrešiš enega odcepa v bližini lovskega doma, moraš namreč mimo doma, midva sva se odcepila levo, namesto desno, tu bi po moji presoji morala biti označba, saj te tista markacija, ki je na drevesu zavede in se spustiš v gozd.
Drugače je pot markirana, ampak bolj slabo, ker markacije niso pogoste, zato moraš dobro slediti vsaj tistim redkim, ki so. Spomnim se, da je ena tabla pod drevesom, ki je pri prvi turi niti opazila nisva.
Tako da se s predhodnikom ne bi strinjala, da je pot dobro markirana.
Če pa bo zasneženo, kar že je, pa je zadeva malo težja, seveda, če poznaš pot, tako kot midva sedaj, ni težav.
Pot je dolga 24 km in kar precej višincev, če osvojiš oba vrhova.
LP!

bruny26. 11. 2015 13:52:58
Pot ni označena slabo ampak odlično, zagotovo pa pravdobro tudi za zelo izbirčne...Lahko sledljiva saj je v zadnjih letih veliko bolj obiskana - se pozna trend hitrih pohodnikov in gorskih tekačev. Pred dobrim letom tudi nameščeno kar nekaj najnovejših planinskih smerokazov. Markacisti opravljajo na celotni trasi delo vzorno. Skupina bo verjetno bolj številčna zato je vprašanje, zakaj siliti po neoznačenih grebenskih poteh na vrh in iz vrha Boča. Priporočam Detičkovo in Strmo do vrha, po Senčni navzdol do nekdanje okrepčevalnice Drevenik, kjer se itak preklopi na Štajersko bratsko pot...in lepo do Donačke gore. Zelo zanimiv je tudi dodatek do Izvira Sotle s sestopom v Dobovec ob ,,mladi Sotli,, ampak to je dodatnih 15 kilometrov. Klen in varen korak vam želim, trasa pa itak katera bo izbrana bo vaša. Lp!
felix26. 11. 2015 14:03:12
Najlepša hvala za odgovore.